Pelkään kaikkea. Elämää, ihmisiä, kuolemaa, ties mitä vaan keksin pelätä. Ahdistun, hermostun ja pilaan avioliittoni hiljalleen. Olen itsekeskeinen, tarkkailen tunteita ja fysiikkaa liikaa. Elän niin kuin vankina pääni sisällä. Vapaudun vasta kun nukahdan illalla mutta sekin on lyhyt yön hetki. En saa terapiaa kun lääkäri kielsi lähettämästä psykologille. Bentsoja otan josku ja ne auttaa mutta en halua lisää riippuvuutta. Vetäisin kännit mutta vaimo ei pidä siitä eikä sydän jaksa krapulaa. Humalassa saan olla hetken vapaa mutta se on huono ratkaisu. Inhoan kaikkea itsessäni. Riipun vaimossani, ennen ainakin riipuin. Luuloissani tunne kaikkien halveksuvan minua. Olen säälittävä pelle. En kykene hankkimaan elämää, joku voisi sanoa niin minulle, että hankkia se. Lapsuus traumaattinen helvetti osittain. Myös nuoruus. Kuolisin mutta sen jälkeen varmaan on jotain vielä sairaampaa. Uskossa olen mutta en osaa uskoa niin että saisin perusturvallisuutta siitä. Raivostuttaa. Minut pitäisi viedäsaunan taakse ja jysäyttää aivot pellolle.
Ei kukaan pysty auttamaan tai edes käsittämään missä helvetissä elän. Voi kuinka rukoilen muutosta, mutta en usko sen koskaan tulevan.
Haukkukaa minua. Vain se on sopivaa sille arvolle joka minulla on.
Sisäinen helvetti
7
141
Vastaukset
- torta på torta
Yritän sitkistellä niin, että pääsen kuselle haudallesi. Enemmänkin...
- olet todella
Hävytön hölmö sairasmieli sulla...
- t p t
olet todella kirjoitti:
Hävytön hölmö sairasmieli sulla...
Arvelin sinua v v-hörhöksi. Siksi ilkeä.
- niiiifjdsölfkj
toivottavasti pääset terapiaan, mikä lääkäri se sellanen on joka kieltää sen!!!! Mitä helevatunkuusta.
Muuten, sullahan on elämä, mutta ahdistus vaan pilaa sen ja estää nauttimasta siitä mitä sulla on...miks pitäs haukkua, ei se ketään auta. mee vaikka metsään ja huuda sydämes kyllyydestä. Ja sitten meet huutaan samat sinne lääkäriin.- mutta ahd....
aloittajan on mitä ilmeisimmin tuo v v, näkee tosta viimeisestä itselleen vastailusta.
- toivoa on ...
Hyvä että sait tuon kaiken sanottua. Onneksi Taivaallinen Isä näkee tilanteesi ja kantaa sinua. Kun sinulla on tuo hengellinen ulottuvuus, niin sinun tulisi saada nyt oikein hyvä uskovainen sielunhoitaja ja terapeutti. Nykyään sellaisiakin on ja heillä on koulutusta myös ihmisen psyyken alalta.
Jos nyt ei ole mahdollista saada apua ihan terapeuttisesti, niin soita sielunhoitopuhelimeen Vapaus puhua 044-4522300 ma- pe klo 10.00 - klo 22.00 ja ma - pe 18.00 - 22.00. Kolutusta saaneet päivystäjät, jotka ovat perehtyneet ihmisen psyyken lainalaisuksiin, lapsuuden kriiseihin vastaavat.
En kyllä hauku sinua. Sinulla on kätkössä paljon patoutunutta vihaa joka kääntynyt itseäsi vastaan.- capt. cöpenick
Eihän aloittaja edes mitenkään halua muuttua. Se käyttää vihatoimintansa välineenä S-24 moderointia. Tänäänkin se häärää naapurinsa, minun koneeni ohjelmistossa.
On tehnyt häirintätyötään koko viikon.
Odottaa että poltan päreeni ja käyn lasauttamassa sen hengiltä - päästäkseen uskon marttyyriksi. Harhainen on mielensä.
Näin ei järjestäytyneessä yhteiskunnassa toimita. Järjestyksen pito meillä kuuluu poliisitoimelle.
Toivo Lång
Inkeroinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793