Miten on pelannut. Onko ahdin kestänyt?
Kannattaako ostaa?
Seat Ibiza 1.2 2011--> kokemuksia
2
1790
Vastaukset
- UseitaSeatautoja
Kaikki on kestänyt (ahtimet, ketjut, dsg). 2011 varmari st :ssä oli takaisinkutsu turbossa. Sen huomasin, että kone toimii paremmin 98e5 bensalla. Myöhemmin on huomattu, että 95e10 saattaa hapettaa joitakin moottorin polttoainesyötön osia. Mitään varsinaista toiminnallista ongelmaa ei kuitenkaan mulla ollut. Vaihdoin ST:n uuteen Toledoon 2013 lopulla. Tiloiltaan ST on pikkuihme, vastaa about Leonin HB mallia.
- tyhmät kuskit rikkoo
ihmiset eivät ole vielä oppineet käyttämään turboautojja oiken ja siksi turboja joskus hajoaa. Vähän sama kun jotkut ostavat uusia dieseleitä ja ajavat niillä vain pientä nurkkaajoa ja sitten ihmetellään kuinka voi tulla ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716