Laukeaminen yhdynnässä

-Johnny-

Hei,

olen viettänyt monia poikamiesvuosia enkä ole suuremmin seksiä harrastanut toisen kanssa. Nyt olen kuitenkin päässyt harrastamaan ja ihmetyksekseni laukeaminen pimppiin ei tunnu oikein hyvältä. Mietin, että mitä järkeä tässä on kun runkkaaminen tuntuu niin paljon paremmalta ja laukeamiset ovat täydellisiä, puristus on täydellistä ja oikea-aikaista. Käytän kondomia seksissä, johtuisiko siitä huonon joskus jopa vähän epämiellyttävän tuntuinen laukeaminen pimppiin?

Onko muillakin tällaisia kokemuksia, eli oma käsi tuntuu todelal paljon paremmalta kuin pimppi?

9

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Johnny-

      Onko tämä niin arka aihe, että kukaan ei uskalla sanoa mitään?

      • Ei aihe suinkaan arka ole. Luulen vain ettei useimmilla ole vastausta kysymykseesi. Minä voin yrittää.

        Kerroit että olet juuri aloitellut seksielämää naisen kanssa. Luulenkin että ongelmasi liittyy laukeamishetken hallintaan. Itsetyydytyksessä pystyt hallitsemaan sen täysin ja tavallaan kohottamaan laukeamisesta tulevan nautinnon mahdollisimman ylös. Kun liikuttelet peenistä pillussa, tuntuu se niin hyvältä ettet pysty estämään orgasmin tuloa ja siksi laukeaminen jää onnettomaksi pussahdukseksi. Epämiellyttävä tunne tulee siitä kun yrität estää liian aikaisen laukeamisen, mutta et siinä onnistu.

        Ongelmasi tulee korjautumaan ajan kanssa automaattisesti kun harrastat seksiä naisesi kanssa mahdollisimman paljon.


      • Luin aloituksesi uudelleen ja oivalsin yhden asian. Kerroit käyttäväsi yhdynnässä kondomia. Ongelmasi voi tosiaankin johtua myös kondomin käytöstä.

        Minun on vaikea löytää sopivan kokoisia kondomeja. Useimmat kondomit puristavat jos kondomia ei saa rullattua kokonaan loppuun asti. Loppu jää tavallaan epämiellyttävästi kiristäväksi renkaaksi kullin varren ympärille. Silloin orgasmi ei tunnu miellyttävältä, koska sperma ei pääse purkautumaan ulos.

        Olen opetellut tekniikan jossa rullaan kondomin noin puoleenväliin kullin vartta ja lopun kiskon kondomin reanan alta vetäen niin että kondomi avautuu kokonaan.

        Lateksittomia kondomeja en voi käyttää ollenkaan. Niiden pukeminen vaatii pitkän ja työlään askarruksen. Lateksittomat kondomit eivät jousta juuri ollenkaan ja niinpä niiden puristus tuntuu epämiellyttävältä.


      • -Johnny-
        d_ram kirjoitti:

        Luin aloituksesi uudelleen ja oivalsin yhden asian. Kerroit käyttäväsi yhdynnässä kondomia. Ongelmasi voi tosiaankin johtua myös kondomin käytöstä.

        Minun on vaikea löytää sopivan kokoisia kondomeja. Useimmat kondomit puristavat jos kondomia ei saa rullattua kokonaan loppuun asti. Loppu jää tavallaan epämiellyttävästi kiristäväksi renkaaksi kullin varren ympärille. Silloin orgasmi ei tunnu miellyttävältä, koska sperma ei pääse purkautumaan ulos.

        Olen opetellut tekniikan jossa rullaan kondomin noin puoleenväliin kullin vartta ja lopun kiskon kondomin reanan alta vetäen niin että kondomi avautuu kokonaan.

        Lateksittomia kondomeja en voi käyttää ollenkaan. Niiden pukeminen vaatii pitkän ja työlään askarruksen. Lateksittomat kondomit eivät jousta juuri ollenkaan ja niinpä niiden puristus tuntuu epämiellyttävältä.

        Kiitos vastauksista. Ongelma voi tosiaan olla tuossa, että laukeamisen voimakkuutta ei voi kasvattaa sillätavalla kuten runkatessa, tai en ainakaan ole onnistunut. Kysymys kohdallani ei liene siitä, että laukeaminen tapahtuisi vahingossa (vaikka on tätäkin joskus tapahtunut). Seksi kyllä tuntuu hyvältä, mutta ehkä sillä ei voikaan päästä sellaiseen laukeamiseen mitä runkkaamalla jossa ajoitus ja paineen hallinta on täydellistä. Taitavatkin olla aika lailla eri asia ja siksi kyllä harrastan usein runkkaamistakin vaikka pimppiäkiäkin saan.


      • äojpojpib
        -Johnny- kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. Ongelma voi tosiaan olla tuossa, että laukeamisen voimakkuutta ei voi kasvattaa sillätavalla kuten runkatessa, tai en ainakaan ole onnistunut. Kysymys kohdallani ei liene siitä, että laukeaminen tapahtuisi vahingossa (vaikka on tätäkin joskus tapahtunut). Seksi kyllä tuntuu hyvältä, mutta ehkä sillä ei voikaan päästä sellaiseen laukeamiseen mitä runkkaamalla jossa ajoitus ja paineen hallinta on täydellistä. Taitavatkin olla aika lailla eri asia ja siksi kyllä harrastan usein runkkaamistakin vaikka pimppiäkiäkin saan.

        Millä tavalla tarkkaan ottaen se laukeaminen pilluun ei tunnu hyvältä?

        Seksi eroaa runkkauksesta kuin yö päivästä.

        Runkkauksen aikana lantio ei tee paljoakaan töitä koska käsi tekee kaiken.

        Jopa suuseksi eroaa siitä kuin yö päivästä, koska vaikka lantio ei tee töitä, toisen suuta et voi hallita.

        Suosittelen sinulle alkuun sellaista harjoitusta, koska kuitenkin tykkäät runkkia, että runkutat ihan normaalisti. Kun alat tulla lähelle orgasmia, heitä käsi pois kullilta ja lantion lihaksilla jännittelet kyrpääsi ja yrität saada sen sen avulla laukeamaan.

        Tuo on tärkeä harjoitus siksi että juuri noita lihaksia tulet käyttämään sitten varsinaisessa yhdynnässä kun alkaa tuntumaan niin hyvältä että nalli meinaa palaa. Noiden lihaksien säätelyllä voit jonkin verran hallita omaa orkkuasi silloin ja jopa oppia hallitsemaan sitä kokonaan.

        Toinen harjoitus on sitten yhdynnässä tehtävä harjoitus joka varmasti miellyttää myös naistasi.

        Erektion kanssa sinulla ei ollut ongelmia, joten siihen en sano mitään.

        Kun rakastelette, älä rynkytä tarkoituksena saada orkku mahdollisimman nopeasti. Mies tarvitsee myös esileikin, joka käytännössä tarkoittaa sitä että vartalo lämmitetään. Aivan samalla tavoin kuin urheilusuoritusta varten lämmitellään, tässäkin hiljalleen työnnät sisään, tunnustelet millaiselta pillu oikeasti tuntuu kullin päässä ja nautit siitä tunteesta. Liiku hitaasti jotta tunnet sen.

        Älä rynkytä vaan liiku hitaasti. Pikkuhiljaa lihakset alkavat lämpenemään lantiossa ja reisissä, eivätkä mene heti hapoille, mikä sitten aiheuttaa sellaisen epämiellyttävän tunteen kun orgasmin saa.

        Minä uskallan väittää että saamasi orgasmi on ns. piikkiorkku, eli rakastelette niin kovaa vauhtia kuin vain jaksat ja heti kun tuntuu että nalli palaa, annat sen myös palaa. Sana piikki tulee siitä että ensin kaikki on tasaista ja normaalia ja itse huippu on hyvin terävä ja se tunne on jäänyt laimeaksi.

        Kortsuun jäävä sperma on yleensä tuolloin valkoista ja paksua.

        Olet varmasti huomannut sen kun olet runkannut, että mitä kauemmin pidättelet, sitä vetisemmäksi sperma muuttuu.

        Jos naisesi pillu ei kestä, niin kokeile lämmitellä lantiota ja vartaloa sillä että teet pienen lämmittelysession ennen seksiä. Eli siis lämmittelet ja venyttelet jalkojen ja lantion lihaksia niin että veri alkaa kiertämään. Älä siis voimistele, vaan verryttele.

        Huomaat varmasti että seksi on nautinnollisempaa.

        Vielä lopuksi haluan noista kortstuista sanoa sen mitä tässä jo sanottiinkin. Jos sinulla on liian tiukkoja kortsuja, älä käytä niitä. Ne heikentävät oikeasti nautintoa ja jos ne puristavat vähääkään liikaa, on orkku pilalla.


      • -Johhny-
        äojpojpib kirjoitti:

        Millä tavalla tarkkaan ottaen se laukeaminen pilluun ei tunnu hyvältä?

        Seksi eroaa runkkauksesta kuin yö päivästä.

        Runkkauksen aikana lantio ei tee paljoakaan töitä koska käsi tekee kaiken.

        Jopa suuseksi eroaa siitä kuin yö päivästä, koska vaikka lantio ei tee töitä, toisen suuta et voi hallita.

        Suosittelen sinulle alkuun sellaista harjoitusta, koska kuitenkin tykkäät runkkia, että runkutat ihan normaalisti. Kun alat tulla lähelle orgasmia, heitä käsi pois kullilta ja lantion lihaksilla jännittelet kyrpääsi ja yrität saada sen sen avulla laukeamaan.

        Tuo on tärkeä harjoitus siksi että juuri noita lihaksia tulet käyttämään sitten varsinaisessa yhdynnässä kun alkaa tuntumaan niin hyvältä että nalli meinaa palaa. Noiden lihaksien säätelyllä voit jonkin verran hallita omaa orkkuasi silloin ja jopa oppia hallitsemaan sitä kokonaan.

        Toinen harjoitus on sitten yhdynnässä tehtävä harjoitus joka varmasti miellyttää myös naistasi.

        Erektion kanssa sinulla ei ollut ongelmia, joten siihen en sano mitään.

        Kun rakastelette, älä rynkytä tarkoituksena saada orkku mahdollisimman nopeasti. Mies tarvitsee myös esileikin, joka käytännössä tarkoittaa sitä että vartalo lämmitetään. Aivan samalla tavoin kuin urheilusuoritusta varten lämmitellään, tässäkin hiljalleen työnnät sisään, tunnustelet millaiselta pillu oikeasti tuntuu kullin päässä ja nautit siitä tunteesta. Liiku hitaasti jotta tunnet sen.

        Älä rynkytä vaan liiku hitaasti. Pikkuhiljaa lihakset alkavat lämpenemään lantiossa ja reisissä, eivätkä mene heti hapoille, mikä sitten aiheuttaa sellaisen epämiellyttävän tunteen kun orgasmin saa.

        Minä uskallan väittää että saamasi orgasmi on ns. piikkiorkku, eli rakastelette niin kovaa vauhtia kuin vain jaksat ja heti kun tuntuu että nalli palaa, annat sen myös palaa. Sana piikki tulee siitä että ensin kaikki on tasaista ja normaalia ja itse huippu on hyvin terävä ja se tunne on jäänyt laimeaksi.

        Kortsuun jäävä sperma on yleensä tuolloin valkoista ja paksua.

        Olet varmasti huomannut sen kun olet runkannut, että mitä kauemmin pidättelet, sitä vetisemmäksi sperma muuttuu.

        Jos naisesi pillu ei kestä, niin kokeile lämmitellä lantiota ja vartaloa sillä että teet pienen lämmittelysession ennen seksiä. Eli siis lämmittelet ja venyttelet jalkojen ja lantion lihaksia niin että veri alkaa kiertämään. Älä siis voimistele, vaan verryttele.

        Huomaat varmasti että seksi on nautinnollisempaa.

        Vielä lopuksi haluan noista kortstuista sanoa sen mitä tässä jo sanottiinkin. Jos sinulla on liian tiukkoja kortsuja, älä käytä niitä. Ne heikentävät oikeasti nautintoa ja jos ne puristavat vähääkään liikaa, on orkku pilalla.

        Emmä usko et liian tiukkoja kortsuja kun kerran yhdynnässä kondomi oli lähtenyt pois kun nainen aivan märkä ja kovaa naimista. Kyllä mä silleen hiljaa oonki nainut enkä hirveetä panemista. Ongelma lienee se etten oo tottunu laukeemaan pimppiin, koska runkkaamalla saa laukeamsen hetkellä tosi kovan paineen kädellä niin se on ihan eri tuntuista ku pimppiin jossa hakee jotain "tukea" kullille että tulis painetta mut mistään ei saa kiinni tavallaan.


      • äojpojpib
        -Johhny- kirjoitti:

        Emmä usko et liian tiukkoja kortsuja kun kerran yhdynnässä kondomi oli lähtenyt pois kun nainen aivan märkä ja kovaa naimista. Kyllä mä silleen hiljaa oonki nainut enkä hirveetä panemista. Ongelma lienee se etten oo tottunu laukeemaan pimppiin, koska runkkaamalla saa laukeamsen hetkellä tosi kovan paineen kädellä niin se on ihan eri tuntuista ku pimppiin jossa hakee jotain "tukea" kullille että tulis painetta mut mistään ei saa kiinni tavallaan.

        Tuosta olen varma että ongelma on nimenomaan siinä ettet olet tottunut laukeamaan pilluun, koska käsi antaa aivan erilaiset tuntemukset.

        Jos sinulla on mahdollisuus "runkata" käyttäen esimerkiksi springlespillua, flesua tai muuta vastaavaa viritystä, niin kokeile saatko niiden avulla runkkaamalla orkkua. Sen lisäksi tunge ne vaikka peiton sisään ja kokeile naida niitä sängyssä, että palaako nalli kuinka helposti.

        Ellei ole varaa laittaa flesua, niin tunge serlarullan sisään muovipussi, tunge geeliliukastetta väliin ja kokeile. Ei mikään maailman paras väline, mutta saat ainakin sen kädellä puristelun pois laskuista.

        Jos nalli tuolloin palaa helpommin (siis naimalla "peittoon"), voi kyse olla myös korvien välistä, nainen kun on ihan erilainen ja suhtaudut siihen ihan eri tavalla kuin käpälään, tai tekopilluun.

        Tuo kertomani harjoitus on kyllä hyvä ja sitä kannattaa tehdä silloin kun runkkailet.


    • Asidofilus piimä

      Kuin iso sulla sitten on? Oletko kasvattanut munaas?
      Miksi et osta isompia kortsuja?

    • Anonyymi

      Naiset näistä kertonut! Runkkari aina runkkari. Tottuneet runk,kaa. Naiset kertonut ,ettei vittu enää tyydytä,vaan runkkaavat päälle!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      236
      2250
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1486
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1049
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      68
      857
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe