Otsikko kertoo aika pitkälti, kertokaa mehdollisimman yksityiskohtasesti
Kuinka menetitte neitsyytenne/poikuutenne?
11
3152
Vastaukset
- sanskkuu
no menin yhen pojan kaa sänkyyn, meil oli kaikenlaisii leluja (geishakuulat, penisrengas ja klitoriskiihotin) aluks me halailtiin ja pussailtii (ilman vaatteita) ja sit mä käytin geishakuulia ja sit me pantii
- Kova stondis
Ekan kerran sain pillua 0-vuotiaana kun synnyin. Sen jälkeen en ole kyseistä värkkiä nähnytkään.
- mies..
Neljännet treffit naisen kanssa mun luona, mulla ikää jo 28.. better late than never
Olin ihanstunut vanhempaan poikaan se halusi mua ja suostuin aika nopeasti
- Anonyymi
Siskon kanssa. Oltiin lukiossa ja kaikki ystävät alkoi seurustelemaan ja meillä oli kuivaa. Oltiin runkkailtu mutt silloin päätettiin että kokeillaan naida.
- Anonyymi
Neitsyyteni menetin 17 vuotiaana isosiskoni poikakaverin isäpuolelle hänen autonsa takapenkillä.
- Anonyymi
Likkakamun kaa sovittiin että ollaan kahdestaan ja molemmat ollaan tyytyväisiä ns. neitsyys lähti ja uusintoja on silloin tällöin
- Anonyymi
Nussimalla
- Anonyymi
19 vuotiaana vasta, tyttöystävä oli kuusitoista. Mikä asiasta tekee erikoisen on see että asuimme jo yhdessä ennen seksiä.
- Anonyymi
Vielä nuorena tyttönä ollessani 18v annoin neitsyyteni vanhemmalle eläkeläismiehelle hänen luonaan. Hän ei minua varsinaisesti pannut mutta katseltuaan ja haisteltuaan minun pikkuhousuja kun ne olivat mulla vielä päällä hän veti niitä alaspäin ja alkoi sormillaan ronkkia mun pimppiä. Ja ne sormet kävivät kunnolla mun pimpissä, veteli oikein edestakaisin sormillaan moneen kertaan ja tottakai minulle tuli todellakin hikiset paikat ja tämä nuori tyttöparka joutui antautumaan vanhalle ukolle täysin. Pimppi kostui ja se mies sai nuolla siitä mun nuoret tyttöspermat. Sain mukavat kevyet taputukset paljaalle pepulleni. Kaipa minä menetin neitsyyteni vaikka miehen sormet kävivätkin vain pimpissä ja tekivät tehtävänsä. Vaikka hän ei työntänytkään kikkeliään mun pimppiin. Otin kyllä myös suihin häneltä aluksi ja sain vanhan miehen spermaa maistaa. Ah kun se oli ihanaa ja maistui oikein hyvältä ( hyvä ettei tälle tytölle tullut pissat housuun sillä hetkellä). Ihmettelinkin että miten hyvältä voi vanhemman eläkeläismiehen siemensyöksy ja siemenneste maistua. Olin ihan myyty enkä vähään aikaan voinut ajatellakaan muuta. Ja kiihottuneessa tilassa . Ei siis iso ikäero , mikä meillä oli , ollut esteenä kaikenlaisille haluille. Eläkepäivillään mies sai tavallaan sulan hattuunsa kun vei erään nuoren tytön neitsyyden ( siis minun) sinä kauniina aurinkoisena päivänä. Täytyyhän myös iäkäs mies saada nauttia nuoresta tytöstä. Ja minä olin sopiva kohde, onneksi.
- Anonyymi
Ei neitsyyttä oikein sormelle voi menettää. Tuo mies ei saanut neitsyyttäsi.
Sait jonkinlaisen kokemuksen kun otit suihin, mutta neitsyys ei mennyt kuin korkeintaan teknisesti immenkalvon osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1118093Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4287269SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2085538Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1364463Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en824421Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal994331Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104042Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03720Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil132590Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p12416