Kolmen kaverin jäätelö

Ukonrahjus

Kävimme eilen Jumalniemen Cittarissa ja vaimo patisti ostamaan Hesan Kontulassa tehtyä Kolmen kaverin jäätelöä kehuen sen olevan hyvää. No, valitsin appelsiini-mustaherukkapurkin ja vasta autossa eukko kertoi sen maksaneen yli vitosen! Ajattelin että kyllä pitää tuohon hintaan hyvää ollakin ja illalla avattuani purkin ja syötyäni jäätelöä myönsin että onpa hinta ja maku kohdillaan. En tästä lähin muuta jätskiä enää syökään. Nää kolme kaveria tekevät keskenään näitä jäätelöitä Kontulassa, en olisi itse uskonut olevan menekkiä nykyisessä jäätelörunsaudessa, mutta hyvälle tuotteelle löytyy aina ostajia, toisin kuin inhokilleni Saabille. Tosin kotkalaiset eivät löydä mistään mitään kehuttavaa, joten eiköhän tämäkin jäätelö haukuta maanrakoon.

17

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahti rulaa

      Käymme yleensä ainakin sen kerran kesässä Sapokassa ostamassa tuutit, emme tosin juur tänä kesänä(ei varaa junalippuun).

    • Spoukkamies

      Luulin otsikosta että tää ois joku perverssi juttu hei. Pettymys.

    • Mä joku päivä töitä

      Meidän perheen suosikki on Jättituuti,jota Matti ja Teppo ja niitten poika mainostaa.

    • Kondeka

      Kondeka (Kontula) on Stadin Karkkari. Milloin Karhuvuoressa on jäätelötehdas? Ei koskaan!

      • Asuttu on siellä sun

        Jakis on Tsadin Karkkari eikä Kontula. Mogadishukin on pahempi mesta kuin Kontula. Mitä jos itse perustaisit jäätelötehtaan Karhuvuoreen, etkä kotkalaiseen tapaan vain valittaisi asioista.


    • Jättis-jäätelö

      Meidän suosikki jätski on Jättis, se on iso jätski tuutti ja tosi hyvää! Kun ostimme sen, luultiin ettei jakseta sitä syödä loppuun, mutta kaikki katos mahaan! XD

      • Matti ja Teppo-fani

        Ostan aina kaksi jättistä. Laitan ne syvään ruokalautaseen ,jolloin syöminen on vaivatonta,eikä töttörö tipu maahan niin kuin mulle kävi maanantaina S-etukaupan pihalla. Vaikka säätelö jäi syömättä,niin kassakuitissa oleva teksti "bonukset kirjattu jne" tuntui niin ihanan kivalta,kerrassaan nautittavalta.Pyyhin huuleni ja käänsin auton keulan kohti pa-mittaria,josta lirautin 40 lt bensiiniä valkoisen autoni tankkiin.
        Etuasiakkaana sain sen alennuksen,joka meille kaikille asiakasomistajille kuuluu:MAKSUTAPAEDUN:

        Toivelevy: "mä jotain työtä päivän teen".
        P.s tykkään Jättiksen tv-mainoksesta.


      • Matti ja Teppo-fani
        Matti ja Teppo-fani kirjoitti:

        Ostan aina kaksi jättistä. Laitan ne syvään ruokalautaseen ,jolloin syöminen on vaivatonta,eikä töttörö tipu maahan niin kuin mulle kävi maanantaina S-etukaupan pihalla. Vaikka säätelö jäi syömättä,niin kassakuitissa oleva teksti "bonukset kirjattu jne" tuntui niin ihanan kivalta,kerrassaan nautittavalta.Pyyhin huuleni ja käänsin auton keulan kohti pa-mittaria,josta lirautin 40 lt bensiiniä valkoisen autoni tankkiin.
        Etuasiakkaana sain sen alennuksen,joka meille kaikille asiakasomistajille kuuluu:MAKSUTAPAEDUN:

        Toivelevy: "mä jotain työtä päivän teen".
        P.s tykkään Jättiksen tv-mainoksesta.

        Siitän kaikkia,jotka huomasivat kirjoitusvirheeni.

        " Vaikka säätelö jäi syömättä"

        Pitää olla: "Vaikka jäätelö jäi syömättä".


    • Raakal.asent

      Tankkaan tänään,lauantaina on mukava mennä Karhulan torille,kun ei tarvi pelätä riittääkö bensa. Yleensä ostan kahvin ja posson ja juttelen muutaman pitkäaikaistyöttömän kanssa, seuraavan viikon talkootöistä.

    • Nämä nähnyt

      Helsinki; Itäkeskus
      Turku; Varissuo
      Kotka; Karhuvuori

    • Hyvääjädee

      Mansikka - vanilja tuli ostettua eilen. Ei mikään erikoinen, syötävä kuitenkin. Jos seuraavaks ottais vaikka suklaan.

      • Jätskii ja hilloo

        Ostin pähkinätöttörön ja sitten menin työttömäksi jääneiden kavereiden kanssa possolle.


      • Torikahvila 1
        Jätskii ja hilloo kirjoitti:

        Ostin pähkinätöttörön ja sitten menin työttömäksi jääneiden kavereiden kanssa possolle.

        Hau mats ? Töttörö.


      • Torikahvila 1
        Torikahvila 1 kirjoitti:

        Hau mats ? Töttörö.

        mani lääst jier,hauw many boys,verolla 3€.


    • juhlamokka jäätelö

      Ehdottomasti kolmen kaverin jäätelö on parasta mitä kaupasta saa. Muistakaa että pakkauksen paino kertoo mikä on hyvää jäätelöä. Mitä laadukkaampaa jäätelö sitä parempaa. 500ml pakkauksen paino heittelee aika rajusti merkin ja hinnan mukaan. Punnitkaa vaikka jos ette osta.

    • 32r2r52323

      "Mitä laadukkaampaa jäätelö sitä parempaa" True dat. :D Noh itse nautin karhuvuoren pienpanimon "karkkarin kirkas" jäätelöstä. ON makua ja rosenttia.

    • nuukajussi

      Meillä suosikki on mustikka-kardemumma, mutta hyvää on appelsiini-mustaherukkakin. Minä joskus nuukuuttani ostan jotain muuta jädeä, mutta lapsi syö vaan Kolmen kaverin jäätelöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe