Elikkäs oon 18 vuotias, erittäin urheilullinen ja kovassa kunnossa ja neitsyt...
Komeaks sanotaan mut ujo oon niin eipä oo ketään tarttunut matkaan
Kiinnostaiskos ketään tyttöö tällanen? Voin luvata et kunto ei ainakaan kesken lopu ;) mitat 188/76/17 ;)
Haluaiskos joku panna ja samalla ottaa mun poikuuden keski-pohjanmaalla?
6
576
Vastaukset
- Oivoi_
Vois kiinnostaakkin ;) Mut vähän turhan kaukan vaan oleskelen :(
- sporttinenpoju18
Missäspäin asut? Onhan mulla auto ja vielä lomaakin jäljellä ;)
- Neitsyt nuori,ies
Missäspäin neiti asustelee?miniltakin saisi viedä poikuuden!Kerroppa vaikka sposti nii jutellaan tarkemmin?(;
- eukon mies
tuossa on paha pointti, olet hongankolistaja eli aika korsto ja tommonen 13cm pili. tuo 17 ei pidä paikkansa, kaikkki jotka mitan ilmoittaa on mitanneet sen ja mitanneet lian pitkäksi. me joiden ei tarvii mitata omistamme riittävän kokoisen, lisäksi pituus ei merkkaaa vaan käyttö ja paksuus, eli vonkaa vaan sitä naapurintyttöö aluksi
- sporttinenpoju18
Jaa ei pidä 17 paikkaansa?? Mikäs vitun päättely toi nyt oli? Ei se sitä tarkota et vaikka oonki pitkä et mulla ois joku mikromuna niinku sulla ilmeisesti kuk kerran tiedät tämänkin. Ja mitä pitäis sanoo? On niin iso et ei tarvi mittailla?? Että on sen 17cm ja sillä hyvä!
- -98 tyttönenh
sporttinenpoju18 kirjoitti:
Jaa ei pidä 17 paikkaansa?? Mikäs vitun päättely toi nyt oli? Ei se sitä tarkota et vaikka oonki pitkä et mulla ois joku mikromuna niinku sulla ilmeisesti kuk kerran tiedät tämänkin. Ja mitä pitäis sanoo? On niin iso et ei tarvi mittailla?? Että on sen 17cm ja sillä hyvä!
En tiiä luekko tätä enään...mutta olisin kiinnostunu ;) itte asun kans pohjanmaal kokkolan lähellä ja olen neitsyt ;p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444776Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572619Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72934- 137845
- 49834
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810