Tähän mennessä ollaan käyty Kotka-Uusikaupunki linjalla satamissa,arvosteltu siisteyttä ja palveluja ja naurettutavallisille kömmähdyksille jne.
Tähän mennessä kehnoin palvelu oli Verkkanilla...läheinen Lappon vierasvenesatama itä-ahvenanmaalla .....palvelu 10 arvoista()minullakin on ollut ennakkoluuloja ahvenanmaalaisia kohtaan,ei oleenää).
Ja helmenä vierasvenesatamana ....Pakkahuone,apua,miten palvelualtista henkilökuntaa...Kauanko ravintola on auki...vastaus:Niin kauan kun on asiakkaita!Palvelu aivan uskomattoman lämmintä....kuka tämmöisen henkilökunnan on kouluttanut tarvitsisi Bonk-kunniamaininnan.
Ei ihme,että ruotsalaisia venekuntia vierailee Uudessakaupungissa solkenaan.
Unohtu mainita Katanpää ,tutustukaapa siihen jasen historiaan...luultavasti tykkäätte.
Ja aina mainitsen meidän suosikkikohteen Svartholman Loviisassa...symppis...hyvät palvelut eikä lainkaan satamamaksua.Upea kohde ....ja viellä täytyy mainita Porvoo ...siisteydestä täysi kymppi!!
Ainoa pettymys oli Jussarön palanut sauna....siinä kaivosmiesten saunassa otin löylyt 2009 .
Näiden havaintojen tekemiseen on kertynyt 750 merimailia...voisiko muut täydentää tätä luetteloa!
T.Kalle
Vierasvenesatamat
6
265
Vastaukset
- Oma mielipide
Varmaan aika tapauskohtaista millaista palvelua eri paikoista sattuu saamaan. Itse tuli käytyä sekä Verkkanilla ja Lappoossa ja en taas löydä mitään valitettavaa Verkkanin toiminnassa. Lappoossa sen sijaa en varmaan tule tulevaisuudessa käymään. Vieläkään ei ole näemmä tarvetta millään tavalla siistiä ja korjata itse vierasvenesataman tiloja. Vessoissa oli vielä sama pönttö irti lattiasta kuin viime kesänä ja valaistus on sitä tasoa, että se vähän jonka peilistä näkee näyttää jopa omalla kohdalla ihan hyvältä ;) Muuten Lappoosta ei ole pahaa sanottavaa. Hieno ja tasokas ravintola ja myös kauppa oli juuri laajentamassa ja uudisti itseään.
Verkkanilla kaikki toimi ja tilat on pidetty siistissä kunnossa. Myös Verkkanin sauna ansaitsee mielestäni erityiskiitosta. Se on tarpeeksi iso ja antaa mukavat löylyt. Verkkanilla voisivat kyllä toisaalta vaihtaa sen joka kohdasta vuotavan, jeesusteipillä korjatun, vesiletkun uuteen. Menisi varmaan enemmän vettä veneen tankiin sen sijaan, että valuu hukkaan. Seillä kun tietääkseni vielä kärsitään kaiken lisäksi vesipulasta.
Tulihan noita muitakin paikkoja käytä, mutta omasta mielestäni tämän kesän positiivisin yllättäjä oli Houtskarin Näsby. Erittäin siisti uusi vierasvenesatama, hyvä ravintola sekä mukavana yllätyksenä uusi M-Kauppa K-extran lisäksi joista sai täydennykset tehtyä mukavasti kohtuulliseen hintaan. - Pelto
Vierasvenesatama 175 Mäntyniemi, luettelossa kaikki hotellin ja ravintolan palvelut käytössä!!?? Ei ollut sähköä, ei päässyt suihkuun!!! Ruokaa sai ravintolasta. Paikkoja piti olla 33. Kaikki oli varattuja, ei sentään veneitä. Kohdetta ei voi kutsua vierasvenesatamaksi. Kannattaa ajaa ohi.
Ugin Pakkahuone ja Loviisan Svartholm ovat minunkin suosikkejani.
Verkania en tunne, en yhdellä enkä kahdella koolla. Lappo on tuttu mutta vain yhdellä oolla.- olinoin
"apua,miten palvelualtista"
- outorafla
Verkanilla se rafla on kuulemma suosittu, kaksi kertaa käyty - kummallakaan kerralla ei palvelu pelannut. Tosin ei rahakaan kelvannut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983