Oli niin tökeröä palvelua kampaajalla, että jäi todella huono fiilis. Kyseessä Parturi-Kampaamo Diamond Pirkkalassa. En kyllä voi suositella! Tuntui että käsittelyssä pää lähtee irti, kun hiuksia kuivattiin runnomalla päätä puolelta toiselle. Myös pesu oli kovakourainen ja ylimääräiset hiusvärit hinkattiin pois kovalla kädellä, hyvä ettei iho mennyt rikki. Kampaajat juttelivat keskenään, ja tuntui että asiakkaasta ei olla kiinnostuneita. Tuntui, että paikassa on liukuhihna meininki, kun asiakkaita käskytettiin siihen malliin. Palvelu oli kaikkea muuta kuin rentouttavaa ja ihanaa. Tulin lähinnä vihaiseksi. Ei enää ikinä!
Parturi-Kampaamo Diamond
3
2334
Vastaukset
- tosi vihainen?
Laitoit sitten haukkumisesi varmuuden vuoksi oikein kahteen kertaan.
- apuvaxxx
Joissakin kampaamoissa tuntuu olevan asenne että asiakas on vain haitta.
Mitä se siihen tuppaa.
Vakikampaajallani käydessä kerroin etuhiuksista, joita en saanut hyvin. Mistä lie vika tullut, varmaan liian pitkästä leikkuuvälistä. Häntä en moittinut.
-"ONKO nyt hyvä!" tiuskaisi kampaaja.
Hiukset olivat märät, enkä likinäköisenä peiliin asti nähnyt. Myöntelin vain.
Loppusession aikana liikutti kampaa korvan luona niin kovakouraisesti jotta korvalehti taipui.
Olin selvästi agression kohde. Vaihdan kampaamoa tietenkin. - itse leikkaan
kiukkuinen olemus/tokaisu on varmaankin edellisen asiakkaan peruja. Se on sama kun töissä menee päin mäntyä, niin kaupan kassalla ollaan mörköjä ja tiuskitaan.kampaajat ovat ahtaalla asiakaskadon myötä, mikä tosin ei oikeuta huonoon palveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791