Tämän päivän paikallisessa sanomalehdessä 40-sivua ja niistä 15 k:n ja ässän päivittäistavaramainoksia (siis melkein 40%). ässällä 3-sivua ja k:lla 12!!. Tämän lisäksi koteihin jaettavassa ilmaisjakelulehdessä paikalliset supermarketit mainostavat kahdella sivulla...ja takakannessa myös paikalliset supermarketit hieman eri kokoonpanolla yhdellä sivulla(mikä h..vetin järki tässä mahtaa olla). eli tänään postiluukusta tulleissa painotuotteissa 18 sivua k:n(15) ja ässän(3) päivittäistavaramainoksia .Ei yhtään Lidlin mainosta. Lidl kuitenkin voimakkaimmin kasvava ketju suomessa. Kun menen kauppaan niin en halua maksaa medianäkyvyydestä vaan ruoasta. Ilmeisesti aika moni muukin kuluttaja on tätä mieltä, mutta yhtä ilmeisesti vain yksi ketju on tämän ymmärtänyt. Lähialueella on 4 citymarkettia ja parhaimpina(pahimpina) päivinä näillä on sanomalehdessä 2-yhteistä erillistä mainosta ja tämän lisäksi melkein jokaisella vielä jonkinlainen oma mainos. Tiedän että k-kaupat ovat jokainen itsenäisiä yrityksiä ja kilpailevat keskenään mutta tänään tein päätöksen että minä en tätä "jäsentenvälistä" ala rahoittaa
kuka maksaa lehtimainonnan
en ainakaan minä
2
214
Vastaukset
- Lidlistä
Asun Helsingissä ja lähimpään Lidliin on matkaa muutama sata metriä. Lidlin mainoksia tippuu postiluukusta tasaisin väliajoin, joten kyllä sekin mainostaa.
- senytvaanontyh...
LIDL mainostaa kerran viikossa ja samoilla tuotteilla kaikissa ketjun myymälöissä.
oiskohan tuo "hieman" tehokkaampaa kuin tuo k:n tapa. Meilläpäin ihan sama tilanne kuin ketjun aloituksessa ja alkaa olla mahdotonta tietää/muistaa että mitä tarjouksia on voimassa missäkin kaupassa. Näinollen ohitan nykyään nuo lehtimainokset ja käyn siellä missä on yleensä edullista ja laadukasta ruokaa...arvatkaa missä:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071