Mistä kaupasta löytyisi aidon näköiset vampyyrin hampaat? Käyn pelkästään Espoossa ja Helsingissä,
että jos tiedät sieltä joitain kauppoja jossa myydään
aidon näköisiä vampyyrin hampaita niin olisitko kiltti ja kertoisit sen kaupan nimen.
Vampyyri hampaat...
11
3621
Vastaukset
- minä vaa...
mä ostin tiimarista vamppyysin hampaat ja ne on aika aidon näköset... riippuu tietysti että onko sulla pienet hampaat ni sit ne voi olla aika isot mut siellä ainakin oli!! Toivottavasti löydät! :)
- PiiRoo
Hei!
Muistaisin nähneeni Pilailupuodissa (Pilis kait sen nimi on nykyisin) todella kivat, eli sellaiset jossa "liimataan" nämä pelkät torahampaat omien hampaiden päälle. Eli ei kömpelöitä "kokoproteeseja". - sue
kaisaniemen metrotunnelissa on kauppa nimeltä aprilli. sieltä saattaa löytyä.
- IIK
Mä löysin hesan malmin tiimarista sellasen pakkauksen,missä oli kaks irtonaista aidon näköstä vampyyrin hammasta.Mukana tulee purkkamaista 'liimaa' jolla saat ne kiinni.:)
- jipponen
eikä maksanut kuin 1,20 €.
- HeH...!
Mistä tiimarista, Seinäjoen?
- Vampyyri-fani!
Hih muutes mulla oli idea mut unohdin mut kertokaa pilailupuotien nimiä mistä saa vampyyri hampaita sellasia irtonaisia???
- Netistäkin löytyy
Punanaamiossa on.
- hui ku pelottaa
Et sä tarvii................Olet jo valmisVamppyyri.
- Kysymys---
Lähteeksns se liima pois
- Anonyymi
tarvitsen vamppyyri hampaat ennen 29.10 Voin vain hakia ilmajoelta kurikasta ja seinäjoelta voiko joku kertoa. Ja miten saada ne kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984