Mukana ollut Karin hyvä ystävä, Kulkuriveli Jami on laulanut myös 60-luvun siirtolaiseksi lähtevän nuoren miehen tunnoista. Kuunnelkaa ja kertokaa mielipiteenne; näinkö se todella meni?
http://www.youtube.com/watch?v=VRWlLmAkrI4
Kävittekö Kari Tapion muistokonserteissa Ruotsissa?
3
333
Vastaukset
- En takuulla
En käynyt.
Nää "muistokonsertit" on pelkkää rahankeräystä.- en_ole_robotti
Juu, on se niin väärin! Bussissakin pitää maksaa aikuisten lippu, vaikka olis kuinka lapsellinen hyvänsä. Mielummin kannattaa mennä ilmaisella taksilla ilmaiseen ravintolaan kuuntelemaan Hevon Humppaa.
- huiputusta
Nää "muistokonsertit" ovat pelkkää pisnestä.
Joku järkestäjä keksii että "saisipa rahnaa" jos järjestäisi esim Kultakurtrin. Dannyn. Rautavaaran, Kirkan, tai nyt vaikka Reijo Kallion muistokonsertin. (No Kultakutri ja Danny elävät vielä).
Ei ne yhtään sure kenenkään puolesta, kunhan vain tulee lipputuloja.
Ja ihmiset menevät lankaan ja maksavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740