Onko kokemuksia Matiz autosta?

Olli

Minulla on autonvaihto edessä,jos öljyn hinta ei enää nouse kovin paljon.100 dollaria per tynnyri on se raja silloin kyllä yksityisautoilu hyytyy.Matiz vaikuttaa sellaiseltä säästöluokan autolta jolla ehkä voisi vielä ajella työmatkat kun ei sinne bussiakaan kulje.15 km yhteen suuntaan.Onko kertynyt kokemuksia näistä malleista ,en ole kyllä vielä törmännyt yhteenkään.Olisin kiitollinen rehellisistä tiedoista.

4

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dewuu

Ei kannata liikaa miettiä. Nämä ovat
      hyviä autoja, ja pitkä takuu. Olen
      nähnyt Matiz:eja liikenteessä muutamia.
      Ei GM-konsernilla ole huonoja
      autoja varaa päästellä myyntiin.
      Uskallan suositella merkkiä kokemuksesta.

• ... mieltä,,,

...kyllä GM, niinkuin Volvo(FORD) ja BMW:kin päästelee sutta liikenteeseen. Kokemusta on!
        Tyyppivikojaanhan kukaan(autofirma) ei tunnusta, mutta kyllä niitä näilläkin palstoilla on "kehuskeltu".
        Itselläni on nyt Daewoo Tacuma(Volvon jälkeen) ja toistaiseksi on vain hyvää kerrottavaa. Ajoja on tullut 4kk:sa reilu 7tkm. Mitään vikaa ei ole ilmennyt. Bensaa kuluu, kun on automaatti ja polkee - mutta polkeakin voi vähän säästeliäämmin. Mielestäni kulutus on samaa luokka kuin muillakin vastavilla. Ei tämä Volvoa enempää vie.

• mtz

Olen nyt ajanut 3000 km ja aivan OK. Hinnat muuten vaihtelee eri myyjillä - eli muutama puhelu kannattaa soittaa ennen lopullista valintaa. T Matiz1

• Papagenova

Meidän perheen ainut auto on Matiz, kyytiin mahtuu vaimo ja 2 lasta (2 ja 4 vuotiaat), rattaiden kanssa on jo tiukempaa mutta nekin menee kyllä tarvittaessa. Eipä tosta mitään pahaa sanottavaa ole (ajettu reilut 2000km), josko nyt mitää ylistyssanojakaan, se on auto jolla näyttäs pääsevän paikasta a paikkaan b.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe