Otsikko kertoo aika pitkälti, kertokaa mehdollisimman yksityiskohtasesti
Kuinka menetitte neitsyytenne/poikuutenne?
11
2267
Vastaukset
- sanskkuu
no menin yhen pojan kaa sänkyyn, meil oli kaikenlaisii leluja (geishakuulat, penisrengas ja klitoriskiihotin) aluks me halailtiin ja pussailtii (ilman vaatteita) ja sit mä käytin geishakuulia ja sit me pantii
- Kova stondis
Ekan kerran sain pillua 0-vuotiaana kun synnyin. Sen jälkeen en ole kyseistä värkkiä nähnytkään.
- mies..
Neljännet treffit naisen kanssa mun luona, mulla ikää jo 28.. better late than never
Olin ihanstunut vanhempaan poikaan se halusi mua ja suostuin aika nopeasti
- Anonyymi
Siskon kanssa. Oltiin lukiossa ja kaikki ystävät alkoi seurustelemaan ja meillä oli kuivaa. Oltiin runkkailtu mutt silloin päätettiin että kokeillaan naida.
- Anonyymi
Neitsyyteni menetin 17 vuotiaana isosiskoni poikakaverin isäpuolelle hänen autonsa takapenkillä.
- Anonyymi
Likkakamun kaa sovittiin että ollaan kahdestaan ja molemmat ollaan tyytyväisiä ns. neitsyys lähti ja uusintoja on silloin tällöin
- Anonyymi
Nussimalla
- Anonyymi
19 vuotiaana vasta, tyttöystävä oli kuusitoista. Mikä asiasta tekee erikoisen on see että asuimme jo yhdessä ennen seksiä.
- Anonyymi
Vielä nuorena tyttönä ollessani 18v annoin neitsyyteni vanhemmalle eläkeläismiehelle hänen luonaan. Hän ei minua varsinaisesti pannut mutta katseltuaan ja haisteltuaan minun pikkuhousuja kun ne olivat mulla vielä päällä hän veti niitä alaspäin ja alkoi sormillaan ronkkia mun pimppiä. Ja ne sormet kävivät kunnolla mun pimpissä, veteli oikein edestakaisin sormillaan moneen kertaan ja tottakai minulle tuli todellakin hikiset paikat ja tämä nuori tyttöparka joutui antautumaan vanhalle ukolle täysin. Pimppi kostui ja se mies sai nuolla siitä mun nuoret tyttöspermat. Sain mukavat kevyet taputukset paljaalle pepulleni. Kaipa minä menetin neitsyyteni vaikka miehen sormet kävivätkin vain pimpissä ja tekivät tehtävänsä. Vaikka hän ei työntänytkään kikkeliään mun pimppiin. Otin kyllä myös suihin häneltä aluksi ja sain vanhan miehen spermaa maistaa. Ah kun se oli ihanaa ja maistui oikein hyvältä ( hyvä ettei tälle tytölle tullut pissat housuun sillä hetkellä). Ihmettelinkin että miten hyvältä voi vanhemman eläkeläismiehen siemensyöksy ja siemenneste maistua. Olin ihan myyty enkä vähään aikaan voinut ajatellakaan muuta. Ja kiihottuneessa tilassa . Ei siis iso ikäero , mikä meillä oli , ollut esteenä kaikenlaisille haluille. Eläkepäivillään mies sai tavallaan sulan hattuunsa kun vei erään nuoren tytön neitsyyden ( siis minun) sinä kauniina aurinkoisena päivänä. Täytyyhän myös iäkäs mies saada nauttia nuoresta tytöstä. Ja minä olin sopiva kohde, onneksi.
- Anonyymi
Ei neitsyyttä oikein sormelle voi menettää. Tuo mies ei saanut neitsyyttäsi.
Sait jonkinlaisen kokemuksen kun otit suihin, mutta neitsyys ei mennyt kuin korkeintaan teknisesti immenkalvon osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918