Kävin tänään kiesimässä mun kotarilla ja kulki aika lussusti. Meni ehk parhaimmillaa 80km/h. Sit olinki jo kotona nii avasin takarenkaan ja sielt löyty ilmaa, siis mitä vittua oikeesti?
Eli se jätkä joka myi tän moottoripyörän mulle ni vittu möi mulle ilmaa. Eiks siel renkaan sisäl pitäis olla jotain ainetta joka nostaa noit mun kotarin huippuja mut tonne oli joku homo laittanu ilmaa.
Kertokaa mulle mitä pitää tehä
125 kotarissa jotain vikaa?
8
217
Vastaukset
- VaajaToukka
Kokeile laittaa sinne typpeä kuten ratahommissa tehdään, ne ainakin kulkee melko lujasti. Tiedä sitten vaikuttaako huippuihin mitenkään ja on kuitenkin syytä muistaa kuinka pieni moottori on kyseessä. Johtuisiko lussuisuus siitä.??
- patterit lopus
Olisko siellä pitänyy olla durasel pupu pyörittämäs taka pyörää
- HooMoolanen
Jospa ostitkin Derbin, johon on rautalangalla kitosteltu Kotarin katesarja.. Wanne Be KTM virityksiä...
- voivihhu
Ei saatana, tyyppivika.. EIKAI NE INTIALAISET KASANNU SITÄ KÖTEMIÄ?
- piritoimii
Ootko kokeillu jo keltalinssisiä pirikiikareita päässä niillä vauhdin pitäisin nousta noin 420km/h ja vauhtisi tuntuu sairaan nopeelta myös liekki tarrat takarenkaassa saattaisiva antaa hieman lisää potkua.
- KTM LEIPURI
Vaihat siihe kuule pakoputken paukkulaakerit ja kampikammion kattovalon siniseks ni tulee lisää sitä tehoo.
- VaajaToukka
Saattaisi tullakin, mikäli kampikammion tilavuus muuttuisi, sen jo huomaa persdynollakin, vielä paljealueen muokkaus ja splitterin teko niin jo kannattaa alkaa hakemaan pakariin uusia muotoja. Vakio kanavilla vielä.
- >.<
Paineilmaa niissä pitää vaan olla. Ei sinne mitään nestettä pidä laittaa ^^
Kyllä menee niin väärille ihmisille ne rahat nykyään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,342210Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921995Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881961MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131673Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241657Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11514Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491340Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761238Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351209