Kaikkea kyllä tuntuu löytyvän. On kauppaa jos jonkinlaista ja useampi kylmäasema. Mutta entäs jos täytyy laittaa autonrenkaaseen ilmaa?
Lässislää! Taisi tulla paha? Eli onko mentävä Nauvoon Seolle vaiko Kaarinaan, MISSÄ SENTÄÄN SAA RENKAASEEN ILMAA!
Hei haloo!
Renkaisiin ilmaa?
11
494
Vastaukset
- KaasuKalle
Piereskele rengas täyteen.
- EX palvelija
yleensä kaikki haetaan muualta ilmaista palvelua silti pitäis löytyä
- Köyhät roskiin
Korjaa pummi vuotava renkaasi.
- Björn B
Minun autonkuljettaja käy kuulemma tarkistuttamas kuukausittain Kaskentien Nesteel Åbos.
- Björn-Eric Kackelhag
Minun autonkuljettaja hakee aina uuden Mercdeksen kun huomaa renkaan olevan likainen!
- Kompressori
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kompressori
Osta kompressori niin saat ilmaa renkaisiin itse - Byyskibyyskibyy
Oliskos siinä matkahuollon rumassa, oksettavassa, puistattavassa kopissa?
Itse en ole kyseistä laitetta Paraisilla huomannut.- TodenTotta
Jos olisit huomannut niin ei sitä enää siellä olisi!
- Skärgårdspelle
Kuntaliitoksessa saatiin kaupunkiin huoltoasemakin- Nauvon keskustassa on kahvilakin huoltiksen yhteydessä! Ittellä on jalkapumppu Biltemasta. Täällä kannataa aina ja kaikissa asioissa varautua siihen ettei palvelua saa tai ole ollenkaan!
Bustikselta muistaakseni. Autokorjaamot ja rengasliikket löytyy täältä myös. Hanki elämä.
- Maksu ensin
Sina olla vain dumme mökkiläine. Tuo raha saat ilma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867