Olen tradenomi, ja haluaisin suorittaa maisterin tutkinnon Hollannissa tai Englannissa. Olen kiinnostunut liiketalouden aineiden lisäksi myös sosiologiasta/psykologiasta, joten olisi mukavaa jos löytyisi jokin linja joka yhdistäisi liiketalouden taustani ja toisi mukanaan esim.taloussosiologian opiskelua. Olisi myös hyvä, että yliopisto olisi hyvämaineinen, nyt kun olen lukenut juttuja miten taso ei kaikissa yliopistoissa ole huippuluokkaa... KIITOS paljon jo etukäteen. Tietysti olisi myös mukava tietää, miten helppo tai vaikea näihin yliopistoihin sitten on päästä, ilmeisesti kuitenkin helpompi kuin Suomeen?
Maisterintutkinto Englannissa tai Hollannissa
fhdfgdfhdfd
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784