Vanhanaikaisuus

Haittana...

Tänään sanoin kaverille, että jos saisin tietää ihastukseni kohteen harrastaneen yhden yön juttuja eksoottisten hedelmien kanssa, niin en pystyisi suhteeseen, ja se olisi henkisesti sietämätöntä. Repisi sisältä, kun sen saisi tietää. Sama juttu, jos saisin tietää että hänellä on ollut jokin himokas friends with benefits-suhde tänä aikana, tai jotain fuckbuddyjä, rokkikukkoja, muita löysiä säätöjä, niin en pystyisi. Kaveri sanoi, että hän pystyisi. Kadehdin häntä. Itse en kykenisi. Tavallaan hyvä, ettei minun ilmeisesti tarvitse koskaan tietää mitä hän on puuhastellut. Näin näyttää olevan, Luojan kiitos.

67

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mulle

      Onko itselläsi ollut säätöjä eksoottisten ym kanssa?
      Oletko kaksinaismoralisti?

      • Ei sulle.

        Ei.


    • onpas siinä tyyppi

      Vai niin. Vaikuttaako hän sitten sellaiselta? Oletko itse täydellinen?

      • Olen minä tyyppi

        Oikeastaan vaikuttaa.


      • ed.
        Olen minä tyyppi kirjoitti:

        Oikeastaan vaikuttaa.

        Mielenkiintoista. Ulkonäkö vai käytös sen kertoo? Taidatte tuntea hyvin että voit tehdä tuollaisia päätelmiä.


      • Olen minä tyyppi
        ed. kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Ulkonäkö vai käytös sen kertoo? Taidatte tuntea hyvin että voit tehdä tuollaisia päätelmiä.

        Teen just sellaisia päätelmiä kuin haluan. :)


    • loll

      Mä olin kerran sängyssä saksalaisen miehen kanssa, lasketaanko se eksoottiseksi hedelmäksi? :D

      • en ole ap.

        tietysti, Suomessa kaikki muu kuin suomalainen on eksoottista, ollaan niin syrjässä


      • Sinulle.

        Onneksi en tunne sinua.


      • mietin kanssa
        en ole ap. kirjoitti:

        tietysti, Suomessa kaikki muu kuin suomalainen on eksoottista, ollaan niin syrjässä

        mistä hän niitä etelän hedelmiä saisi, onko lomalla jossain missä on vaarana joutua tekemisiin näiden eksoottisten houkutusten kanssa.


      • loll
        en ole ap. kirjoitti:

        tietysti, Suomessa kaikki muu kuin suomalainen on eksoottista, ollaan niin syrjässä

        Aivan, ja hän oli kyllä paremman näköinen kuin suomalaiset miehet. Seksikäs tummatukkainen nappisilmä.


      • yyber alles
        loll kirjoitti:

        Aivan, ja hän oli kyllä paremman näköinen kuin suomalaiset miehet. Seksikäs tummatukkainen nappisilmä.

        Saksalaiset on tunnettuja kauneudestaan


    • tärkein kysymys

      Mikset saa tietää?

      • Parempi näin

        Ihanaa, etten saa tietää. Ei tarvitse ketään torjua ja särkeä.


      • tärkein kysymys
        Parempi näin kirjoitti:

        Ihanaa, etten saa tietää. Ei tarvitse ketään torjua ja särkeä.

        Eikö hän tykkää sinusta?


      • Saa sitä tykätä
        tärkein kysymys kirjoitti:

        Eikö hän tykkää sinusta?

        Eiköhän tuo tykkää.


      • tärkein kysymys
        Saa sitä tykätä kirjoitti:

        Eiköhän tuo tykkää.

        No mikä on ongelma sitten.
        Mikä idea sun alotuksella on?


      • tämä sivusta
        tärkein kysymys kirjoitti:

        No mikä on ongelma sitten.
        Mikä idea sun alotuksella on?

        Pointtihan oli selkeesti mustasukkaisuus ja kateus, sekä katkeruus siitä että on niin munaton ettei uskalla tehdä aloitetta.


      • Pikku ongelma
        tärkein kysymys kirjoitti:

        No mikä on ongelma sitten.
        Mikä idea sun alotuksella on?

        Se, että jos sillä olisi ollut noita juttuja, jotka mainitsin, en pystyisi suhteeseen hänen kanssaan.


      • Korjaan..
        tämä sivusta kirjoitti:

        Pointtihan oli selkeesti mustasukkaisuus ja kateus, sekä katkeruus siitä että on niin munaton ettei uskalla tehdä aloitetta.

        Ei vaan ylpeys. Ja inhotus.


    • kysymyksiä ei ole

      Miksi luulet hänestä sellaista?
      Onko hän kertonut harrastavansa yhden illan suhteita tai säätöjä?

      • Vihjailuja

        Juoruja.


      • kysymyksiä ei ole
        Vihjailuja kirjoitti:

        Juoruja.

        Uskotko juoruihin ja ilkeisiin vihjailuihin? Kuka niitä kertoo? Tunteeko se kertoja hänet? Voiko olla oma nauta ojassa, tai toisen nauta tai muu elukka jemmassa?
        Aika inhottavaa jos uskot sellaisiin.


      • Vihjailuja
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Uskotko juoruihin ja ilkeisiin vihjailuihin? Kuka niitä kertoo? Tunteeko se kertoja hänet? Voiko olla oma nauta ojassa, tai toisen nauta tai muu elukka jemmassa?
        Aika inhottavaa jos uskot sellaisiin.

        Tuntee kertoja hänet.


      • ei kantsi uskoa
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Uskotko juoruihin ja ilkeisiin vihjailuihin? Kuka niitä kertoo? Tunteeko se kertoja hänet? Voiko olla oma nauta ojassa, tai toisen nauta tai muu elukka jemmassa?
        Aika inhottavaa jos uskot sellaisiin.

        Näin on ja jos nainen on kaunis niin juoruakat ovat ensimmäisenä kateellisena levittämässä toisesta paskaa.


      • kysymyksiä ei ole
        Vihjailuja kirjoitti:

        Tuntee kertoja hänet.

        Voi silti olla valetta. Tiedän joitain ihmisiä jotka ihan kiusallaan valehtelee ja sotkee toisten asioita, muuten ovat olevinaan muka rehellisiä ja hienoja ihmisiä.

        Annatko jonkun ulkopuolisen sotkea välinne?
        Kysy ihastukseltasi suoraan.
        Eikö olisi reilua? Tiedätkö mitä sana reilu merkitsee?


      • Hyvä on tietää
        ei kantsi uskoa kirjoitti:

        Näin on ja jos nainen on kaunis niin juoruakat ovat ensimmäisenä kateellisena levittämässä toisesta paskaa.

        En silloin ymmärtänyt että se oli varoitus. Sitten ymmärsin. Kiitollisena.


      • Auliisti kertoisi
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Voi silti olla valetta. Tiedän joitain ihmisiä jotka ihan kiusallaan valehtelee ja sotkee toisten asioita, muuten ovat olevinaan muka rehellisiä ja hienoja ihmisiä.

        Annatko jonkun ulkopuolisen sotkea välinne?
        Kysy ihastukseltasi suoraan.
        Eikö olisi reilua? Tiedätkö mitä sana reilu merkitsee?

        Hän tietenkin kertoisi totuuden. Varmasti kertoisi. Tuo nyt oli vaan ajatus joka heräsi, kun näin maailman menoa tässä jokin aika sitten. Että jos hän olisi samanlainen, niin sitä kuvotuksen ja tuskan määrää...


      • kysymyksiä ei ole
        Auliisti kertoisi kirjoitti:

        Hän tietenkin kertoisi totuuden. Varmasti kertoisi. Tuo nyt oli vaan ajatus joka heräsi, kun näin maailman menoa tässä jokin aika sitten. Että jos hän olisi samanlainen, niin sitä kuvotuksen ja tuskan määrää...

        Parempi kun kysyt häneltä, koska asia vaivaa mieltäsi ja ihastuksesi on reilua saada tietää että joku yrittää sotkea ja reilua saada tietää että joku levittää ilkeitä vihjailuja hänestä.


      • Ei vaivaa
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Parempi kun kysyt häneltä, koska asia vaivaa mieltäsi ja ihastuksesi on reilua saada tietää että joku yrittää sotkea ja reilua saada tietää että joku levittää ilkeitä vihjailuja hänestä.

        Pari tyyppiä kertonut samaa. Harmillisesti hän ei käytöksellään tee tyhjäksi juoruja. Ei vaivaa sen suuremmin. Ajatus heräsi siitä, mitä yksi päivä näin. Siinä vaiheessa ajatus vaivaisi, jos asia paljastuisi. Luoja siltä varjelkoon.


      • kysymyksiä ei ole
        Ei vaivaa kirjoitti:

        Pari tyyppiä kertonut samaa. Harmillisesti hän ei käytöksellään tee tyhjäksi juoruja. Ei vaivaa sen suuremmin. Ajatus heräsi siitä, mitä yksi päivä näin. Siinä vaiheessa ajatus vaivaisi, jos asia paljastuisi. Luoja siltä varjelkoon.

        Miten hän käyttäytyy sitten jos ei tee tyhjäksi? On ystävällinen ihmisille ja hymyilee miehillekin? Viimesin oli huono kysymys, tiedän.


      • Valitettavasti.
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Miten hän käyttäytyy sitten jos ei tee tyhjäksi? On ystävällinen ihmisille ja hymyilee miehillekin? Viimesin oli huono kysymys, tiedän.

        Siten että tulee juorujen väitettä. Ilmeisesti niissä on perää. Harmi. Koska jos ne ovat totta, niin mitään mahdollisuuksia ei ole.


      • kysymyksiä ei ole
        Valitettavasti. kirjoitti:

        Siten että tulee juorujen väitettä. Ilmeisesti niissä on perää. Harmi. Koska jos ne ovat totta, niin mitään mahdollisuuksia ei ole.

        Mitä tarkoittaa: tukee juorujen väitettä.?

        Oletko nähnyt hänet miesten kanssa sängyssä tai suutelemassa tai muuta sellaista?


      • En ole
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa: tukee juorujen väitettä.?

        Oletko nähnyt hänet miesten kanssa sängyssä tai suutelemassa tai muuta sellaista?

        En onneksi ole nähnyt. Tai jos näkisin, sillä ei enää olisi mitään merkitystä.


      • kysymyksiä ei ole
        En ole kirjoitti:

        En onneksi ole nähnyt. Tai jos näkisin, sillä ei enää olisi mitään merkitystä.

        Miten sitten tukee? Miksi haluat ajatella hänestä noin?


      • En halua
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Miten sitten tukee? Miksi haluat ajatella hänestä noin?

        En halua ajatella niin. Maailma nyt vaan on mikä se on, ja minä olen mikä olen.


      • kysymyksiä ei ole
        En halua kirjoitti:

        En halua ajatella niin. Maailma nyt vaan on mikä se on, ja minä olen mikä olen.

        Ei vaan yrität tehdä ongelman sinne missä sitä ei ole. Sinä juuri itse päätät mitä hänestä ajattelet, pelottaako niin paljon että kehität tahallasi huonoja asioita hänestä? Epäiletkö kaikkia läheisiäsi aina kaikista ikävistä asioista koska maailma on mikä on?

        Missä hän tukee väitettä, irl vai netti?

        Haluat ajatella koska ajattelet sitä tänne.


      • Yrjö XVI
        kysymyksiä ei ole kirjoitti:

        Ei vaan yrität tehdä ongelman sinne missä sitä ei ole. Sinä juuri itse päätät mitä hänestä ajattelet, pelottaako niin paljon että kehität tahallasi huonoja asioita hänestä? Epäiletkö kaikkia läheisiäsi aina kaikista ikävistä asioista koska maailma on mikä on?

        Missä hän tukee väitettä, irl vai netti?

        Haluat ajatella koska ajattelet sitä tänne.

        Ei, vaan ajattelin sitä kammottavaa mahdollisuutta, että olisin suhteessa naisen kanssa, ja saisin tietää sellaisista jutuista. Laatta varmaan lentäisi.


      • moraalin hakua haloo
        Yrjö XVI kirjoitti:

        Ei, vaan ajattelin sitä kammottavaa mahdollisuutta, että olisin suhteessa naisen kanssa, ja saisin tietää sellaisista jutuista. Laatta varmaan lentäisi.

        On sullakin huolenaiheet. Ajattele, juuri on ihmisiä kuollut parissa lento-onnettomuudessa. Toiset laattaa koska pahaa tapahtuu, mutta sinä laattaat jos hyvää tapahtuu.


      • Ap.
        moraalin hakua haloo kirjoitti:

        On sullakin huolenaiheet. Ajattele, juuri on ihmisiä kuollut parissa lento-onnettomuudessa. Toiset laattaa koska pahaa tapahtuu, mutta sinä laattaat jos hyvää tapahtuu.

        Kerroin keskustelusta ystäväni kanssa. Kerroin hänelle rehellisesti, niin kuin tapanani on, etten mitenkään pystyisi suhteeseen naisen kanssa, joka on tehnyt kuvailemiani asioita. Ei voi mitään, mutta niin se on.


      • kysymysten tauko
        Ap. kirjoitti:

        Kerroin keskustelusta ystäväni kanssa. Kerroin hänelle rehellisesti, niin kuin tapanani on, etten mitenkään pystyisi suhteeseen naisen kanssa, joka on tehnyt kuvailemiani asioita. Ei voi mitään, mutta niin se on.

        Sitten sinä kysyt asiaa naiselta, tai et kysy ja unohdat noi ajatukset. Mikset puhu noista asioista naisen kanssa, miksi kaverin kanssa?

        Onneksi et ole minun hän, itselläni ei ole mitään fuckbuddeja eikä säätöjä ja hänelle olen kertonut milloin viimeksi tapaillut yms., en kyllä tiedä muistaako mutta ei pitäisi ainakaan epäillä tommosia jos häntä nyt ylipäänsä kiinnostaa mun jutut enää. Itse en kyllä halua tuomita muita, jokainen tehköön miten parhaaksi näkee.

        Uskon tietty ettei olisi kiva kuulla jos ihastus tapaillut muita sillä välin kun itse haaveillut, mutta ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.


      • Ap.
        kysymysten tauko kirjoitti:

        Sitten sinä kysyt asiaa naiselta, tai et kysy ja unohdat noi ajatukset. Mikset puhu noista asioista naisen kanssa, miksi kaverin kanssa?

        Onneksi et ole minun hän, itselläni ei ole mitään fuckbuddeja eikä säätöjä ja hänelle olen kertonut milloin viimeksi tapaillut yms., en kyllä tiedä muistaako mutta ei pitäisi ainakaan epäillä tommosia jos häntä nyt ylipäänsä kiinnostaa mun jutut enää. Itse en kyllä halua tuomita muita, jokainen tehköön miten parhaaksi näkee.

        Uskon tietty ettei olisi kiva kuulla jos ihastus tapaillut muita sillä välin kun itse haaveillut, mutta ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

        En kysy. Eläkööt miten lystää. :) Ehkä jo aavistan miten asia on. Mitä yhdestä "rakkaudesta", tai mikä nyt olikaan. Elämä jatkuu. :)


      • kysymysten tauko
        Ap. kirjoitti:

        En kysy. Eläkööt miten lystää. :) Ehkä jo aavistan miten asia on. Mitä yhdestä "rakkaudesta", tai mikä nyt olikaan. Elämä jatkuu. :)

        Miksi luulet että hän elää niin?

        Toivon ettet ole minun hän.... olisi kyllä tosi kummallista jos epäilisi mun elävän noin. Missä vaiheessa ehtisin sitä kaikkea kun tuhlaan aikani hänestä haaveilemalla.

        Elämä ei jatku jos rakkaus ei jatku. Rakkaus = Elämä


      • Ap.
        kysymysten tauko kirjoitti:

        Miksi luulet että hän elää niin?

        Toivon ettet ole minun hän.... olisi kyllä tosi kummallista jos epäilisi mun elävän noin. Missä vaiheessa ehtisin sitä kaikkea kun tuhlaan aikani hänestä haaveilemalla.

        Elämä ei jatku jos rakkaus ei jatku. Rakkaus = Elämä

        En tiedä miten hän elää. Näitä asioita ei huudeta katoilta. Niistä juorutaan silloin kuin kukaan ylimääräinen ei ole kuulemassa.


      • pöh.
        Ap. kirjoitti:

        En tiedä miten hän elää. Näitä asioita ei huudeta katoilta. Niistä juorutaan silloin kuin kukaan ylimääräinen ei ole kuulemassa.

        Juoruja = valheita puhutaan silloin kun juorujen aihe ei ole korjaamassa asiaa = kuulemassa.


      • Ap.
        pöh. kirjoitti:

        Juoruja = valheita puhutaan silloin kun juorujen aihe ei ole korjaamassa asiaa = kuulemassa.

        On se niinkin. Onko asia sinulle henkilökohtainen omassa elämässäsi, eli liippaako aihe läheltä?


      • öitä.
        Ap. kirjoitti:

        On se niinkin. Onko asia sinulle henkilökohtainen omassa elämässäsi, eli liippaako aihe läheltä?

        Juorut/valheet kyllä liippaa jossain määrin
        fuckbuddyt/säädöt ei

        Olisi aika kamalaa jos rumat valheet kaataisi jotain kaunista, eikö.


      • Ap.
        öitä. kirjoitti:

        Juorut/valheet kyllä liippaa jossain määrin
        fuckbuddyt/säädöt ei

        Olisi aika kamalaa jos rumat valheet kaataisi jotain kaunista, eikö.

        Niin se on ehdottomasti. Hyvää yötä. :)


    • joskus niinkin

      Mustakin varmaan luullaan että paneskelen ympäriinsä kaikenlaisten muusikoitten ja pelimannien kanssa, mutta se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tykkään vain hengata kyseisten ihmisten seurassa.

      • :) :)

        Niin niin.


    • löysää nutturaa!

      Mitä kamalaa on esim. fuckbuddyssa jos nainen on sinkku? Onhan se kuitenkin parempi kuin yhden illan jutut.

      • Hyi...

        Pysyköön fuckbuddynsa kanssa. En koske pitkällä tikullakaan naiseen.


      • vastaaja en ole
        Hyi... kirjoitti:

        Pysyköön fuckbuddynsa kanssa. En koske pitkällä tikullakaan naiseen.

        Oletko ap. ? :D Luuletko että kaikki kannaltasi ikävien viestien tekijät on hän? Oliko toi huumoria?


      • Ap.
        vastaaja en ole kirjoitti:

        Oletko ap. ? :D Luuletko että kaikki kannaltasi ikävien viestien tekijät on hän? Oliko toi huumoria?

        En luule. Vaikuttaako huumoriketjulta?


      • vastaaja en ole
        Ap. kirjoitti:

        En luule. Vaikuttaako huumoriketjulta?

        Kyllä, pikkuhiljaa.


      • Ap.
        vastaaja en ole kirjoitti:

        Kyllä, pikkuhiljaa.

        Ei ole huumoria. Mitä huumoria siinä on, että joitakin virheitä ei voi painaa villasella?


      • vastaaja en ole
        Ap. kirjoitti:

        Ei ole huumoria. Mitä huumoria siinä on, että joitakin virheitä ei voi painaa villasella?

        Et edes tiedä onko virheitä. Ota kuules järki käyttöön, päättelykyky ihan ensin.


    • samanlaist jäkätystä
      • Ap.

        Kyllä, sama kirjoittaja. Hyvin hoksattu, pointsit siitä. Asun Tampereen Hervannassa, eli "Herwoodissa", enkä voi sietää imuttelijoita.


    • ...

      Tässä sulle yhden yön juttu: Repii sisältä ja ulkoa. Taistelin hetki sitten tieni kotiin hikisestä seikkailusta. "Friends with benefits"-suhteeni puolisko oli juuri laittanut minut ennennäkemättömään henkiseen sekä fyysiseen rääkkiin. Himokkuus oli siitä yhtä kaukana kun Afrikka jääkarhuista!! Bussipysäkillä odotellessani tällainen mainitsemasi "eksoottinen hedelmä" tuli ystävänsä kanssa pummimaan tupakkaa. Annoin savukkeen sekä tulen molemmille hymyssä suin. Olin edelleen onnellinen siitä, että mainitsemasi "rokkikukko-seikkailu" ei muutamaa viikkoa aikaisemmin edennyt. Humalaiset fuckbuddyt eivät kuuluu tapoihini sen enempää kuin selväpäiset löysät säädötkään - ei mikään myöskään siltä väliltä... Ajatuksieni virrassa pääsin lopulta turvallisesti kotiin myös fyysisesti. Ennen nukkumaan menoa luin jotain hassua. Ehkä myös ymmärsin: kummallakaan meistä ei ole syytä huoleen. Sen pituinen se, hyvää yötä ja pus

      • Ap.

        Toivon etten tunne sua. :) Tai jos tunnen, niin ollaan ystäviä toisillemme, eikä siitä sen enempää. Hyvää yötä. :)


      • ...
        Ap. kirjoitti:

        Toivon etten tunne sua. :) Tai jos tunnen, niin ollaan ystäviä toisillemme, eikä siitä sen enempää. Hyvää yötä. :)

        Tunne on molemminpuoleinen ;) Mutta ihan ystäviä?!? Niillä kuuluisilla etuuksilla vai ilman?


      • Ap.
        ... kirjoitti:

        Tunne on molemminpuoleinen ;) Mutta ihan ystäviä?!? Niillä kuuluisilla etuuksilla vai ilman?

        "Ystäviä". Ilman etuuksia.


      • ...
        Ap. kirjoitti:

        "Ystäviä". Ilman etuuksia.

        Oot ihan kyrpä mieheksi, tiesitkö? :D Silti niin ihana ja halittava


      • Tiesin.
        ... kirjoitti:

        Oot ihan kyrpä mieheksi, tiesitkö? :D Silti niin ihana ja halittava

        Tiesin. Sinäkin, Brutukseni.


    • trolliko siellä?

      älytön ketju.

      • Ap.

        Älytön sen mielestä, jolle ajattelutapa on vieras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe