Sims 2 lisäosat & kamasetit ILMAISEKSI!

Tietäjä

Eli kyllä, EA Games (syystä tai toisesta) on päättänyt että The Sims 2 pelin kaikki 8 lisäosaa SEKÄ kaikki 10 kamasetit ovat ladattavissa heinäkuun loppuun asti Origin-sivulta ilmaiseksi!

Lisätietoa tästä löytyy googlettamalla The Sims 2 Ultimate Collection, mutta tässä vielä pari linkkiä todistaakseni etten ole mikään surkea trolli joka puhuu omiaan:

http://www.pelaajalehti.com/uutiset/ea-tarjoaa-the-sims-2-lisaosineen-ilmaiseksi-kaikille-nappaa-latauskoodi-taalta

http://www.pcgamer.com/2014/07/23/the-sims-2-ultimate-collection-goes-free-for-all-on-origin/

Youtubesta löytyy video miten lisäosat ja kamasetit ladataan Originilta (pistän linkin vielä loppuun), mutta selvennyksen vuoksi voisin vielä kertoa miten homma toimii.

1. Mene Origin sivulle ( https://www.origin.com/fi-fi/store/ ) ja rekisteröidy. Sinun pitää myös vahvistaa tunnuksesi linkillä jonka saat sähköpostiisi.
2. Sinun pitää ladata Origin vielä tiedostoksi koneellesi. Nappi löytyy oikeasta yläkulmasta, 'Lataa Origin'.
3. Avaa Origin tiedosto, kirjaudu sisälle samalla tunnuksella minkä loit äsken Origin nettisivustolle.
4. Vasemmassa yläkulmassa lukee Origin. Paina sitä ja valitse kohta 'Lunasta tuotekoodi'.
5. Koodi on I-LOVE-THE-SIMS
6. Kun koodi on lunastettu, paina etusivulta (ei nettisivu) OMAT PELIT.
7. Paina Sims 2 kuvaa ja aloita lataus!

Latauksessa voi mennä pari tuntiakin joten olkaa kärsivällisiä - sivustoa ja koodia käyttää samaan aikaan tuhannet ihmiset.

Opastuslinkki vielä youtubesta:

https://www.youtube.com/watch?v=s8BMSNnPlDA

PS. Hnnnngh, vielä 13%...

7

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

PPS. En muistanut mainita, mutta sinulla pitää olla The Sims 2 peli kuitenkin ladattuna koneellesi, jotta voit käyttää koodia. Jos et omista peliä kuitenkaan, hätä ei ole tämän näköinen - nykyään The Sims 2 saa puoli-ilmaiseksi lähes mistä vain, itsekin löysin omani kahdella eurolla (muoveissa) kirpparilta.

• Pöö

Ei mulla ainakaa oo kakkosta koneella ja silti sain originista tuon paketin hyvin ladattua :-)

• simssuuuu

Aika mageeta!! Harmi, itelläni on jo kaikki lisärit, pari kamasettiä puuttuu, mutta ei kyllä ole kiinnostustakaan niihin :D Mutta lohdullista tietää, että noi saa vielä kun olen jo myynyt melkein kaikki lisärit paitsi kaupunkikämpän, jolla pelaan.

• Tietäjä

Jep! :) Toi on kyllä aika surku niitä kohtaan, jotka ovat ostaneet niitä lisäosia ja kamasettejä - itekin muistan ku joskus lapsena ne lisäosat maksoi se 40 euroa ja nyt niitä kaupitellaankin sit ilmaiseksi.

• TheSims2Ulti

Tulin vain selventämään, että Electronic Arts lopettaa The Sims 2 pelin tuen. (Älkää pliis kysykö mitä se tarkoittaa...-.-) Samalla he päättivät jakaa kaikille The Sims 2 originissä rekisteröineille jakaa kaikki lisäosat ja kamasetit ilmaiseksi. Luulisin että siinä kävi kuitenkin näin: Kaikki ei lunastuksessa mennyt aivan nappiin ja asioita yksinkertaistaekseen he laittoivat originissa pelin saataville koodia vastaan, tieto levisi nopeasti ja muutamat peliaiheiset sivut uutisoivat siitä.

Ja tuo lataamisen nopeus riippuu täysin nettiyhteyden nopeudesta. Se on täysin eri asia kuin levyltä asennus.

• sims friikki

onko se vieläkin voimassa en nimittäin ole huommannut tätä tarjousta kuin vasta nyt

• .Pikkis.

Ei, tarjous oli voimassa heinäkuun loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66