Mistä kaupasta löytyisi aidon näköiset vampyyrin hampaat? Käyn pelkästään Espoossa ja Helsingissä,
että jos tiedät sieltä joitain kauppoja jossa myydään
aidon näköisiä vampyyrin hampaita niin olisitko kiltti ja kertoisit sen kaupan nimen.
Vampyyri hampaat...
11
3810
Vastaukset
- minä vaa...
mä ostin tiimarista vamppyysin hampaat ja ne on aika aidon näköset... riippuu tietysti että onko sulla pienet hampaat ni sit ne voi olla aika isot mut siellä ainakin oli!! Toivottavasti löydät! :)
- PiiRoo
Hei!
Muistaisin nähneeni Pilailupuodissa (Pilis kait sen nimi on nykyisin) todella kivat, eli sellaiset jossa "liimataan" nämä pelkät torahampaat omien hampaiden päälle. Eli ei kömpelöitä "kokoproteeseja". - sue
kaisaniemen metrotunnelissa on kauppa nimeltä aprilli. sieltä saattaa löytyä.
- IIK
Mä löysin hesan malmin tiimarista sellasen pakkauksen,missä oli kaks irtonaista aidon näköstä vampyyrin hammasta.Mukana tulee purkkamaista 'liimaa' jolla saat ne kiinni.:)
- jipponen
eikä maksanut kuin 1,20 €.
- HeH...!
Mistä tiimarista, Seinäjoen?
- Vampyyri-fani!
Hih muutes mulla oli idea mut unohdin mut kertokaa pilailupuotien nimiä mistä saa vampyyri hampaita sellasia irtonaisia???
- Netistäkin löytyy
Punanaamiossa on.
- hui ku pelottaa
Et sä tarvii................Olet jo valmisVamppyyri.
- Kysymys---
Lähteeksns se liima pois
- Anonyymi
tarvitsen vamppyyri hampaat ennen 29.10 Voin vain hakia ilmajoelta kurikasta ja seinäjoelta voiko joku kertoa. Ja miten saada ne kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714