Milloin viimeksi olit yli tunnin ulkona?

ujohymyinen

Minä olin tänään ulkona muutaman tunnin. Istuskelin pihalla ja täytin kryptoja. Yritin myös loikoilla nurmikolla musiikkia kuunnellen, mutta vesisade keskeytti sen puuhan. Uusi yritys ehkä huomenna.

9

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.E.

      Olen nytkin ulkona kun tätä kirjoitan. Meillä on yksiössä niin kuuma etten voi koiran kanssa näillä helteillä juuri kotona olla. Kävimme äsken Auroran päivystyksessä, koska minua on vainottu noin 8 kk ajan ja sitä on nyt tapahtunut 5 vrk:n sisällä joka ilta. Lupasivat viedä asiaa eteenpäin, samoin poliisista.

    • tarkoitatko,

      että harhaluuloisuushäiriösi on vihdoin tunnistettu, ja sinut on toimitettu hoitoon, mutta aggressiivisen käytöksesi vuoksi hoitoon toimittamisessa piti pyytää poliisin virka-apua?

      • Ei kiitos tästä ketjusta tällaista, jooko?


      • K.E.
        ujohymyinen kirjoitti:

        Ei kiitos tästä ketjusta tällaista, jooko?

        Samaa mieltä Ujohymyisen kanssa.


    • K.E.

      En tarkoita. Minulla ei ole harhaluuloisuushäiriötä eikä psykoottisuutta enkä ole aggressiivinen. Minua vain välillä vähän ahdistaa tuo vainoaminen. Siitä kävin kertomassa minkä jälkeen tulin kotiin. Poliisi kyllä eilen kerran kävi ilmoittamassa vainoajalle, ettei jos vainoaminen lopu, asia etenee.

    • Mikähän tätä palstaa vaivaa? Autismiosio ei aukea.

      • Ja nyt ei ollut tarkoitus kritisoida keskustelun tasoa, vaan tämä autismipalsta ei eilen auennut minulla. Luulin jo että se on suljettu.


      • K.E.
        ujohymyinen kirjoitti:

        Ja nyt ei ollut tarkoitus kritisoida keskustelun tasoa, vaan tämä autismipalsta ei eilen auennut minulla. Luulin jo että se on suljettu.

        Yp oli vain hieman siirrellyt eri palstoja ja otsikoinut uudelleen aiheita. Varsinainen käyttökatko on 18.-19.8. Tuolla yllä näin lukee.
        Olisi hyvä, jos täällä ei ketään herjattaisi, toki huumori on sallittua, mutta joku vai oittaa herjaavat viestit vakavastikin, se kai ei ole vertaistuen tarkoitus, että ketään henkilökohtaisesti aletaan herjaamaan. Kritiikkiä tosi saa antaa, mutta rajansa kaikella.


    • ...

      Voi olla, että jossain vaiheessa tulevaisuudessa saan olla 24 tuntia vuorokaudessa ulkona.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe