Laittakaas kokemuksia tulemaan
suomen saneerauspalvelu kokemuksia. ulkoremontit.fi
19
2771
Vastaukset
- Punainen2
Reippaasti hoitivat homman. Peltikatto valmistui ja hyvä tuli.
- Punainen2
Lisäisin tähän vielä, että maalasimme vielä kesän aikana talon. Sekin oli lopulta yllättävän iso homma, mutta omalla porukalla saatiin tehtyä kuitenkin. Uusi katto ulkomaalaus = talo on kuin uusi :) Maalauksen myötä uusi kattokin on edukseen. Olen käynyt välillä tarkistelemassa, ettei mikään vuoda tms, mutta kaikki on hyvin.
- makela55
Seinäpellit rypyssä ja muutenkin ailahtelevaa työnjälkeä siellä sun täällä. En ottais uudestaan.
- Pahastipettynyt
Lupaavat ja lupaavat aloittaa. Jo neljä viikkoa kulunut eikä alkua näy. Aina viikon lopussa varmasti on aloitus. En voi suositella.
- 4761
Pahastipettynyt kirjoitti:
Lupaavat ja lupaavat aloittaa. Jo neljä viikkoa kulunut eikä alkua näy. Aina viikon lopussa varmasti on aloitus. En voi suositella.
Kaverin kokemukset karmaisevia tästä firmasta...
- pasi27
Taitaa olla ko. firma mennyttä, henkilökunta on nyt lomautettu ja, protestilistalla keikkuu säännöllisesti.
- 30615
ikävät kokemukset jäi tästä firmasta. pitkä lista tulisi epäkohdista jos alkaisi luettelemaan
- suuda
ihan paksa firma
- suuda
ihan paska firma
- Suosittelenvälttämään
Konkurssiin hakeutunut, virheelliset asennustyöt, katontekijät ulkomailta.
- Valvojahki
Suosittelenvälttämään kirjoitti:
Konkurssiin hakeutunut, virheelliset asennustyöt, katontekijät ulkomailta.
Missä suomalaisia enään on ??
- Kattomiäs
Valvojahki kirjoitti:
Missä suomalaisia enään on ??
Parilla isolla firmalla ainakin on pelkästään suomalaisia.
- NäinSeMenee
Rakennusfirma (tai minkään muunkaan alan yritys), jonka nimessä on sana "Suomen" kannattaa yleensä kiertää kaukaa. Odotettavissa aliurakoitsijoiden aliurakoitsijoita, työn viivästymisiä vaihtelevaa laatua ja suolainen hinta. Ei jatkoon.
- Paskalaatuaylihintaan
Valehtelevat ja teettävät urakan virolaisilla. Tosi sekavaa ja hankalaa on asiointi. Ihan syvätä on tämä firma. Ei voi suositella, ei ikinä enää tätä!
- 006415
Nimimerkeillä tässä yritysmaailmassa ei onneksi pelata. Kun tämän firman omistajat siirtyvät toisiin kohteisiin toisilla yritysnimikkeillä, kannattaa tarkistaa, mitä huseerausta on harrastettu Ulkoremontit.fi:ssä.
- Perseaukisten.konkurssi
epärehellisellä työllä ei ole siunausta.
- kaikki_nurin
polosia...
- harmistunuisännöitsijä
Monta kattoa tuli tilattua tältä lafkalta kymmenen vuoden aikana ja aina homma sujui.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569