onko kokemuksi tuifly nordikista

ååååååååå

Otsikko.....onks joku tietonen et onko hyvät palvelut ja muut hommelit

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonkero5

      kaikki toimii kuten muissakin charter yhtiöissä,että matkaan vaan

    • tavu-matti

      se on tuifly nordic, ei nordik.

    • Matkustan paljon

      Hyvin toimii. Kaikki aina sujunut loistavasti. Aikatauluissa pysyneet.
      Meillä on 9/10 TuiFlyin lentoja. Asiallinen palvelu. Hymyjä lennoilla. Lentoateriat loistavat. Ei ole mitään moitittavaa.

    • Oikea matkustaja

      Nimimerkille "Matkustan paljon".
      Oikeasti paljon matkustava arvostaa eniten muita asioita mistä mainitsit.

      Joko kaikki matkasi ovat olleet charter´lla tai olet itse Airpron palkkaamaa vuokrahenkilökuntaa ja teet töitä TuiFly`lle.

      • Matkustan paljon

        Kerroin vain oman mielipiteeni, joka perustuu omiin kokemuksiin. Ja niihin asioihin mihin itse kiinnitän huomiota. Lohduttaako jos kerron, etten käytä lainkaan Finnairia?
        Siihen on taas omat syyni miksi sitä boikotoin.
        Olen vain maksava asiakas, joka äänestää lompakollaan ja jaloillaan.
        Käytämme aina lomillamme matkatoimiston valmiita pakettimatkoja. 9/10 Finnmatkat ja 1/10 Tjäreborg.
        Valintaani vaikuttaa luotettavuus, turvallisuus, kohteet, hotellit, hinnat yms. Muutamia mainitakseni,
        Itselle on myös tärkeää se miten tiedottaminen sujuu (ennen matkaa, matkalla).
        Teemme vuodessa keskimäärin 5-6 lomamatkaa johon tietoni omista havainnostani perustuu. Sehän tekee vuodessa kuitenkin 10-12 lentoa. Joskus jopa 16 lentoa.
        Jokunen vuosi sitten oli lähdössä Tuin kone rikki. Tiedotus tuli nopeasti ja tunnissa oli uusi kone tullut tilalle. Aika nopeaa ja kiitokset ripeästä tiedonsaannista.

        On sitä oltu kentällä missä tieto ei ole kulkenut. Ja menet kysymään niin et saa vastauksia. Huonot kokemukset monista eri asioista saa välttämään joitain firmoja.

        Valitettavasti työskentelen ihan eri alalla ja en työni kautta ole missään kytköksissä mainittuihin. Saati muihin.
        Vastasin siihen mitä kysyjä halusi ja kerroin omat kokemukseni Näin oletan monien muidenkin tekevän. Aivan sama asia jos joku kysyy jostain kohteesta tai hotellista.


      • bla bla blaaa
        Matkustan paljon kirjoitti:

        Kerroin vain oman mielipiteeni, joka perustuu omiin kokemuksiin. Ja niihin asioihin mihin itse kiinnitän huomiota. Lohduttaako jos kerron, etten käytä lainkaan Finnairia?
        Siihen on taas omat syyni miksi sitä boikotoin.
        Olen vain maksava asiakas, joka äänestää lompakollaan ja jaloillaan.
        Käytämme aina lomillamme matkatoimiston valmiita pakettimatkoja. 9/10 Finnmatkat ja 1/10 Tjäreborg.
        Valintaani vaikuttaa luotettavuus, turvallisuus, kohteet, hotellit, hinnat yms. Muutamia mainitakseni,
        Itselle on myös tärkeää se miten tiedottaminen sujuu (ennen matkaa, matkalla).
        Teemme vuodessa keskimäärin 5-6 lomamatkaa johon tietoni omista havainnostani perustuu. Sehän tekee vuodessa kuitenkin 10-12 lentoa. Joskus jopa 16 lentoa.
        Jokunen vuosi sitten oli lähdössä Tuin kone rikki. Tiedotus tuli nopeasti ja tunnissa oli uusi kone tullut tilalle. Aika nopeaa ja kiitokset ripeästä tiedonsaannista.

        On sitä oltu kentällä missä tieto ei ole kulkenut. Ja menet kysymään niin et saa vastauksia. Huonot kokemukset monista eri asioista saa välttämään joitain firmoja.

        Valitettavasti työskentelen ihan eri alalla ja en työni kautta ole missään kytköksissä mainittuihin. Saati muihin.
        Vastasin siihen mitä kysyjä halusi ja kerroin omat kokemukseni Näin oletan monien muidenkin tekevän. Aivan sama asia jos joku kysyy jostain kohteesta tai hotellista.

        blaa blaa blaa blaaaa....ketä kiinnostaa sun ja muiden seuramatkat.
        charter on aina charter.
        sun jutut ovat jonninjoutavaa lässytystä ihmiseltä jolla ei ole halussaan sitä suurta kuvaa matkailusta ja lentämisestä.....tai muustakaan.
        blaaa bla bla bla blaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe