20v nainen ja neitsyt, onkohan muita?

ylpeäneitsyt93

Itse haluan säilyttää neitsyyteni sille oikealle ihmisille jota joskus rakastan ja jonka kanssa olen valmis siihen, koska en ole koskaan edes seurustellut saati suudellut koska olen ujo ja minulla on tietyt kriteerit mieheen... Ja tällä hetkellä elämässäni ei edes ole aikaa työn ja opiskelun takia, mutta joskus sitten :)

Siksi kysynkin muilta jotkat ovat neitsyitä, että miksi haluat olla neitsyt vai onko se taakka jos haluaa siitä eroon muttei ole päässyt syystä tai toisesta?

joskus huomaan että toisilla on siihen kiire että pääsee jakamaan itseään monelle muulle mutta onko se vain huonon omantunnon aikaansaannosta että pompitaan sängystä toiseen? itse en voisi kuvitellakkaan itseäni siinä tilanteessa...

25

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goodluck28

      tottakai 100% juuri oikealle ihmisille :)

    • Epätoivoinenämmä

      Jaa minä se vain haluaisin neitsyydestäni eroon. En odota oikeaa ihmistä, haluan vain sen pois alta, enkä sen jälkeen tavata miestä ollenkaan. Minulla on niin helvetisti sosiaalisia ongelmia sekä ongelmia itseni kanssa, etten pysty läheisyyteen, jossa on tunteita mukana. Kaikista eniten ärsyttää kun neitsyytensä menettäneet neuvovat odottamaan jotain erityistä.. Helppohan heillä on kun ovat jo paljon kokeneet. Itse en ole edes pitänyt ketään kädestä tai suudellut tai mitään.

      • soulu

      • Itkijä eukko

        Eli antaisit ihan paskalle panollekin, joka kohtelee sinua huonosti ja tartuttaa sinuun pahimmassa tapauksessa jonkun taudin? Odota vielä muutama vuosi ja hoida ongelmasi jotekin kuntoon. Itsestäsi kaikki kuitenkin lähtee.
        En minäkään ollut pitänyt ketään kädestä, enkä suudellut ennen neitsyyteni menemistä.


      • kolmikymppinen mies
        Itkijä eukko kirjoitti:

        Eli antaisit ihan paskalle panollekin, joka kohtelee sinua huonosti ja tartuttaa sinuun pahimmassa tapauksessa jonkun taudin? Odota vielä muutama vuosi ja hoida ongelmasi jotekin kuntoon. Itsestäsi kaikki kuitenkin lähtee.
        En minäkään ollut pitänyt ketään kädestä, enkä suudellut ennen neitsyyteni menemistä.

        Siis miten se on mahdotonta etteikö se "oikea" sitten voisi tartuttaa sen paremmin sinuun tauteja. Missä pilvilinnoissa naiset oikein elävät 2000-luvulla? Oletko kuullut ehkäisystä nimeltä kondomi vai pitääkö se olla suojaamatonta seksiä silloin ekallakin kerralla. Avioliittokaan ei takaa sitä etteikö tartuntavaaraa voisi olla koska avioliitto ei ole mikään "ehkäisyväline". Mikä sen tartunnan tällöin estää? Ei se yhtään sen puhtaammaksi muutu sitten sen oikeankaan kanssa ja aina on olemassa samat tartuntavaarat myöskin pitemmissä parisuhteissa eläneillä!!

        Ei se vittu mihinkään vihkimällä tai odottamisella parane. Paremmin löydät sen oikean miehen, kun olet ensin menettänyt jo neitsyytesi eikä miehen tarvitse alkaa "änkeemispuuhiin". Se, että nainen on vielä parikymppisen ylittämisen jälkeen neitsyt vie mieheltä kiinnostutuksen seksiin tai sitten pitää sitä kunnioitettava, mutta tällöin sellainen mies saattaa löytyä helpoiten täysin uskonnollisista ihmisten joukosta...se että nainen neitsyt vielä aikuisiällä on vähän sama kuin sillä naisella olisi päällänsä "seksin tappajayöpaita".

        Menetin itse poikuuteni vasta 18-vuotiaana eli mielestäni liian vanhana. Olin itsekin liian ujo niihin juttuihin silloin nuorempana, vaikka siihen ikäiseni ja vanhemmatkin tytöt antoivat monia tilaisuuksia ja seksikokemukseni jäi vain nykyiseen avovaimooni (pitkäaikaiseen suhteeseen). Nykyisin minua hieman kaduttaa menneisyyteni ja hävettää kun vilkuilen tuolla kadulla kolmikymppisenä vieraita parikymppisiä typyköitä niin että kuola melkein valuaa suupielestä...nami,nami! :) Pahinta on se että on kesä ja uimarannat naisia bikineissä...ei niistä tytöistä silmiä vaan pois saa ja miksi tulisi saada!! Tervemies kattelee aina naisia ja jos on homoseksuaali kattelee sitten vaikka mun puolestani miehiä! Saattaa olla että jotkut 20-40 -vuotiaat naiset katselevat mua. En vaan ole sitä koskaan huomannut! :)


      • ....................
        kolmikymppinen mies kirjoitti:

        Siis miten se on mahdotonta etteikö se "oikea" sitten voisi tartuttaa sen paremmin sinuun tauteja. Missä pilvilinnoissa naiset oikein elävät 2000-luvulla? Oletko kuullut ehkäisystä nimeltä kondomi vai pitääkö se olla suojaamatonta seksiä silloin ekallakin kerralla. Avioliittokaan ei takaa sitä etteikö tartuntavaaraa voisi olla koska avioliitto ei ole mikään "ehkäisyväline". Mikä sen tartunnan tällöin estää? Ei se yhtään sen puhtaammaksi muutu sitten sen oikeankaan kanssa ja aina on olemassa samat tartuntavaarat myöskin pitemmissä parisuhteissa eläneillä!!

        Ei se vittu mihinkään vihkimällä tai odottamisella parane. Paremmin löydät sen oikean miehen, kun olet ensin menettänyt jo neitsyytesi eikä miehen tarvitse alkaa "änkeemispuuhiin". Se, että nainen on vielä parikymppisen ylittämisen jälkeen neitsyt vie mieheltä kiinnostutuksen seksiin tai sitten pitää sitä kunnioitettava, mutta tällöin sellainen mies saattaa löytyä helpoiten täysin uskonnollisista ihmisten joukosta...se että nainen neitsyt vielä aikuisiällä on vähän sama kuin sillä naisella olisi päällänsä "seksin tappajayöpaita".

        Menetin itse poikuuteni vasta 18-vuotiaana eli mielestäni liian vanhana. Olin itsekin liian ujo niihin juttuihin silloin nuorempana, vaikka siihen ikäiseni ja vanhemmatkin tytöt antoivat monia tilaisuuksia ja seksikokemukseni jäi vain nykyiseen avovaimooni (pitkäaikaiseen suhteeseen). Nykyisin minua hieman kaduttaa menneisyyteni ja hävettää kun vilkuilen tuolla kadulla kolmikymppisenä vieraita parikymppisiä typyköitä niin että kuola melkein valuaa suupielestä...nami,nami! :) Pahinta on se että on kesä ja uimarannat naisia bikineissä...ei niistä tytöistä silmiä vaan pois saa ja miksi tulisi saada!! Tervemies kattelee aina naisia ja jos on homoseksuaali kattelee sitten vaikka mun puolestani miehiä! Saattaa olla että jotkut 20-40 -vuotiaat naiset katselevat mua. En vaan ole sitä koskaan huomannut! :)

        Miten niin vasta 18-vuotiaana? Minä olin jo lähemmäs 24-vuotias kun menetin poikuuteni. Kohta olen jo 26-vuotias enkä ole harrastanut seksiä kuin jotain vähän yli 10 kertaa ja lähes kaikki kerrat saman naisen kanssa. Harmittaa kyllä että on mennyt niin monta hyvää seksinharrastamis vuotta täysin harakoille.


      • 19v

        Huomaa kyllä että sinulla on sosiaalisia ongelmia ja näköjään ongelmia myös asettua toisen asemaan.
        "Kaikista eniten ärsyttää kun neitsyytensä menettäneet neuvovat odottamaan jotain erityistä.. Helppohan heillä on kun ovat jo paljon kokeneet."
        Mitä luulet? Voisiko se olla JUURI SE KOKEMUS mikä puhuu? Miten olisi jos lopettaisit sen katkeruudessa ja itsesäälissä rypemisen? Itsekkin mietin yhdessä vaiheessa VAIN pilllua, pillua ja pillua ja että miten sitä saan huonoila sosiaalisilla taidoilla, meinasin tästä jopa masentua, mutta jätin tuon itsesäälissä rypemisen ja epätoivo on hävinnyt ja elämästä nautinn paljon enemmän nyt. Toki poikuudestani eroon haluan päästä, mutta en siitä stressaa


      • Alfa uros
        .................... kirjoitti:

        Miten niin vasta 18-vuotiaana? Minä olin jo lähemmäs 24-vuotias kun menetin poikuuteni. Kohta olen jo 26-vuotias enkä ole harrastanut seksiä kuin jotain vähän yli 10 kertaa ja lähes kaikki kerrat saman naisen kanssa. Harmittaa kyllä että on mennyt niin monta hyvää seksinharrastamis vuotta täysin harakoille.

        Tuo on kyllä totta...


    • niin...

      Olen 22 ja itsellä on ihan samat mietteet ollut aina, että säästän ensimmäisen kerran sille 2oikealle" tai tarkemmin ja oikeaoppisemmin kai sellaiselle, josta välitän. Eihän sitä voi koskaan tietää kenen kanssa sitä loppu elämänsä viettää :/
      Nyt kumminkin alan tulla hiukan jo epätoivoiseksi. Olen yhä neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, sillä jos joku on minulle kiinnostusta osoittanut tai itselleni on jotai tullut, olen karannut paikalta ilman että edes selitän toiselle, enkä vastaa yhteyden ottoihin. Tiedän että se on aivan kamala tapa toimia, mutta kai sitä voi joksikin kammoksi kutsua...
      Ongelmaa en tässä muuten kokisi, mutta tuntuu kuin eläisin puutteessa, vaikken edes tiedä mistä jään paisti. Haluan kuollakseni läheisyyttä ja huomaan ajattelevani seksiä todella usein. Jopa kaupungilla kun näenkin hyvän näköisen miehen. Joten nyt en enää tiedä jaksanko todella odottaa mahdollisesti jopa 40 vuotiaaksi ennen kuin saan sen mitä ruumiini ja mielenä niin kaipaavat. Joten kysynkin teiltä muilta, onko se ensimmäinen kerta todella niin "ainutlaatuinen" ja tärkeä, että se tulee säästää jollekkin erityiselle? Ja onko se paheksuttavaa jos harratsaa irtosuhteita, vaikka oikeasti kaipaisi sitä pysyvyyttä? Tuntuu kuin aivoni olisivat totaalisesti sekaisin, kun sydän ja fyysiset tarpeet kiistelevät :/

      • 5+13

        itse miehenä oli eka kerta vasta 28 vuotiaana ja sanoisin että kannattaa odottaa kunnes löydät jonkun josta välität, olihan se aika spesiaalia ja sulla on elämässä vain yksi eka kerta :)


      • itämätön siemen

        Ben Malinen - Elämää Kahlitseva Häpeä

        Siinä hyvää luettavaa, itseeni ainakin kuvaukset tuntuvat osuvan pitkälti kohdalleen.
        Olen ~190 cm pitkä suht komea mies, vaan silti seurustelusta ja seksistä täysin kokematon.

        Amk-opinnot keskeytyneet jo kahdesti. Ensimmäiseen syynä täysi syrjäytyminen kursseista ja luokkatovereista. Nyt toiseen syynä rästiin jääneiden kurssien määrä, sekä jääräpäinen päätös siitä, että häpeäisin itseäni jopa enemmän valmistuttuani amk:sta asiakaspalvelualalle "säälittävän ahdistuneena neitsyenä".
        -> Nyt näkymissä opinahjo tietotekniikan insinööriksi, koska on kiinnostusta tietokoneisiin ja tuntus tuleva tittelikin siis paremmin passaavan pelailevalle neitsyt nörtille.

        Mutta siis juu, lukuhetkieni perusteella persoonallisuuteni ytimessä kytee häpeä, eli riittämättömyyden, arvottomuuden ja mielipiteiltään ja kokemuksiltaan heikosti vertautuvuuden tunteita jatkuvasti sosiaalisissa tilanteissa. Temperamenttina hidas sopeutuvuus ja ylikriittisyys sekä liika taipumus negatiiviseen ajatteluun ja jännittämiseen. Tämä yhtälö saanut mut etääntymään ja hiljaiseksi, mikäli oon yhtään aistinut naisissa pienintäkään kiinnostusta. Ja aurinkoo kierrettynä nyt 25 v. Olisi kyllä rohkaistuttava positiivisempaan itseluottamukseen ja sosiaalisuuteen.


      • vielneitsy

        Aivan sama ongelma! Ihan sekasin ajatukset kun himoitsee miestä, mutta meinasin tehdä siihen muutoksen koska en jaksa enää tätä samaa, joko nyt tai ei koskaan. Seksiä on saatava vaikka joltakin yhden illan säädöltä. Toivottavasti sitten rauhottuisin, mutta epäilyttää että haluisn lisää. No ainakin tietää mistä saa..
        Ite mietin aina että haluisin menettää neitsyyden rakastamalle ihmiselleni, mutta ongelmana on ollut missä kohdata miehiä kun ei harrasta mitään sellaista missä on tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
        Baariin on mentävä vaikka oudolta tuntuu- halut on kovemmat.


      • Ei ennen Liittoa

        Fyysisen seksi halun takia ja rakastuneiden ihmisten välinen yhtyminen ovat järisyttävän erilaisia. Selibaatti tekee uskollisen puolison. Sitoutuminen yhteen ihmiseen eliniäksi...erittäin vaikea selittää...


    • neitsyt-ongelma!

      Olen 24v nainen ja neitsyt.Alkaa jo tuntua,että ois aika löytää se ihana mies,jolle neitsyyteni antaisin.Olen kyllä seurustellut ja melko pitkälle miesten kanssa mennyt,mutta kenenkään kanssa en olisi voinut kuvitella sänkyyn asti meneväni.En halua menettää neitsyyttäni,ellen ole varma,enkä kenen tahansa kanssa.Mutta nyt jo tuntuu siltä,että en kohta enää kelpaa kenellekkään,varsinkin kun olen neitsyt.

      • 6+15

        Olen 25-vuotias sosiaalista peloista kärsivä, luonteeltani liiankin kiltti ja rauhallinen mies. Olen itsekkin seksiasioissa lähes täysin kokematon joten minulle voisit kyllä ihan huoletta antaa neitsyytesi. Seurustelemaan en kuitenkaan halua ryhtyä juurikin näistä ongelmistani johtuen.


      • neitsyt24
        6+15 kirjoitti:

        Olen 25-vuotias sosiaalista peloista kärsivä, luonteeltani liiankin kiltti ja rauhallinen mies. Olen itsekkin seksiasioissa lähes täysin kokematon joten minulle voisit kyllä ihan huoletta antaa neitsyytesi. Seurustelemaan en kuitenkaan halua ryhtyä juurikin näistä ongelmistani johtuen.

        "huoletta antaa neitsyytesi..." ei aivan tarkoitukseni ole suomi24:n kautta sitä kellekkään antaa..
        minä en ole kiltti enkä rauhallinen!


    • prefessort

      any one interesting to talk with me about her own problem .
      i offer my help for free
      you can call me neitsyt professori

    • Virgo90

      olen 24w, en ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. huomasin siinä parikymppisenä, että ajan kuluessa seksistä tuli minulle tavallaan "kammo". seksinharrastamiskynnys tavallaan nousi aivan suhteettomiin lukemiin, enkä tiedä, voisinko sitä edes tehdä ainakaan selvinpäin. toisaalta se, ettei harrasta seksiä muuttaa omaa suhtautumistani itseeni, eli väärentää tavallaan minäkuvaani. kun sitä tulee nykyään jokaisesta tuutista on vaikeampaa olla neitsyt. mutta jos voit odottaa sitä oikeaa, uskon sen olevan sen arvoista :)

      • zinzin

        Jos oot nainen, niin miksen saattaisi sinua jeesiä tuossa asiassa....Olis mahdollista käydä mun kanssa vähän istumassa iltaa ja ottaa kippoo sopivasti, sitten lopun tiedätkin. Mullon hyvä ikä, kroppa ja elämä. Oon vapaa kuin taivaanlintu. Avoin elämälle ja iloille mitä se voi tarjota.


    • Mielipide!

      Itse täytän muutaman kuukauden päästä 20 ja olen neitsyt enkä koe että siinä olisi jotain pahaa. Menee kun on mennäkseen, ei siitä mitään suurempia paineita tarvitse ottaa.

    • Vaara vaanii ...

      Varmasti löytyy miehiä, jotka ovat kiinnostuneita sinun neitsyydestäsi .

      Yleensä ottaen nämä miehet ovat ainostaan ja vain kiinnostuneita naimaan
      ja sattamaan sinut raskaaksi .Uudet neitsyet kiinnostvat enemmän .


      Mikäli mainostat julkisesti omaa neitsyyttäsi Vaarana on joutua juuri näiden miesten ansaan .Heillä on muitakin kiinnostuksen kohteita neitsyitä kohtaan.


      Eri asia löydätkö tällä tavoin luotettavan miehen itsellesi jääkin arvoitukseksi ?

      Avioliiton kautta taataan sinun uskollisuutesi,muttei välttämättä omaa.

      Pidä kuitenkin silmät auki miestä valitessa .Sinulla kun ei juuri ole kokemusta
      takanasi .Sokaistut helposti rakkauden tunnustuksiin ja miehiin, jotka ovat kiinnostuneita sinun markkinarvostasi neitsyytesi kautta .

      Ei välttämättä tekemistä sinun arvostuksesi kanssa, muuta kuin uskollisuutesi
      myötä .Kodin ja lasten hoitajaksi sovellut hyvin naisena .


      Miehille sinäsnsä olet hyvä valinta suostuessasi seksittömyyteen avioliiton ja sen oikean välillä .

      Mutta miten voit erottaa oikean rakkauden väärästä .Siitäkö jos mies kunnioittaa
      sinua seksin pidätyskykysi mukaan aina siihen asti ,kunnes saa sinut sidottua.

      • 24v nainen

        "Yleensä ottaen nämä miehet ovat ainostaan ja vain kiinnostuneita naimaan
        ja sattamaan sinut raskaaksi .Uudet neitsyet kiinnostvat enemmän . Mikäli mainostat julkisesti omaa neitsyyttäsi Vaarana on joutua juuri näiden miesten ansaan. Sokaistut helposti rakkauden tunnustuksiin ja miehiin, jotka ovat kiinnostuneita sinun markkinarvostasi neitsyytesi kautta ."

        Jotenkin ällöttävää tekstiä... Ei kaikki miehet ole kuvaamiasi eläimiä, eivätkä kaikki naiset ole tahdottomia ja puolustuskyvyttömiä esineitä!

        T. neitsyt


    • 24v nainen

      Säästän neitsyyttäni ihmiselle johon voin luottaa. Ei sen välttämättä tarvitse edes olla "se oikea", jonka kanssa koko loppuelämän haluis viettää. Vielä vain ei ole tullut sellaista luonnollista tilannetta, jossa olis päässyt oikeisiin fiilareihin sellaisen miehen kanssa jonka tuntee riittävän hyvin. Pakko kyllä myöntää että välillä haluttaa ihan hirveesti :D Mut eipä siinä mitään, omin avuin näistä "kohtauksista" on selvitty!

    • Mies v23

      Itsekin en ole harrastanut seksiä olenkaan ja olen 23v ei ole ollut aikaa kun opiskelu ollut alla ja ei ole ketään josta olisin kiinnostunut pitään aikaan niin on vähän jämähtänyt ja niin poikuus on jäänyt siten jätän sen sille oikeelle itsekkin sitten kun on aika parisuhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe