Paf - kyseenalaista toimintaa..

453453

Onko paf huijari firma

Pelasin pafilla mega fortunea. Sain bonuspyöräytyksen ja näyttöön tuli teksti: Onneksi olkoon olet voittanut non! Saman tien peli katkesi ja näytölle tuli:peliä ei saatavissa.Soitin pafille, mutta eivät osanneet kertoa, mistä moinen johtui. Pyysivät kuvakaappausta, mutta mistä sen saisi, kun onnittelu teksti oli vain hetken näytöllä ja heti peli poikki. Mitään voittoja en saanut. Tulee vain mieleen onko pafilla puhtaat jauhot pussissa.Olisi kiva tietää millaisen viestin miljoona voittaja sai näytölleen.

Lainaus -
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kirjanpitaja-kavalsi-ja-uhkapelasi-joutuuko-paf-palauttamaan-rahoja/2369522

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menejatiedäsitten

      Vaikea sanoa, mutta paffilla tulee usein näitä ilmoituksia että 'yhteyttä peliin ei saatavilla', rullat voi pyöriä 'omiaan' ja joskus jökkää muissakin peleissä kun on bonuspelissä.
      Luulisi että osaisivat vastata moisiin kun ovat siellä töissä. Voivat käsittääkseni tutkia pelejä tarkemminkin, on ainakin itsellä tutkittu kun oli joku vikatilanne, mutta ilmeisesti eivät halua nähdä sitä vaivaa tms.??

    • älä pelaa

      ei kannata pelata, pelifirmat lähinnä keräävät rahaa, eivät jaa sitä...

    • 5+3

      Huono homma mut minulle kävi aikoinaan näin et ruletissa aluksi katosi pari euroa voitoista ja en välittänyt ja sitten katoamiset suurenivat kerta kerran perään siihen malliin et otin yhteyttä niihin. Loppuipahan katoamiset. Eikö vähän ole tragikoomista.

      • jäh jäh jäh

        houkutus teki börjestä varkaan ja ahneus varkaudesta lopun XD XD


    • ahneetpskaffirmat

      hurjaa tommonen että voi pelata miljoonia ja pelifirma ei muka huomaa..

      paffin bingoissa ainakin samat nimet vetää sikana tunnista toiseen ja toistelevat kuin botit samoja lauseita.. tokko ovat aitoja pelaajia vaan robotoiminnoilla osa imuroimassa massit takaisin.
      jp voittajat ei paljon puhele ja usein ihan ihka uusia.

    • 2+3

      Ovat myös palauttaneet rahoja mukamas ohjelmien virheen seurauksena. Kaikki tällä viestiketjulla luettu vaikuttaa vain harkitulta mielikuvatrikkitempulta.
      Ihmisiin pyritään vaikuttamaan mainonnassa antamalla mielikuvia, luotettavuudesta tyytyväisyydestä tuotteeseen mutta kaikki todellisuudessa ilman varmuutta mitä on taustalla tekeillä. Sippeli kuvaleikki osoittaa miten yllättäen ensin annettu kuva on ristiriidassa seuraavan kanssa eikä siihen osaa varautua vaan joutuu yllätetyksi.

      http://cdn1.babyzone.com/images/2013/04/woman-pregnant-relaxing-photo-420x420-ts-81283593.jpg

      http://i.ytimg.com/vi/RGsDB5n0RF8/hqdefault.jpg

    • rotta datakeskuksess

      Itse pelkkä yhteyden katkeilu askaruttanut mieltä pitkään. Sitä tapahtuu voittaessa mutta HÄVITÄ SAA VAPAASTI tai muuten vaan selailla nettiä. Äsken mykistyi viideksi minuutiksi lataa uudet ohjelmat kaikki ohi. Tätä tapahtuu kaikilla pelipalvelimilla. Ehkäpä katkeilu myötäilee eu poliittista sopuilu toimintaa, kaikki keskitetysti kohdistetaan apua tarvitseviin maihin. Ei täälä enää mitään tarvita. Menkää poiish.

    • 32442

      lue tuo starbust kommentti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe