Herätystä ilmassa?

777

Niin paljon on uskovien keskuudessa riitaa, että tuli sellainen kokemus, että nyt on herätystä ilmassa.

Kun omassa seurakunnassani osallistuttiin Mahdollisuus Muutokseen -kampanja, niin oli myös erittäin paljon hengellistä taistelua. Uskovaisten välit yritettiin kaikella mahdollisella tavalla rikkoa. Silloin kun Jumala on liikkeellä, niin s-aatanakin on entistä valppaampana ja haluaa kaikin keinon sammuttaa herätyksen.

Rukoillaan, että uskovaiset yhdistyisivät ja alkaisivat puhaltamaan yhteen hiileen ja, että meillä olisi keskinäinen rakkaus. Ja että yhdessä veisimme evankeliumin sanomaa eteenpäin.

13

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeaa ja väärää

      Niin, toivottavasti tässä pöhinässä herätään erottamaan oikea evankeliumi väärästä, ja totuus harhasta.
      Vasta sen jälkeen voi tulla oikea herätys.

      • 777

        Rukoillaan ja luotetaan Jumalaan.

        Tuli mieleen edesmenneen ja arvostetun Jumalan palvelijan sanat, jotka hän sai Jumalalta kolmisen viikkoa ennen kuolemaa:

        "Opetelkaa nyt oikeeta mukautumista siihen aikaan, kun Jumalan sade alkaa. Se alkaa kyllä, ja se alkaa harvoilla muutamilla pisaroilla ensin. Eivätkä kaikki sitä Jumalan pilveksi ymmärrä. Mutta se on alkua sille sateelle, josta on Taivas nyt jo painostettu. Se nyt jo alkais mutta on vielä sellaisia tuulen väänteitä Jumalan vainiolla, Jumalan kansan keskellä, ettei voi Jumalan kirkkaat pilvet sadetta antaa. Mutta kun ne on kuivuneet, hyljätty pois, silloin alkaa sade."

        Hilja Aaltonen, 23.1.2013.


      • Lillukankukka
        777 kirjoitti:

        Rukoillaan ja luotetaan Jumalaan.

        Tuli mieleen edesmenneen ja arvostetun Jumalan palvelijan sanat, jotka hän sai Jumalalta kolmisen viikkoa ennen kuolemaa:

        "Opetelkaa nyt oikeeta mukautumista siihen aikaan, kun Jumalan sade alkaa. Se alkaa kyllä, ja se alkaa harvoilla muutamilla pisaroilla ensin. Eivätkä kaikki sitä Jumalan pilveksi ymmärrä. Mutta se on alkua sille sateelle, josta on Taivas nyt jo painostettu. Se nyt jo alkais mutta on vielä sellaisia tuulen väänteitä Jumalan vainiolla, Jumalan kansan keskellä, ettei voi Jumalan kirkkaat pilvet sadetta antaa. Mutta kun ne on kuivuneet, hyljätty pois, silloin alkaa sade."

        Hilja Aaltonen, 23.1.2013.

        Uskaltaako kysyä, että oliko kaikki Hiljan profetiat Jumalalta? Ovatko ne arvostelun yläpuolella?


      • Jeesus on Herra

        Monien tilaisuuksien ja puhujien ongelmana on se, että Pyhän Hengen ajatellaan olevan itsenäinen toimija, joka parantaa ja tekee ihmeitä. Jumala on kolmiykseys, Isä, Poika ja Pyhä Henki. On yksi Jumala, mutta kolme persoonaa. PH ei korota itseään vaan "hän
        on minut kirkastava" (Jeesus).Jeesus sanoo itsestään:"Minä olen tie, totuus ja elämä ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani" Sanoma ristiinnaulitusta ja ylösnousseesta Jeesuksesta synnyttää uskon ihmisen sydämeen.PH on siinä sanassa.Sana on elävää ja voimallista. Olen sen itse kokenut.

        Nämä Herzogit ja muut harhaopettajat luulevat, että he voivat toiminnassaan ohjeilla mielinmäärin Jumalaa.Se on kuitenkin pelkkää luulottelua.Tälläinen toimintatapa taas antaa sielunviholliselle, jota Jeesus kutsuu "VALHEEN ISÄKSI" oivan mahdollisuuden tulla areenalle ihmisiä eksyttämään.Tiettyyn rajaan asti hän pyrkii jäljittelemään Jeesusta.
        Hyvä lukijani juurru raamattuun, Jumalan sanaan, niin et eksy !!Väkeviä eksytyksiä tulee koko ajan lisää.


      • 777
        Lillukankukka kirjoitti:

        Uskaltaako kysyä, että oliko kaikki Hiljan profetiat Jumalalta? Ovatko ne arvostelun yläpuolella?

        Kaikki kuuluu koetella. Profetoiminenhan on vajavaista ja jos vain ne saisivat profetoida, jotka sata prosenttisesti profetoisivat, niin kukaan ei saisi profetoida näin Uuden Liiton aikana.


    • kaste Golgatan
      • Kavahtakaa heitä
        kii5 kirjoitti:

        https://ajankohtainen.wordpress.com/tag/latter-rain/

        Totta tosiaan.Herätystä on ilmassa.
        Valheapostolit paljastuvat.Jyvät seulotaan akanoista.Jyvät Herra ottaa laariinsa mutta akanat poltetaan tulessa.

        Jeesus varoitti ennalta näistä eksyttäjistä.
        He kyllä sanovat Herra,Herra,Kristus,Kristus,Jeesus,Jeesus, mutta hän itse on sanova näille ihmeittentekijöille:"menkää pois minun luotani."
        Haluatko olla näiden joukoissa?


    • 777

      Rukoillaan myös meille sitä, että olisimme valmiit olemaan Jumalan työpöydällä. Hän saisi muovaa meitä tahtomallana tavalla - ja olisimme valmiit särkymään ja murtumaan itsekkyydestä ja kovuudesta. Että voisimme Paavalin tavoin todeta: "Ei enää minä, vaan Kristus minussa."

    • mitä tähän sanotte?

      ^^Jeesuksen kuva ilmestyi stadionilla Johanna Tukiaisen hiuksiin. Minusta on ihan selvä kuva kyllä. :)

      • ei näy mitään

        En erota siinä kyllä yhtään mitään, ihan tehty juttu.


      • jeeveli vai peeveli

        Jonkun naama siinä on, mutta en ole ihan varma, kenen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe