Hierontaa ja hierontaa - naisille

hierox

No niin, jokunen nainen on kiitellyt ja kehunut hierontataitojani johon sitten joskus on liittynyt muutakin, niin käteni ja muukin olisi sopivasti päiväsaikaan tarjolla. Pientä vaihtelua arkeesi, minä!

12

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hierontaavaillaoleva

Mistä päin oot? Olisitko valmis hieromaan vielä tänään?;)

• janem

Kerrohan vähän itsestäsi;)

• hierox

No joo, täällä pohjois-uudellamaalla majailen eli pk-seutu ja ainakin tuo kantahäme on ihan käsien ulottuvilla, just joo olipa sanavalinta!
      Sellanen yli 40v sälli, mieleltään paljon nuorempi enkä sanattomaks jää ainakaan ihan heti. Täytyy varmaan heittää joku yhteystieto mistä saisi kiinni.
      Tosin sit alkaa tulla varmaan aikalailla sontaa ja pilaviestiä mutta katsotaan.

• hierox

Jeps Janeem, tehty!

• 100nainen

Mulle kelpais sellanen vähän eroottinen hieronta että pakko ei olis sit panna. Onnistuuks tää?

• hieroja kankeena

panna ei oo pakko mut haluisin kyl jollain konstilla tyhjentää kassit hieronnan aikana sillä kyl siin aika kuumana alkaa itekin olemaan kun sua kattelee

• TTolonen

Sadas nainen , onnistuisi pohjoisempana. Vois naisia hieroa ihan harjoittelumielessä, tuolla ehdolla. Mutta, onko muutenkaan panemis pakkoa, jos nainen ei suoranaisesti maksa erityisesti siitä?
      Mitenkä se nyt sitten menikään se kana ja muna juttu???

• hierox

Eilen kävin hieromassa yhtä naista ja kun nautti siitä että pitkästä aikaa joku mies koskettaa häntä kun oma äijä ei innostu niin saatanpa sitten toistekin mennä. Eikä muuten harrastettu ainakaan nyt enempää.

• hierox

Joopa joo, siis sain naiselta kiukuttelua kun luulikin mua joksu urheiluhierojaksi vaikka koitin kyllä esittää että ei aivan samalla asialla olla! Sellanen maanantaikokemus.

• hierox

Olisko huomenna, siis perjantaina, pk-seudulla ketään naista kuka haluis hellää käsittelyä? Koko iltapäivä ja ilta sekä seuraava yö aikaa vaikka mihin!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      420
      3488
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      453
      3085
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      127
      1732
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      61
      1678
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      104
      1459
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1068
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1052
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1002
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      955
    10. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      127
      912
    Aihe