Miten on pelannut. Onko ahdin kestänyt?
Kannattaako ostaa?
Seat Ibiza 1.2 2011--> kokemuksia
2
2016
Vastaukset 2
- UseitaSeatautoja
Kaikki on kestänyt (ahtimet, ketjut, dsg). 2011 varmari st :ssä oli takaisinkutsu turbossa. Sen huomasin, että kone toimii paremmin 98e5 bensalla. Myöhemmin on huomattu, että 95e10 saattaa hapettaa joitakin moottorin polttoainesyötön osia. Mitään varsinaista toiminnallista ongelmaa ei kuitenkaan mulla ollut. Vaihdoin ST:n uuteen Toledoon 2013 lopulla. Tiloiltaan ST on pikkuihme, vastaa about Leonin HB mallia.
- tyhmät kuskit rikkoo
ihmiset eivät ole vielä oppineet käyttämään turboautojja oiken ja siksi turboja joskus hajoaa. Vähän sama kun jotkut ostavat uusia dieseleitä ja ajavat niillä vain pientä nurkkaajoa ja sitten ihmetellään kuinka voi tulla ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505