Aloitan syksyllä opiskelut yliopistolla ja olen etsinyt asuntoa. Minulle tarjottiin vuokrayksiöä Pitkälahdesta Kuvelammentieltä. Asunto on omakotitalon tontilla oleva erillinen rakennus. Asunnon vastaanottaminen kiinnostaisi, koska vuokra on melko halpa ja asunto on hyvässä kunnossa. Etäisyys yliopistoon ei haittaa (autolla n. 10min motaria pitkin). Alue vaikuttaisi kaikin puolin oikeen viihtyisältä.
Mutta toisaalta olen kuullut vähän huonoa Petosen/Pitkälahden alueesta (rauhatonta ja paljon rikollisuutta). Olen myös saanut sellaisen käsityksen, että rauhatonta olisi lähinnä Petosen "keskustassa" Pyörönkaaren alueella, eikä niinkään omakotitaloalueilla.
Olisiko kellään kokemuksia Petosen omakotitaloalueista ja kannattaisiko minun hyväksyä tuo asuntotarjous?
Pitkälahti asuinalueena
7
497
Vastaukset
- savolainen
Moro. Hyvää aluetta, petosen ongelmat tiivistyvät sinne sisäpetoselle. Kaatopaikan haju voi tulla yllätyksenä, lounaistuulella siellä varsinkin öisin haisee aika usein kuvottavalle.
- muuttohaukkanen
Hyvä alue. Muuta sinne vaan.
- sanna kuopiosta
Tuo mainittu haju on ylivoimaisesti ikävin asia täällä. Pari vuotta sitten ei haissut juurikaan mutta nyt haisee todella usein tuo jätekukon kaatopaikka. Muuten ihan jees.
- darwin awards
Tallaiset asiat "haisevat" kaksi kertaa vittumaisemmalle, kuin jokin satunnainen jätteen döfis.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080418539990_uu.shtml
- TervetuloaKpo
Jos auto käytettävissä, kannattaa ilman muuta tarttua vuokratarjoukseen! :)
Omakotialueet on suhtkoht rauhallisia.
Kauppakeskus Matkukseenkin on vain 3km :) - turumsam33
Tämän päivän Savon Sanomissa oli juttua alueesta. Pääosassa oli kaatopaikan paskan haju.
- Pizzamiesnro3
Muuten hyvä asuinalue, mutta sieltä on valitettavan pitkä matka Pizzeria Rosinaan. Suosittelen etsimään kämpän läheltä Rosinaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650