Aloitin uuden keskustelun koska en saanut vastausluukkua auki, tämän aloituksen voisi valvoja siirtää sinun ( automowerin 220 AC vika ) aloituksen perään vastaukseksi !
Minulla on jo toinen Automower ensimmäiseen vm 2001 joka kesti 12 vuotta, tuli sellainen vika että lähti latausasemalta ja pyörähti eestakaisin ja pysähtyi siihen !
Huollossa sanottiin että terämoottorissa on vika, tilasin Saksasta moottorin joka oli käytetty uutta ei enää saatu. Terämoottorissa ei ollut vikaa joten hain MoWerin pois koska oletan että piirikorrtti olisi pitänyt uusia.
Ilmeisesti SALAMA on vioittanut sinun Mowerin piirikorttia !! Olisko takuu voimassa ?
Ostin uuden 220 AC:n viime vuonna -03. Uuusi Moweri on pelannut hyvin paitsi kaksi kertaa on vasemman pyörän kiinnitysmutteri auennut, laitoin tipan lukkorasvaa, nyt on pitänyt, Reunakaapelin jouduin muuttamaan koska se teki mutkan ennen latausasemaa ja Moweri yritti oikaista puskan läpi ja jäi pyörimään sinne mutkaan !!!
Kahta en vaihtaisi Vaimoa ja Moweria ! kumpaankin olen tykästynyt !
Husqvarna Automover 220 AC ( juttua)
Seniori.
2
2345
Vastaukset
- moower
Terve
Kiitos vastauksesta!
Antoiko tuo sinun vikaantunut mower millaisen virheilmoituksen, kun jäi latausaseman eteen?
Mistä tilasit Saksasta osat? Oma kone vm.2010 joten siihen löytyy varmasti osaa esm. ruotsistakin..
Kaikki muu on melko pitkälti tarkistettu tuosta "ei hakusignaalia" virheilmoituksesta, ainut mikä menee minun järkeen on että yhteys mowerin ja latausaseman välillä ei toimi. On veikkailtu että salama olisi käräyttänyt latausaseman piirikortin... - SantaJaakko
vikakoodi Ei PINkoodikyselyä, laite jumissa, ei käynnisty, eikä pääse valikkoon. Missä vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456