No niin, jokunen nainen on kiitellyt ja kehunut hierontataitojani johon sitten joskus on liittynyt muutakin, niin käteni ja muukin olisi sopivasti päiväsaikaan tarjolla. Pientä vaihtelua arkeesi, minä!
Hierontaa ja hierontaa - naisille
12
1270
Vastaukset
- Hierontaavaillaoleva
Mistä päin oot? Olisitko valmis hieromaan vielä tänään?;)
- janem
Kerrohan vähän itsestäsi;)
- hierox
No joo, täällä pohjois-uudellamaalla majailen eli pk-seutu ja ainakin tuo kantahäme on ihan käsien ulottuvilla, just joo olipa sanavalinta!
Sellanen yli 40v sälli, mieleltään paljon nuorempi enkä sanattomaks jää ainakaan ihan heti. Täytyy varmaan heittää joku yhteystieto mistä saisi kiinni.
Tosin sit alkaa tulla varmaan aikalailla sontaa ja pilaviestiä mutta katsotaan. - hierox
Jeps Janeem, tehty!
- 100nainen
Mulle kelpais sellanen vähän eroottinen hieronta että pakko ei olis sit panna. Onnistuuks tää?
- hieroja kankeena
panna ei oo pakko mut haluisin kyl jollain konstilla tyhjentää kassit hieronnan aikana sillä kyl siin aika kuumana alkaa itekin olemaan kun sua kattelee
- TTolonen
Sadas nainen , onnistuisi pohjoisempana. Vois naisia hieroa ihan harjoittelumielessä, tuolla ehdolla. Mutta, onko muutenkaan panemis pakkoa, jos nainen ei suoranaisesti maksa erityisesti siitä?
Mitenkä se nyt sitten menikään se kana ja muna juttu??? - hierox
Eilen kävin hieromassa yhtä naista ja kun nautti siitä että pitkästä aikaa joku mies koskettaa häntä kun oma äijä ei innostu niin saatanpa sitten toistekin mennä. Eikä muuten harrastettu ainakaan nyt enempää.
- hierox
Joopa joo, siis sain naiselta kiukuttelua kun luulikin mua joksu urheiluhierojaksi vaikka koitin kyllä esittää että ei aivan samalla asialla olla! Sellanen maanantaikokemus.
- hierox
Olisko huomenna, siis perjantaina, pk-seudulla ketään naista kuka haluis hellää käsittelyä? Koko iltapäivä ja ilta sekä seuraava yö aikaa vaikka mihin!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912