20 metrinen ENKELI Kauhavalla??
14
174
Vastaukset
- etelä-pohjalainen
Kauhavalla nähdään, kaikelaisia näkyjä
- iso talo
Kauhavalla oli ruma vallesmanni. Sen tuleva leski oli vissiin komia?
- pöö, aave!!
Pelottava kokemus, itse uskon että enkelit eivät ole pelottavia tai uhkaavia miekkoineen. Tyttö vaikuttaa olleen jo lähtökohtaisesti hellariperheestä, koska äiti antoi puhelimessa "hellarineuvoja".
Uskon tytön tarinaan, ihmine näkee joskus kummia asioita kun mielikuvitus laukkaa.
En usko että tyttö valehteli. Selitystä tai syytä en usko, vaan pidän tarinaa mielikuvitukselle syntyneenä tuotteena ja kuvaharhana. Niin näitä jotkut hellarit ainakin näkee. Ei vakuuta, eikä tietenkään koske minua, mitä toinen näkee. Kun tunnen vielä tuon uskonliikkeen hurmokselliset opit, niin ei todellakaan vakuuta. Tiedän kokemuksesta, että Näitä samoja ilmiöitä sanotaan näkyvän Buddhalaisuudessa...
- tiedoksi
Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi.
Miksi täällä aina haukutaan hellareita? Samalla voitte pilkata Pyhää Henkeä, koska heissäkin , uskovissa, on Jumalan henki.
Pyhän Hengen pilkkaa ei saa anteeksi. Jos muistatte, uskoon tulleita haukuttiin viinan juojiksi, humalaisiksi. He iloitsivat, mutta eivät olleet viinistä täynnä, vaan saaneet maistaa Pyhää henkeä.
Olisin varovainen muiden aliarvioimisessa. Silloin korottaa itseään ja se on synti.Koska helluntailaisten oppi on väärä, on oikein karttaa heitä:
Room.16:17 Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa. [2. Tess. 3:6; 2. Tim. 3:5; Tit. 3:10; 2. Joh. 1:10]
18 Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet. [Fil. 3:18,19; 2. Piet. 2:3]- Phyh!
weha kirjoitti:
Koska helluntailaisten oppi on väärä, on oikein karttaa heitä:
Room.16:17 Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa. [2. Tess. 3:6; 2. Tim. 3:5; Tit. 3:10; 2. Joh. 1:10]
18 Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet. [Fil. 3:18,19; 2. Piet. 2:3]Sun "todistuksilla" ei ole mitään painoarvoa.
- Ihmettelen tuomioita
weha kirjoitti:
Koska helluntailaisten oppi on väärä, on oikein karttaa heitä:
Room.16:17 Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa. [2. Tess. 3:6; 2. Tim. 3:5; Tit. 3:10; 2. Joh. 1:10]
18 Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet. [Fil. 3:18,19; 2. Piet. 2:3]Mikä sinä weha olet tuomitsemaan kenenkään oppia? Kenenkään ihmisen ei pitäisi tuomita. Tuskin Jumala juuri sinulle on kertonut, ketkä niitä oikeita uskovia on. Minäpä uskon että heitä löytyy yllättävän monistakin uskontokunnista.
- Ole hyvä.
Ihmettelen tuomioita kirjoitti:
Mikä sinä weha olet tuomitsemaan kenenkään oppia? Kenenkään ihmisen ei pitäisi tuomita. Tuskin Jumala juuri sinulle on kertonut, ketkä niitä oikeita uskovia on. Minäpä uskon että heitä löytyy yllättävän monistakin uskontokunnista.
Jeesus kertoi kyllä. Helluntaina lopullisesti.
Ihmettelen tuomioita kirjoitti:
Mikä sinä weha olet tuomitsemaan kenenkään oppia? Kenenkään ihmisen ei pitäisi tuomita. Tuskin Jumala juuri sinulle on kertonut, ketkä niitä oikeita uskovia on. Minäpä uskon että heitä löytyy yllättävän monistakin uskontokunnista.
Raamattu varoittaa väärästä opista. Meillä on lupa ja velvollisuus varoittaa väärästä opista ja sen opettajista: "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia" (Matt.7:15), on Jeesuksen sana. Raamattu kyllä kertoo väärät uskot ja opit.
En hauku niitä ihmisiä, vaan heidän oppejaan kehoitan karttamaan ja itsekin ne hylkään kaikki. Nekin puhuivat Raamatussa ymmärrettävää kieltä, että kaikki eri maalaiset ymmärsivät sitä. Se ei ollut siis omavanhurskaiden, ylpeiden, helluntaioppisten soopaa/siansaksaa. En siis syllisty Pyhän Hengen pilkkaan, koska ei ole kysymys Pyhästä Hengestä.
- kjhgf
weha kirjoitti:
Koska helluntailaisten oppi on väärä, on oikein karttaa heitä:
Room.16:17 Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa. [2. Tess. 3:6; 2. Tim. 3:5; Tit. 3:10; 2. Joh. 1:10]
18 Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet. [Fil. 3:18,19; 2. Piet. 2:3]Jumalan ja Jeesksen palvelijoille on oppina Jeesuksen evankelimit eikä paavalilais-luterilaisuuden sopaskat joita mainostat!
- 1+67
Näky saattaa olla enne Suomen etsikkoajan päättymisestä.
- eiulospääsyä
Tuollaistako on helluntalaisten toimintakulttuuri?
Tyttö sitoutetaan tehtävään tuollaisen harhan avulla, aika brutaalia toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429