mitenhän tämä menee taas..olin maksuhäiriöissä pitkään ja viimein sain ulosoton kautta kaikki hoidettua ja nyt pyydettyäni Justitia et merkkaavat asiani hoidetuiksi luottotietoihin sieltä tulikin laskua..ulosottokelpoiset perintäkulut 28.5.2012 ??e ja yhteiset kulut kaikkien velkojen perinnästä ??e
No summa on alle satasen mut luulempa että minua maksatetaan nyt tuplasti tai jotain hämärää tässä asiassa on..tämä asia tuli esille velkaerittelyssä minkä pyysin heiltä..eikä siinä lapussa muuta sit ollutkaan näiden lisäksi..niin korko kuulema loppui juoksemasta 19.7 2014 kun pyysin erittelyn..
miten tälläiset ei ole ulosotossa kun kaikki muu heiltä siellä on kuitenkin ollut ja kiltisti maksoin pois niin kuin velat kuuluukin hoitaa..
Instrum justitia
2
179
Vastaukset
Maksa pois jos noin vähällä pääset tuosta firmasta eroon. Itselläni jäi aikoinaan jotain ns jälkiperintään seisomaan vaikka kaikki muut velat kyseiselle firmalle oli hoidettu.
- 5+20
Jos noi kulut kuuluvat siihen ulosottoon laitettuun velkaan, ne olisi pitänyt myös laittaa sinne. Jos sinne ulosottoon menneessä velassa oli jo perintäkuluja, ei niitä voi jälkeenpäin lisäillä. En sitten tiedä onko kuinka laillista jättää velasta omat perintäkulut pois kun laittaa sen käräjille ja sitten velkoo niitä myöhemmin. Osa voi tietysti jättää ne pois sen takia, että toivoo asiakkaan maksavan ne pienet perintäkulut nopeammin perintätoimistolle, kuin että he odottaisivat niitä ulosoton kautta.. Eli tarkista oliko sinun ulosottoon menneessä velassa perintäkuluja, jos oli, niin sitten olisin sitä mieltä että perintäkulut on jo kyseisen velan osalta maksettu, ulosoton kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752