Nopeasti apua!

Joooo-

Mulla on nyt tällä hetkellä suht lievää aknea. Tarttisin esim. apteekista jonkun millä vois pestä ehkä meikitkin JA!! puhdistaa ihon. Joka ehkäisisi myös noita finnejä sun muita.

Mulla siis on finnejä ja mustapäitä paljon! Mitä tuotetta suosittelette ja mikä on toiminut? Mulla on rasvainen iho..

3

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko tästä apua

Ootko koittanu apteekista saatavaa basiron geeliä akneen? Pelkillä pesuaineilla et ihoa puhtaaksi saa jos ihosi on niin huonona kun kerroit. Syötkö e-pillereitä? Oletko minkäikäinen? (Hormoonit voivat olla myös syynä) apteekista saat kyllä neuvoa puhdistus tuotteista kun kysyt. Lääkäri voi myös määrätä reseptillä saatavavia tököttejä tai antibiootteja. Vaihtoehtoja on esim: clindoxyl, epiduo, differin.. Jos lääkärille menet niin suoraan ihotautilääkärille kannattaa mennä, saat sieltä parhaan avun :)

• hormoonit2

E-pillerit on syynä. Tai siis mulla ei oo aknea ollut, eikä suvussa sitä oo. Täytän kohtan 20 =) Aloitettua e-pillerit sain aknea, joten päätin ne lopettaa.. Iho on vieläkin epäpuhdas ja mustapäinen.. Mulle lääkärit on sanonu, että pitää odottaa, että omo kierto tasaantuu, mutta siinä voi mennä aikaa.. Mulla on mustapäitä myös todella paljon ja ne on iso riski saada enemmän finnejä. Siksi olisi kiva saada jokin puhdistusaine, mikä ei sitten räjäyttäisi tätä naamaa.. :(

• jhkuhjk
        hormoonit2 kirjoitti:

E-pillerit on syynä. Tai siis mulla ei oo aknea ollut, eikä suvussa sitä oo. Täytän kohtan 20 =) Aloitettua e-pillerit sain aknea, joten päätin ne lopettaa.. Iho on vieläkin epäpuhdas ja mustapäinen.. Mulle lääkärit on sanonu, että pitää odottaa, että omo kierto tasaantuu, mutta siinä voi mennä aikaa.. Mulla on mustapäitä myös todella paljon ja ne on iso riski saada enemmän finnejä. Siksi olisi kiva saada jokin puhdistusaine, mikä ei sitten räjäyttäisi tätä naamaa.. :(

Käy ostamassa apteekista basiron geeliä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe