Miksi en tule toimeen aina vesimiesten kanssa? :o

Daniela.

Entä mitä mieltä ravun ja vaa'an parisuhteesta?


Mut mä oon rapu naisena tämänlainen:

Hyvät puolet:
- Kiltti
- Ystävällinen
- Herkkä
- Sosiaalinen
- Ymmärtäväinen
- Sinnikäs
- Seksuaalinen

Huonot puolet:
- Yliherkkä
- Tempperamenttinen
- Mielialat vaihtelee helposti

Ja mä rakastun useimmiten vaaka miehiin, koen että he ovat kuin tarkoitettuja minulle. Koska he ovat myös kilttejä, ystävällisiä, tunteellisia, positiivisiä, energisiä, mukavuuden haluisia, hyvin toisten ihmisten kanssa toimeentulevia ihmisiä. :) ja vaaoissakin toki löytyy ne huonot puolensa, mitä olen huomannut niin raha asiat tuottaa välillä vähän ongelmia (rapu voi mukavasti tasapainottaa tässä...), päättämättömiä (ravulle käy mieluusti, että hän saa tehdä myös päätöksiä...), päihteisiin meneviä (rapu voi hyvin huolehtia vaaka miehestä...)

Mä en ymmärrä, että miksi ravuista aina sönkätään, että he eivät osaisi antaa parisuhteessa vapautta! mä kyllä osaan ja tarvitsen sitä myös itsekin, muuten ahdistun ja lähden karkuun, jos joku on minussa kiinni 24/7 tavalla tai toisella... koen että se tukahduttaa ja imee minut loppuun! mutta minusta tuo tunne on aivan normaali kaikilla ihmisillä, horoskooppi merkkiä katsomatta? eikö jokainen parisuhde tarvitse myös mm. sitä omaa aikaa ja omia menoja, pysyäkseen virkeenä ja hyvänä? minun ei ole myöskään mikään pakko mennä kihloihin tai naimisiin... pärjään hyvin ilmankin! rakkaus kun on tunne tasollinen sitoutuminen toiseen, ei siinä paljon merkitse se, onko sulla joku metalli rinkula sormessa, jos se olisi vain rakkauden sinetti niin aika pinnallisella pohjalla oltaisiin... sisäinen molemminpuolinen tunne siis tärkein!. Mun tuntemat vaaka miehet kyllä ovat tahtoneet naimisiin ja myös lapsia, mutta mä en ole silleen erityisesti edes lapsi rakas, rakastan kyllä lapsia ihan normaalilla tavalla ja haluan niitä, mutta mun ei tarvitse koko ajan hössöttää kuinka in love olen lapsiin, kun en ole myöskään sellainen...

Työskentelen myös ravintola-alalla, tarjoilijana, mistä vaaka miehet pitää oikein paljon, koska he mm. rakastavat juhlia ja menoja.

En voisi kuvitellakkaan ehkä seurustelevani ainakaan toisen ravun ja kalojen kanssa. Tulisi liian lälly suhde... miehessä pitää olla sitä jotain iskua ja särmääkin! näin minä ajattelen rapu naisena.

Joskus tein jonkun astro.fi sivun pika analyysin, minulla oli moni muu merkki mm. nousu merkki, esimerkiksi kaksosissa... Minkälainen ihminen on esimerkiksi siis rapu-kaksonen?

Mutta kaikki kommentit ja mielipiteet ja keskustelu ovat siis tervetulleita! :) mä en kauheemmin usko horoskooppeihin, mutta pidän niitä ihan kivana viihteenä. Pyrin tätä elämää kuitenkin elämään aina elämänä ja kohtaamaan ihmiset realistisesti ihmisenä, enkä miettimään heti ensimmäiseksi heidän merkkejään, koska vaikka horoskooppimerkeissä olisikin jotain perää, niin ei niiden mukaan mun mielestä kannata tätä elämää elää... vaan elää just sillain realistisesti suhtautuvana elämään ja toisiin ihmisiin. Vaikka ihmisillä ois ihan vastakkaiset merkit, niin elämässä ja parisuhteissakin on tehtävä kompromissejä joten siis miksi vastakkaiset merkit ei vois olla myös onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa...? ja joka merkistä löytyy ne mukavat ihmiset mutta sitten myös kusipäämäisimmät ihmiset... näin se vaan on. Se on se ihmisen luonne, mitä ei täysin horoskooppi merkitkään määritä. Mut sen verran voin sanoo, et vesimiehet yleensä pyrin kiertämään mieluusti kaukaa... heidän kanssa mulla ei oikeen synkkaa! sit olis ehkä jotkut tietyt kaksoset, oinaat, kalat...? Muiden merkkien edustajien kanssa viihdyn oikeastaan aika mieluusti. :) jousimiehistä en tosin aina ota selvää, minusta he ovat vähän omituisia... omaan makuun siis.

5

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela.

      Ainiin ja auttavaisuuden olisin voinut lisätä myös vielä mun hyviin puoliin, en aina näköjään kaikkee muista kirjottaa kerralla, no lisäilen sit aina jatkossa tänne kommenttiboxiin jos tarpeellista mieleen tulee... :)

      • horoskooppipsyko

        Kierrät ihmisiä kaukaa siis syntymäkuukauden perustella. Hahhah :'DD taidat sittenkin uskoa horoskooppeihin hieman liikaa.


    • Notredami

      Ravun kannattaa kiertää kaukaa vesimiehet ja vaaka merkkiset!

      • 9999

        Ja sama tietysti toisinpäin.


    • eläedesyritä

      tosi kuin vesi!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe