Eli n. Kk sitten baarissa tapasin miehen jolla kuulin jälkeenpäin olevan hiv. Emme tehneet muuta kuin suutelimme. Tietenkin vahvan humalan takia en ihan kaikkea tarkkaan muista, mutta minulla oli käsivarressa haava jonka samaisena iltana olin saanut. Mutta siis suudellessa hiv ei tartu, ainakin näin olen kuullut? Minua huolestuttaa se haava, että jos mies olisi hoitanut haavan kuntoon niin voiko minulle tarttua hänen hiv, vaikka hän vain paperilla pyyhki haavan?
pari kysymystä hiv:sta
jetsu
1
157
Vastaukset
- nnnn34
Käypä lukemassa HIV-tukikeskuksen sivuilta kysymyksiä ja vastauksia.saat huomattavasti parempaa informaatiota kuin täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211801Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23840
- 49831
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?172824Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702