Hieman harhaanjohtavaa mainontaa puhelimitse sekä nettisivulla... Ei voinut jäädä koko suunnitelluksi ajaksi. 2hh huoneet läpeensä mädässä lautahökkelissä. Molempien sänkyjen patjat veressä, siihen olikin kiva levittää omat lakanat kun näkee kuinka saastaista jokapuolella on. Suosittelen edes painehuuhtelulaitteen käyttöä, ellei sänkyjä (tai mitään) aiota vaihtaa missään vaiheessa.
Vastaukset 9
- Siis mitä
Apianniemi??? Kesäteatteristako nyt puhutaan?
- mikä maa,mikä valuutta
Vai Waltikka?
- vaan leirintäalue
Ei noista kumpikaan ole apianniemessä
- Sittaiset sängyt joo
Apinanniemi se on ja sittainen sellainen.
- Hoppaheijaklaa
Niin, apianniemi camping, jatkossa tietää kiertää kyllä ihan helvetin kaukaa. Waltikassa olisi kannattanut suoraan yöpyä, aiemmin ollut ihan hyvä. Ajatteli näin kesällä että toi apinanniemi olisi kivaa vaihtelua. Vitut .
- Ei uskota
Ei voi pitää paikkaansa, sentään mansikkapaikka.
- kulkuri
Taas näitä ikuisia valittajia.. en ainakaan ole reissuillani koskaan voinut verrata hotellimajoitusta ja camping majoitusta, onhan niissä jo hintakin ihan eri ? hotellissa on ainakin ne veriset sängyt peitetty lakanoilla.. heh..
- puhdasta olla pitää
Kyllä asumuksen täytyy olla siisti ei välttämättä steriili.
- Rantzu67
Erinomainen palvelu ja siisti paikka. Ollan pari kertaa käyty, ja ollan oltu todella tyytyväisiä. Tästä leirintäaluuesta voi muutkin alueet ottaa opiksi. Sanon tuon koska olen Suomen leirintäalueita paljon kiertänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510