Mistä kaupasta löytyisi aidon näköiset vampyyrin hampaat? Käyn pelkästään Espoossa ja Helsingissä,
että jos tiedät sieltä joitain kauppoja jossa myydään
aidon näköisiä vampyyrin hampaita niin olisitko kiltti ja kertoisit sen kaupan nimen.
Vampyyri hampaat...
11
3783
Vastaukset
- minä vaa...
mä ostin tiimarista vamppyysin hampaat ja ne on aika aidon näköset... riippuu tietysti että onko sulla pienet hampaat ni sit ne voi olla aika isot mut siellä ainakin oli!! Toivottavasti löydät! :)
- PiiRoo
Hei!
Muistaisin nähneeni Pilailupuodissa (Pilis kait sen nimi on nykyisin) todella kivat, eli sellaiset jossa "liimataan" nämä pelkät torahampaat omien hampaiden päälle. Eli ei kömpelöitä "kokoproteeseja". - sue
kaisaniemen metrotunnelissa on kauppa nimeltä aprilli. sieltä saattaa löytyä.
- IIK
Mä löysin hesan malmin tiimarista sellasen pakkauksen,missä oli kaks irtonaista aidon näköstä vampyyrin hammasta.Mukana tulee purkkamaista 'liimaa' jolla saat ne kiinni.:)
- jipponen
eikä maksanut kuin 1,20 €.
- HeH...!
Mistä tiimarista, Seinäjoen?
- Vampyyri-fani!
Hih muutes mulla oli idea mut unohdin mut kertokaa pilailupuotien nimiä mistä saa vampyyri hampaita sellasia irtonaisia???
- Netistäkin löytyy
Punanaamiossa on.
- hui ku pelottaa
Et sä tarvii................Olet jo valmisVamppyyri.
- Kysymys---
Lähteeksns se liima pois
- Anonyymi
tarvitsen vamppyyri hampaat ennen 29.10 Voin vain hakia ilmajoelta kurikasta ja seinäjoelta voiko joku kertoa. Ja miten saada ne kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20111831- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586246Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725174- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164398- 1183880
- 813373
- 511887