125 kotarissa jotain vikaa?

exmopojonne

Kävin tänään kiesimässä mun kotarilla ja kulki aika lussusti. Meni ehk parhaimmillaa 80km/h. Sit olinki jo kotona nii avasin takarenkaan ja sielt löyty ilmaa, siis mitä vittua oikeesti?
Eli se jätkä joka myi tän moottoripyörän mulle ni vittu möi mulle ilmaa. Eiks siel renkaan sisäl pitäis olla jotain ainetta joka nostaa noit mun kotarin huippuja mut tonne oli joku homo laittanu ilmaa.

Kertokaa mulle mitä pitää tehä

8

243

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaajaToukka

Kokeile laittaa sinne typpeä kuten ratahommissa tehdään, ne ainakin kulkee melko lujasti. Tiedä sitten vaikuttaako huippuihin mitenkään ja on kuitenkin syytä muistaa kuinka pieni moottori on kyseessä. Johtuisiko lussuisuus siitä.??

• patterit lopus

Olisko siellä pitänyy olla durasel pupu pyörittämäs taka pyörää

• HooMoolanen

Jospa ostitkin Derbin, johon on rautalangalla kitosteltu Kotarin katesarja.. Wanne Be KTM virityksiä...

• voivihhu

Ei saatana, tyyppivika.. EIKAI NE INTIALAISET KASANNU SITÄ KÖTEMIÄ?

• piritoimii

Ootko kokeillu jo keltalinssisiä pirikiikareita päässä niillä vauhdin pitäisin nousta noin 420km/h ja vauhtisi tuntuu sairaan nopeelta myös liekki tarrat takarenkaassa saattaisiva antaa hieman lisää potkua.

• KTM LEIPURI

Vaihat siihe kuule pakoputken paukkulaakerit ja kampikammion kattovalon siniseks ni tulee lisää sitä tehoo.

• VaajaToukka

Saattaisi tullakin, mikäli kampikammion tilavuus muuttuisi, sen jo huomaa persdynollakin, vielä paljealueen muokkaus ja splitterin teko niin jo kannattaa alkaa hakemaan pakariin uusia muotoja. Vakio kanavilla vielä.

• >.<

Paineilmaa niissä pitää vaan olla. Ei sinne mitään nestettä pidä laittaa ^^
      Kyllä menee niin väärille ihmisille ne rahat nykyään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      787
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      120
      565
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe