Niin,kummallinen kysymys ehkä,mutta kumminkin,rakastatko.Minulla aikuinen lapsi jota rakastan mutta...kun hän käyttäytyy minua kohtaan niin ktlmästi ja kovasti.Kaipaan häntå luokseni ja ikävöin mutta kun hån saapuu..hån on niin kova ja kyomä sekä tuomitseva.Toivon että lähtee mahd.pian,saan taas olla oma itseni eikä tartte olla varpaillaan koska hän suuttuu milloin mistäkin..
Rakastatko lastasi?
tunnerko samoin?
2
106
Vastaukset
- Hoksasi
Nimimerkki Paska äiti aloitti samantyyppisen ketjun tässä osiossa. Lue sieltä, jos vaikka olisi apua.
- tarkennusta
Kiinnostaa asai mutten löydä.Tarkenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713636- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723084Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362