..on aika hieno. näin kylillä. cayenne on aika ruma siihen verrattuna
Vastaukset 4
- possun pitäjä
Cayenne ja boxter sekä cay eli gayman on ihan hirveitä "Porscheja". Macan on ihan hieno. Mutta ainoa arvistettu on silti 911 joka on aina se aito porsche oli se sitten minkä vuoden tahansa. Mielestäni jopa monet vanhemmat 911 mallit ovat mulle enemmän porscheja kuin nää uudet huipputekniset automaattivaihteiset porschet jotka ei must ole enää porscheja.
- Eiks ookki?
Saksalaista paskaa,ei noilla maastossa mennä!
- Itäkinnerit
Cayenne on traktori eikä sitä katota että "vau porsche" moni ei edes tajua sen olevan porsche liikenteessä. On todella yleinen ja noita vanhempia saa jo 20 tonnilla. Niillä tippuu arvo myös nopeesti. Esim 2004-2005 cayennet on jo lähes puolet halvempia kun 98-2000 vuoden perus 911 carrerat joiden arvo säilyy. Se on ihan sama mitä saksata saa halvemmalla kun et kuitenkaan sinne saa käteisenä sitä 20-30 tonnia pankista. Siksi moni joutuu ostamaan suomesta osarilla. Porschen ostaminen osarilla on kuitenkin pienempi paha kun arvo pysyy ihan erilailla kun kiinaritsoilla tai itäautoilla.
- yhbvtgrxed
https://www.youtube.com/watch?v=xR9icBh49gQ
ohjeita avuksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459