Onko teillä kokemusta vastaavasta?
Laitoin keväällä toukokuussa pieneen tavalliseen lasimaljakkoon lehtipelargonian lehtiä.Toisin kuin odotin,lehdet vain säilyivät ja heinäkuun alussa olivat maljakossa juurtuneet.Laitoinpa lehdet kosteaan kasvuturpeeseen ja nyt minulla on pikkutaimia aikamoinen liuta.Turpeessa alkoivat heti muodostaa kasvupistettä ja uusia lehtiä.
Käytin samaa maljakkoa ja samaa vettä ja toinen satsi lehtiä vapautuneeseen maljakkoon.Maljakossa sisällä myös levää.
Ilmeisesti kasvuhormoonin määrä vedessä on nyt heinäkuun lopussa niin huikea,että tämä uusi satsi teki juuret nyt kahdessa viikossa.
-Onpa mahtava tuoksupelargonian lisäystapa!
Nimittäin itselläni tuoksupelargonia jostain syystä aina mädäntyy ruukkuun.
Yksi neljästä alusta lähtee.Lehtiä jos nyppii,niin alkuperäiselle tuoksupelargonille ei aiheudu haittaa.Paljon parempi lisäystapa kuin perineinen leikkaaminen.
Teen tuoksupelargoniaa työpaikalle jossa on huono sisäilma.Ei nyt mitään hometta,mutta vanhasta rakennuksesta erittyy ominaishajuja.
Haluaisin tuoksupelargonioita paljon kaikkialle ikkunalaudoille.
Outo ilmiö.Tuoksupelargonin lehti juurtuu maljakossa.
uusi juttu minulle
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406