Satunnaisarvonta-onni suosii

uskokaa jo

14

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • biometric recogntn

        Kas kas juuri sinä olet kirjoitellut esim. suurempien voittojen osuvan vasta jos pelaa pidempään. Jokseenkin saa käsityksen että suurempien voittojen saajia kyetään valikoimaan. Nappia painamallahan se onnistuu....


    • aivosairaille

      Aina puhtaan / kirjoitetaan se voitti joku voitti siellä yksi kaveri voitti. Korostetaan voitti 0.50 sentillä voitti eurolla. Tyhjätasku pieraisi ja voitti. Pankinjohtaja voitti. Pystytkö siihen ?

      • raha-Mansikki

        peliriippuvuus on aivosairaus johon moni on sairastunut loppuiäkseen ja näin valtiolla on taas uusi lypsikki....


      • aivosairaille

        Halusin osoittaa sitä ettei kerrota milloinkaan kerrota koko totuutta. Hyvä lypsylehmä voitti 0.50 sentillä (pienen osan häviämistään rahoista takaisin). Aina se valosampi puoli mainostetaan vaikka näin tässäpä meillä esimerkillinen nuori komea miehen alku voitti 0.50nen sentin sijoituksella veikkauksen arpoihin 2k. Heikompi luontoiset menevät ansaan. Ei valtion johto juuri tässä vaiheessa mitään välitä kun rahaa tulee valtion kassaan. Kaikki raha kelpaa talot autot käteiset vipit mut sitten kun olette täys ku*essa saa Suomenkin valtion johdon järjestämät empatiat eli halpaa ilmaista lääkehoitoa niksulassa.


    • tappioputki

      No tappiolle pitäisi jäädä tämänkin neitosen pidemmällä ajalla. Ja onko kyse kasino Hesasta vai nettikasinoista??

    • dsdsdsdsadsfssg

      Kasino Helsinki on kyseessä ja kyllä se Sarallekin se tappioputki jossainkohtaa tulee.

      • polle rouskuttaa

        jeps, käykääpä kuulostelemassa jo eläkeikään ehtineitä vuosikymmeniä pelanneita ovatko voitolla peleistä? Vilkaiskaa myös RAYn vuosikertomusta niin siellä näkyy todellinen totuus pelien 'satunnaisuudesta' eli 765miljoonan euron voitto RAY'lle. Ns. 'satunnaisuus' kuulemma syy moiseen tuottoon. Paljonko luulette pelaajien voittaneen?


    • Satunnaisuus on tappio pelaajalle pidemänpäälle jos pelin palautusprosentti on 90% tai vaikka 99,99% eli alle sadan. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

      0,9 * jotain on aina pinenpi luku. Eli jos pelaat 90% palauttavaa peliä pitkään häviät varmasti, vaikka arvotaankin satunnaisesti.

      • sepittäjälle

        jahas tänään on tollanen sepitys ja toinen päivä taas se että jos pelaat pidempään on suurempi mahdollisuus voittaa suurempia voittoja ahahahahahahahahha
        Faktaa on että ainoa suurten pottien saaja on RAY, viime vuonnakin n. 750miljoonan potti.


      • Nerouden rajoilla

        95% jättää teoriassa onnekkaalle pelaajalle saumoja pelata voittoa. En tarkoita sitä nyt on Matit Leenat lähettävä jokaisen koittamaan 90% payoutin peliin pitääkö se paikkansa. Rayn peleissä ei voi sitä todentaa eikä varmaan Paffillakaan vaikka väittävät JOPA 98% pelaajille palauttavan. Mut Paffilla korkeiden payoutti väitteiden paikkansa pitävyyden taustalla onkin se siiinä kuin Maltallakin paljon käytetty antelias panos takas voitto. Riittävän monta panos takas voittoa on 98% payout XD XD


    • Gambler1

      Kaikki saa esim. videopokerista kungingasvärisuoran jossain kohtaa jos sitä konetta jauhaa tarpeeksi kauan. Rahat kuitenkin menee jos pitkään pelaa.

      • heheheheeeee

        no niin eli noin se on.....pelit on siis ohjelmoitu antamaan kuningasvärisuoran vasta kun pelaaja pelannut kauan ja täten käytännössä itse maksanut kuningasvälisuoran voiton, ensin hävittyään ko summan...hahahahaaaaaaaaa


    • 12+7

      Huvikeseen ohjelmalla katsottuna kenoa tälläinen 130 kierrosta eri rivejä 3*kolme oikein kertoo et ihan kopeloimattakin pelejä on voitollinen pelaaminen vaikeaa mutta käpälöitynä vain helvetti odottaa jos ei iso voitto uran alussa kohdalle tule ja järki kehoita lähtemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe