Mulla on nyt tällä hetkellä suht lievää aknea. Tarttisin esim. apteekista jonkun millä vois pestä ehkä meikitkin JA!! puhdistaa ihon. Joka ehkäisisi myös noita finnejä sun muita.
Mulla siis on finnejä ja mustapäitä paljon! Mitä tuotetta suosittelette ja mikä on toiminut? Mulla on rasvainen iho..
Nopeasti apua!
3
110
Vastaukset
- oisko tästä apua
Ootko koittanu apteekista saatavaa basiron geeliä akneen? Pelkillä pesuaineilla et ihoa puhtaaksi saa jos ihosi on niin huonona kun kerroit. Syötkö e-pillereitä? Oletko minkäikäinen? (Hormoonit voivat olla myös syynä) apteekista saat kyllä neuvoa puhdistus tuotteista kun kysyt. Lääkäri voi myös määrätä reseptillä saatavavia tököttejä tai antibiootteja. Vaihtoehtoja on esim: clindoxyl, epiduo, differin.. Jos lääkärille menet niin suoraan ihotautilääkärille kannattaa mennä, saat sieltä parhaan avun :)
- hormoonit2
E-pillerit on syynä. Tai siis mulla ei oo aknea ollut, eikä suvussa sitä oo. Täytän kohtan 20 =) Aloitettua e-pillerit sain aknea, joten päätin ne lopettaa.. Iho on vieläkin epäpuhdas ja mustapäinen.. Mulle lääkärit on sanonu, että pitää odottaa, että omo kierto tasaantuu, mutta siinä voi mennä aikaa.. Mulla on mustapäitä myös todella paljon ja ne on iso riski saada enemmän finnejä. Siksi olisi kiva saada jokin puhdistusaine, mikä ei sitten räjäyttäisi tätä naamaa.. :(
- jhkuhjk
hormoonit2 kirjoitti:
E-pillerit on syynä. Tai siis mulla ei oo aknea ollut, eikä suvussa sitä oo. Täytän kohtan 20 =) Aloitettua e-pillerit sain aknea, joten päätin ne lopettaa.. Iho on vieläkin epäpuhdas ja mustapäinen.. Mulle lääkärit on sanonu, että pitää odottaa, että omo kierto tasaantuu, mutta siinä voi mennä aikaa.. Mulla on mustapäitä myös todella paljon ja ne on iso riski saada enemmän finnejä. Siksi olisi kiva saada jokin puhdistusaine, mikä ei sitten räjäyttäisi tätä naamaa.. :(
Käy ostamassa apteekista basiron geeliä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2323384- 602925
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I262517Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182482Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve761993Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851879Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191835Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911682Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691033