Siemensyöksy ja nainen

dontsa

Tää on erityisesti naisille. Omalta partnerilta en vaan pysty kysyyn.

Aina silloin tällöin törmää ajatuksiin, jossa nk. yhtäaikainen orgasmi naisen & miehen seksissä on erityisesti naispuolisten mieleen. Itselläni juttu menee niin, että tällainen >tapahtumasarja> ts. yhtäaik. orkku ei toteudu kuin vahingossa ja jos sallitte kerron hieman lisää.

Olemme ihan tavallinen pari, ei mitään erikoisuuksia normaaliss parisuhteessa eikä myöskään seksielämässä. Seksii suht' koht' riittävästi ja tyydyttävää kaiken kaikkiaan. Kuitenkin mielessä on kysymys, miksi naiseni useinmiten haluaa odottaa ( tai sitten vain tahattomasti asia menee näin) sitä, että minulta tulee ensin ja spermat tyhjentyy naiseni sisuksiin. Ja v a s t a s i t t e n hän laukeaa!!

Tilannehan on käytännössä se, että hän mielestäni saa hienon orkun kaikesta päätellen, mutta niinkuin tiedätte, itse joudun tekemään kohtuullisesti töitä vielä sen jälkeen, kun olen lauennut. Kalu alkaa pehmeneen ja on ihan oikeesti aika vaikee näytellä vielä hirveen kiihkeetä kun "kemat on torvessa" naisen sisällä.
Eikä mielestäni naiseni voi olla tuntematta sitä, että erektio oikeesti jo häipyy siinä vielä naidessani vaginaa.

Onko siemensyöksy niin kiihottava osa naintia, että nainen siinä vaiheessa vasta on tullakseen? Vai onko jo pehmentymässä oleva kulli mukavamman tuntuinen sisuksissa, joka on äärimmilleen liukas hänestä itsestään että spermasta?

Ei tää oikeesti oo kovin iso ongelma, sillä molemmilla on mukavaa toisensa kimpussa. Ja tapahtuuhan joskun niinkin että hän jostain syystä saa jo aiemminkin, mutta naisen tuntemukset ja orgasmi on loputtoman kiinnostava aihe. Kertokaa ihmeessä ajatuksia!!!

19

8539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomies

      Kuten dontsakin huomaa, asiallista keskustelua on vaikeaa synnyttää näillä palstoilla.
      Tämänkin keskustelun aihe on varmasti hyödyllinen lukemattomille oikeesti seksisuhteestaan kiinnostuneelle ja sitä kehittämään pyrkiville.
      Mutta mikä on tulos?
      Ei yhtään vastausta. Vaan heitäpäs jokin ihan huuhaa aihe niin vastauksia sataa kymmenittäin!
      Ei kantsi näin ollen paljon valitella ettei seksielämä ole tyydyttävää.
      Vai onko niin, että me ihmiset oikeesti haluamme elää huuhaassa emmekä edes halua mitään enempää?

      • Kata80

        Mäkin ite ihmetelly samaa -eiks täällä käy sen ikäsii, joilla vakiseksisuhde??? vai miten tää hiljaisuus palstalla on mahdollista?

        Alkuperäisen asiaan: mulle ainakaan yhtäaikainen orgasmi ei ole kaikki kaikessa -tulee samaan tai eri aikaan, pääasia että tulee ;)Ja mulla ainakin niin, että kun itestä alkaa tuntuu älyn hyvälle esim. takaapäin seisten *takuuvarma vaginaorkkuasento, nam* niin just pikkasen ennen ku mä "saan", ni mieheltä väkisinkin siinä rutistuksessa tulee... enkä toivo jatkamista kalulla; sen sijaan sormii tai sauvaa voi kyl käyttää. Mut nää taas makukysymyksii.


        Samoin mulle on sama, kumpi saa ensin -toki herrasmies on ykkösihana; sellainen, joka nauttii naisen nautinnosta


      • -82
        Kata80 kirjoitti:

        Mäkin ite ihmetelly samaa -eiks täällä käy sen ikäsii, joilla vakiseksisuhde??? vai miten tää hiljaisuus palstalla on mahdollista?

        Alkuperäisen asiaan: mulle ainakaan yhtäaikainen orgasmi ei ole kaikki kaikessa -tulee samaan tai eri aikaan, pääasia että tulee ;)Ja mulla ainakin niin, että kun itestä alkaa tuntuu älyn hyvälle esim. takaapäin seisten *takuuvarma vaginaorkkuasento, nam* niin just pikkasen ennen ku mä "saan", ni mieheltä väkisinkin siinä rutistuksessa tulee... enkä toivo jatkamista kalulla; sen sijaan sormii tai sauvaa voi kyl käyttää. Mut nää taas makukysymyksii.


        Samoin mulle on sama, kumpi saa ensin -toki herrasmies on ykkösihana; sellainen, joka nauttii naisen nautinnosta

        ei kuulu tähän otsikkoon mutta halusin vaan sanoa että sun kirjoituksia on ollut mukava lukea täältä foorumilta! oon ite aika nuori jantteri(22v) ja vasta löytänyt elämäni naisen joka on mua näihin seksinsaloihin opettanut.. sun kirjoitukset on asiallisia ja niistä saa mieskin paljon irti. oot foorumin valopilkku! keep up the good work!


    • N21

      Mulla on usein sama homma. Kiihotun älyttömästi siitä, että mieheni laukeaa sisälleni. Mutta ehkä sun kannattais kuitenkin kysyä partneriltasi on näin myös hänellä?! :)

    • Terhi

      Kuulostaa kyllä tutulta. On erityisen kiihottavaa kun mies laukeaa, siinä vaiheessa tulee itseltä ihan kuunnellessa. Toisaalta tulee eittämättä mieleen ettei naisesi vaan teeskentelisi laukeavansa... siis tarkoitan että hän ei vain saa orgasmia ja kun huomaa että kalukin pehmenee niin ajattelee lopettaa homman siihen.

      • Pate

        Sama toimii toisinpäin, Terhi. Kun vaimo alkaa tulla on minunkin vaikea olla tulematta. Hieno homma! Mutta onko teeskentelyä olemassa? Eikö sen huomaisi?


    • Mie

      Muista en tiedä, mutta minusta miehen laukeamisessa on jotain aivan suunnattoman kiihottavaa. Vallanhalua vai mitä lie, tiedä häntä. Minulla on salainen unelma miehestä joka puhuisi minulle pieniä tuhmia sanoja ja ilmaisisi halunsa myös suullisesti aktin aikana - siis ilmeisesti saan miehen kiihottumisesta / laukeamisesta kicksejä...

      • ett on hyvä pee

        Mun on ainakin tosi vaikeeta olla kuvailematta aktin aikana fiiliksiä ja sitä ihanuutta mikä allani / päälläni näkyy.

        Ja tuntuupa siltä, että osa naisista ihan oikeesti kiihottuu sanoista.


    • Sirpa

      On vain fantasiaa joka on peräisin elokuvista että pari tulisi aina yhtäaikaa.Ei näin ole useinkaan.
      Useimmiten miehet tulevat ennemmin silloin kun naisesta vasta alkaa tuntua tosihyvältä.Voithan tyydyttää hänet lopulta vaikka sormin suullasi tms. kun olet tullut.Mutta älä ole niin itsekäs että et anna naisellesi mahdollisuutta tulla.Eihän ilkeyttään tule myöhemmin kuin sinä.
      Itseäni ärsyttää suhteessa juuri se kun mies ei oman orkun jälkeen enää jaksa tehdä mitään hyväkseni.Aivan kuin minulla ei olisi siihen oikeutta.Niin se yleensöä on, että kun mies saa niin siihen se jää ja se on surullista ei siinä' sitten muuta kuin auta yksikseen masturboida.Perkele!

      • Heidi79

        Meillä käy usein niin, että mies tulee ensin. Ja onhan se todella ihanaa ja kihottavaa kun mies saa, mutta se ei riitä vielä tuomaan minulle orgasmia. Harmittaa kun sen jälkeen kun hän on tullut hän jättää leikin sikseen. Ei tee enää mitään. On niin kuitti ettei mitään kuulemma jaksa. Ei edes sormia, ei nuolemista, ei mitään.. Pusu poskelle ja suihkuun! No onhan siinä sitten aikaa saada kun mies on kadonnut suihkuun. Rasittavaa.. Ja sitten ihmetellään miksi olen tyytymätön. Ja kun asiasta puhutaan niin ongelma on ainoastaan minun. Minun vikani etten saa aiemmin. Jos jollain on hyvä neuvo asiaan, joku muukin kuin miehen vaihto niin olisin kiitollinen! =)


      • Heidi79 kirjoitti:

        Meillä käy usein niin, että mies tulee ensin. Ja onhan se todella ihanaa ja kihottavaa kun mies saa, mutta se ei riitä vielä tuomaan minulle orgasmia. Harmittaa kun sen jälkeen kun hän on tullut hän jättää leikin sikseen. Ei tee enää mitään. On niin kuitti ettei mitään kuulemma jaksa. Ei edes sormia, ei nuolemista, ei mitään.. Pusu poskelle ja suihkuun! No onhan siinä sitten aikaa saada kun mies on kadonnut suihkuun. Rasittavaa.. Ja sitten ihmetellään miksi olen tyytymätön. Ja kun asiasta puhutaan niin ongelma on ainoastaan minun. Minun vikani etten saa aiemmin. Jos jollain on hyvä neuvo asiaan, joku muukin kuin miehen vaihto niin olisin kiitollinen! =)

        Arvon naiset!
        Ette ole ongelmanne kanssa yksin. Ainakin minä kärsin samasta vaivasta kuin useimmat naiset, kuin esim. Heidi ja Sirpa. Usein ihmettelen miksi syy on miehessä?
        Itse olen kokeillut naisteni kanssa kaikkea, snabbista, pitkiä ja mielikuvitusrikkaita esileikkejä, suu-siitin-sormi-tekniikkaa, alla/päällä/sivulla selällä jne, kymmenestä minuutista lähes kolmeen tuntiin, kerrasta kahdeksaan kertaan yössä.... ja kaikkea muuta, mitä en edes viitsi tässä kertoa.
        Kuitenkin samojen ja tiettyjen naisten kanssa tulos on aina sama; minä tulen ensin!
        Joskus minusta tuntuu, että nainen oikein odottaa kunnes tulen ennenkuin hän pääsee edes alkuun.
        Joidenkin kanssa olen asiasta jutellutkin mutta... ei tulosta.
        Olenkin ihmetellyt, miksi nainen ei voi kiihdyttää omaa "saamistaan" ja sitten "saatuaan" jatkaa nauttimistaan kunnes mieskin "saa"! Niin minä tekisin jos olisin nainen!
        En tiedä, osasinko kirjoittaa tämän niin, että nainen sen ymmärtää mutta antakaa kuitenkin kommentteja!
        Mutta yhden asian olen huomannut, nimittäin että "uusi" mies laukaisee helpommin, eli minä saan "asiakkaani" laukeamaan paljon helpommin kuin vakituiseni!
        Vakituisen kanssa joutuu joskus antamaan jopa periksi..
        Minä itse kyllä saan vakituiseni kanssa ihan yhtä helposti, joskus helpomminkin kun hänen kanssaan SE tuntuu niin tutun turvalliselta!


      • 143
        Heidi79 kirjoitti:

        Meillä käy usein niin, että mies tulee ensin. Ja onhan se todella ihanaa ja kihottavaa kun mies saa, mutta se ei riitä vielä tuomaan minulle orgasmia. Harmittaa kun sen jälkeen kun hän on tullut hän jättää leikin sikseen. Ei tee enää mitään. On niin kuitti ettei mitään kuulemma jaksa. Ei edes sormia, ei nuolemista, ei mitään.. Pusu poskelle ja suihkuun! No onhan siinä sitten aikaa saada kun mies on kadonnut suihkuun. Rasittavaa.. Ja sitten ihmetellään miksi olen tyytymätön. Ja kun asiasta puhutaan niin ongelma on ainoastaan minun. Minun vikani etten saa aiemmin. Jos jollain on hyvä neuvo asiaan, joku muukin kuin miehen vaihto niin olisin kiitollinen! =)

        en minä sinulle miehenvaihtoa ehdota suinkaan. sano hänelle, että jos sinä et saa, se ei ole ainoastaan sinun ongelmasi, koska pian se kostautuu miehellesi siinä, ettet jaksa ryhtyä epätyydyttävään seksiin. jo on törkeää, että mies ajattelee vain omaa nautintoaan, eikä välitä sinusta! sano hänelle, että jos hän rakastaa sinua, se on myös hänen ongelmansa, koska se on totuus. joko et anna hänelle tyydytystä ennen kuin sinut on tyydytetty tai kieltäydyt seksistä ellei hän paranna tapojaan. sinulla on oikeus nautintoon, et sinä ole olemassa vain miehen tarpeita tyydyttääksesi! omasi ovat ihan yhtä tärkeitä. ei sinua tai ketään saa käyttää hyväksi vain omaan nautintoon.

        ja jos tuo kaikki tuntuu isolta ja vaikealta, niin sitten voisit pyytää häntä tyydyttämään sinut suihkusta tultuaan, ja vasta sitten ottaa järeämmät keinot käyttöön, ellei se auta. onnistumisia, toivottavasti asiat kääntyvät parempaan! :)


      • Pate

        Ei noin voi sanoa yleisesti. Meillä homma vaihtelee. Hyvin usein yht'aikaa, joskus mies, joskus nainen ensin. Ihan fiiliskysymys. Taidanpa alkaa pitää kirjaa aiheesta ja palaan sitten asiaan omista kokemuksistamme :) Joskus tuotan orkun rakkaalleni kielellä...mukava huomata, kun tulivuori alkaa purkautua.


      • Anonyymi
        rouvacicolo kirjoitti:

        Arvon naiset!
        Ette ole ongelmanne kanssa yksin. Ainakin minä kärsin samasta vaivasta kuin useimmat naiset, kuin esim. Heidi ja Sirpa. Usein ihmettelen miksi syy on miehessä?
        Itse olen kokeillut naisteni kanssa kaikkea, snabbista, pitkiä ja mielikuvitusrikkaita esileikkejä, suu-siitin-sormi-tekniikkaa, alla/päällä/sivulla selällä jne, kymmenestä minuutista lähes kolmeen tuntiin, kerrasta kahdeksaan kertaan yössä.... ja kaikkea muuta, mitä en edes viitsi tässä kertoa.
        Kuitenkin samojen ja tiettyjen naisten kanssa tulos on aina sama; minä tulen ensin!
        Joskus minusta tuntuu, että nainen oikein odottaa kunnes tulen ennenkuin hän pääsee edes alkuun.
        Joidenkin kanssa olen asiasta jutellutkin mutta... ei tulosta.
        Olenkin ihmetellyt, miksi nainen ei voi kiihdyttää omaa "saamistaan" ja sitten "saatuaan" jatkaa nauttimistaan kunnes mieskin "saa"! Niin minä tekisin jos olisin nainen!
        En tiedä, osasinko kirjoittaa tämän niin, että nainen sen ymmärtää mutta antakaa kuitenkin kommentteja!
        Mutta yhden asian olen huomannut, nimittäin että "uusi" mies laukaisee helpommin, eli minä saan "asiakkaani" laukeamaan paljon helpommin kuin vakituiseni!
        Vakituisen kanssa joutuu joskus antamaan jopa periksi..
        Minä itse kyllä saan vakituiseni kanssa ihan yhtä helposti, joskus helpomminkin kun hänen kanssaan SE tuntuu niin tutun turvalliselta!

        Jos sinulla on asiakas, niin asiasta, että harrastetaan seksiä on sovittu etukäteen ja nainen on ehtinyt alkaa kiihottua jo edeltäkäsin.

        Vakituisen kanssa tapaillaan ehkä muutenkin ja hän ei ole niin varma, onko tälläkertaa seksiä, tai asia ei tunnu niin jännittävältä, kuin niillä uusilla asiakkailla. Naisilla kiihottumisen määrä ja kesto vaikuttaa kaikkein eniten siihen laukeamiseen. Siksi se esileikki on niin tärkeää.

        Minä kokeilin seksin myymistä joku vuosi takaperin ja olin minäkin kiihottunut edeltäkäsin, että tänään saan munaa. Ei se normaalisti tunnu niin hyvältä aivan vieraan kanssa, mutta kun sitä on odottanut...


    • Hanna

      Meillä on sama "ongelma". Mieheni ei voi kuulemma mitään sille, kun minä "rupea tulemaan".
      Hän sanoo että, se, kuinka vaginani alkaa "supistelemaan" ja puristamaan hänen penistään, on niin kiihottavaa, ettei hän pysty pidättelemään.
      Joten, juuri kun olen saamassa, mies saa.
      Se, että mies saa, tuntuu vuorostaan todella hyvältä minusta. Niin henkisesti, kuin fyysisesti.
      Joten meillä tilanne on ratkaistu siten, että mies rutistaa vielä pari työntöä laukeamisensa jatkoksi.
      Sen kun tekee heti, niin kummastakaan ei tunnu väkisin jatkamiselta. Ja molemmat ovat tyydytettyjä!! Ihanaa
      (toivottavasti tämä nyt edes vähän selkeyttäis asiaa)

      • dontsa

        Hanna nappas juuri sen mitä tarkoitin! Siis vielä hieman aikaa sen jälkeen kun spermat on naisen sisällä (eli vähitellen pehmenevällä kalulla) ja nainen saa. Ikäänkuin miehen orkku olisi kuitenkin se jonkinlainen startti-nappula.

        Joku tossa jo ymmärsi väärin, että olisin itsekäs enkä hoitaisi naiselle tyydytystä. Tarkoitus oli kertoa, miten tärkeää se juuri on ja tapauksessani kyse ei ole liian nopeasti orkusta, vaan siitä, että naiseni usein n i m e n o m a a n haluu odottaa laukeamistani, jotta itse olisi siihen myös valmis.

        Toki seksi sujuu joskus niinkin, että asiat tapahtuu yhtäaikaa tai että naiseni saa ekaks (useimmiten kliroris-kiihotuksen yhteydessä), mutta sängystä ei akka perkele nouse ennenku orkkunsa on saanut !!! :)


      • Hanna
        dontsa kirjoitti:

        Hanna nappas juuri sen mitä tarkoitin! Siis vielä hieman aikaa sen jälkeen kun spermat on naisen sisällä (eli vähitellen pehmenevällä kalulla) ja nainen saa. Ikäänkuin miehen orkku olisi kuitenkin se jonkinlainen startti-nappula.

        Joku tossa jo ymmärsi väärin, että olisin itsekäs enkä hoitaisi naiselle tyydytystä. Tarkoitus oli kertoa, miten tärkeää se juuri on ja tapauksessani kyse ei ole liian nopeasti orkusta, vaan siitä, että naiseni usein n i m e n o m a a n haluu odottaa laukeamistani, jotta itse olisi siihen myös valmis.

        Toki seksi sujuu joskus niinkin, että asiat tapahtuu yhtäaikaa tai että naiseni saa ekaks (useimmiten kliroris-kiihotuksen yhteydessä), mutta sängystä ei akka perkele nouse ennenku orkkunsa on saanut !!! :)

        Minusta tuntuu, että se on ainakin minulle, jollakin tavalla helpotus, kun mies on saanut. sitten voi lakata jännittämästä ja antaa itsekkin tulla.
        Ehkä kuulostaa vähän hassulta, mutta paremminkaan en osaa sitä kuvailla.
        Ei kaikilla varmastikkaan näin ole, mutta kyllä minä, naisena haluan huolehtia, että mieskin saa.
        Taitaa meillä olla se miehen orkku tosiaan startti nappula.


      • Anonyymi
        Hanna kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että se on ainakin minulle, jollakin tavalla helpotus, kun mies on saanut. sitten voi lakata jännittämästä ja antaa itsekkin tulla.
        Ehkä kuulostaa vähän hassulta, mutta paremminkaan en osaa sitä kuvailla.
        Ei kaikilla varmastikkaan näin ole, mutta kyllä minä, naisena haluan huolehtia, että mieskin saa.
        Taitaa meillä olla se miehen orkku tosiaan startti nappula.

        Meillä monesti kunpikin laukee saman aikaisesti, jos vaimo laukee ensin silloin saan ottaa vähän niinkuin loppukirin ja laukeeminen tuntuu vois sanoa aivan luissa ja ytimissä, kun siemenneste purkautuu voimakkaina sysäyksinä pimppiin.


    • Anonyymi

      Näin meillä, minä nuolen ensin naiselleni orgasmin, sitten rakastelemme, naiseni saa usein toisen, kun minulla tulee, yleensä nopeasti. Ihanne olisi, jos naiseni imisi ensin minulle ja sitten minä hänelle ja sitten rakastelisimme, kestäisin pitempään. Mut naiseni ei KOSKAAN ota suuhunsa, joskus on kädellään tehnyt minulle. Olemme olleet jo 36v yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe