Hei,
Mitä voisin ostaa siskoni 4-vuotiaalle pojalle sekä 2-vuotiaalle tytölle?
Molemmat ovat tosi rauhallisia lapsia. Heillä löytyy moni lautapelejä, dvd-leffojakin löytyy jo ihan tarpeeksi, nukkeja ja autojakin on.... Jotain erilaista haluaisin ostaa tällä kertaa.
Mitä lahjaksi 4- ja 2-vuotiaalle?
12
14346
Vastaukset
- p-p
miten olisi esimerkiksi vesivärit ja iso paperi lehtiö? tai muovailuvahaa? sormivärejä?
- tarja
pojalle taskulamppu,niitä on kivoja lasten pakkauksia nykysin ja tytölle joku luukku/kurkistuskirja tai kylpypyyhkeet kivoine kuvineen,joko pojalla on sukset....kiinnostaako lapsia legot,niitähän on erilaisia pilvin pimein.....
- kummisetä32
Hei,
Tuntuu noilta lapsilta kaikki noi jutut jo löytyvän mitä ehdotti. :( Olisiko lisää ideoita? - Kesä
kummisetä32 kirjoitti:
Hei,
Tuntuu noilta lapsilta kaikki noi jutut jo löytyvän mitä ehdotti. :( Olisiko lisää ideoita?entäpäs vaikka pojalle inkkaripäällikön päähine tai sokoksella oli myös sellainen merirosvo-setti silmälappua sun muuta...
Ja tytölle sitten vaikka keijunsiivet ja taikasauva tai kruunu ja muuta prinsessa tavaraa.?? Meidän 2-vuotias neiti tykkää ainakin
hienostella..
- tarja
niin anna aikaa,vie leffaan,teatteriin,syömään,luontoretkelle yms
- kummi
Ovatko lapset samasta perheestä? Minäkin ajattelin jotakin lastenkulttuuria; esim. elokuviin, teatteriin tms. Mutta toisaalta tuo kaksivuotias on vielä aika pieni, eli ainakin pitäisi tarkkaan miettiä minne mennä. 4-vuotiaan kanssa toimii hyvin ja omasta kokemuksesta voin sanoa että on todella mieluinen lahja.
- kummi
kummi kirjoitti:
Ovatko lapset samasta perheestä? Minäkin ajattelin jotakin lastenkulttuuria; esim. elokuviin, teatteriin tms. Mutta toisaalta tuo kaksivuotias on vielä aika pieni, eli ainakin pitäisi tarkkaan miettiä minne mennä. 4-vuotiaan kanssa toimii hyvin ja omasta kokemuksesta voin sanoa että on todella mieluinen lahja.
Niin, näköjään siis ovat sisaruksia. Ehkäpä tällöin voisi toimia kaksivuotiaankin kohdalla jonnekin, esim. leffaan meneminen. Etenkin kun lapset ovat noin tuttuja eli siskon lapsia. Toisaalta puolitoistatuntinen elokuva voi olla joillekin kaksivuotiaille liian pitkä etenkään jos eivät siitä kaikkea ymmärrä -> pitkästyttävää.
Toisaalta jokin pieni reissu esim. kotieläinpuistoon voisi olla ihan hauskaa ja kiinnostaa vielä 4-vuotiastakin. Siihen ruokailu päälle jossakin lasten mielestä kivassa paikassa (joka voi siis olla joku tyyliin hampurilaisravintola). :-)
- Lähimmäinen
Mitäs jos - tarjoaisit 4 -vuotiaalle lukuvuoden paikkakuntanne Liikkarissa (jos asutte samalla paikkakunnalla, niin voisit itse myös kuljettaa hänet lasten liikuntaleikkikouluun ja olla joka neljännellä yhteistunnilla itsekin mukana), mitäpä jos - tarjoaisit 2 - vuotiaalle yhtä monta yhteistä uimareissua vuoden aikana veteentotuttelun merkeissä?
- Täti
Kukaan ei ole ehdottanut, että osta kirjoja! Lapset kannattaa opettaa pitämään kirjoista. Nykyään on kaikenlaisia kirjoja kaikenikäisille, mene vaan kirjakaupasta tms kyselemään. Minä ainakin olen saanut jälkeenpäin paljon kehuja kirjaostoistani. Kirjaa voi lueskella niin monta kertaa kuin haluaa tai sitä voi itse lukea lapselle!
- kummi
Minä olen noille sukulaislapsille kirjoja paljolti ostellut jouluiksi ja synttäreiksi. Yleensä vaan lukeutuu tähän samaan kuin muukin tavarapaljous; kirjoja on niin paljon, ettei tiedä mitä ostaisi. Vielä kun kummia, mummoa ja tätiä on niin monta.
- K-M
Mä ostin 4-vuotiaalle kummitytölleni nyt joululahjaksi sellaisen satukirjan, jossa hää ja sisaruksensa seikkailevat omilla nimillään ja lisäks tähän satuun sopivan velourpyyhkeen.
- T:tytöt 4 ja 2
Lasten pussilakanasetti, parkkitalo, lasten kitara/rummut/piano, lahjakortti vaatekauppaan/kirjakauppaan/kenkäkauppaan, nukkekodin kalusteet, palapelejä, värityskirjoja&puuvärejä, joku lasten-/nuortenlehden/sarjakuvalehden määräaikaistilaus, lasten astiasto/ lasten ruokailuvälineet, pyjamasetti/lämpökerrasto, barbinukke ja vaihtovaatteet, peruslegot/erikoislegot/legolevyt, taulunkehykset, seinäkello/rannekello, pieni laukku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395