Mistä kaupasta löytyisi aidon näköiset vampyyrin hampaat? Käyn pelkästään Espoossa ja Helsingissä,
että jos tiedät sieltä joitain kauppoja jossa myydään
aidon näköisiä vampyyrin hampaita niin olisitko kiltti ja kertoisit sen kaupan nimen.
Vampyyri hampaat...
11
3625
Vastaukset
- minä vaa...
mä ostin tiimarista vamppyysin hampaat ja ne on aika aidon näköset... riippuu tietysti että onko sulla pienet hampaat ni sit ne voi olla aika isot mut siellä ainakin oli!! Toivottavasti löydät! :)
- PiiRoo
Hei!
Muistaisin nähneeni Pilailupuodissa (Pilis kait sen nimi on nykyisin) todella kivat, eli sellaiset jossa "liimataan" nämä pelkät torahampaat omien hampaiden päälle. Eli ei kömpelöitä "kokoproteeseja". - sue
kaisaniemen metrotunnelissa on kauppa nimeltä aprilli. sieltä saattaa löytyä.
- IIK
Mä löysin hesan malmin tiimarista sellasen pakkauksen,missä oli kaks irtonaista aidon näköstä vampyyrin hammasta.Mukana tulee purkkamaista 'liimaa' jolla saat ne kiinni.:)
- jipponen
eikä maksanut kuin 1,20 €.
- HeH...!
Mistä tiimarista, Seinäjoen?
- Vampyyri-fani!
Hih muutes mulla oli idea mut unohdin mut kertokaa pilailupuotien nimiä mistä saa vampyyri hampaita sellasia irtonaisia???
- Netistäkin löytyy
Punanaamiossa on.
- hui ku pelottaa
Et sä tarvii................Olet jo valmisVamppyyri.
- Kysymys---
Lähteeksns se liima pois
- Anonyymi
tarvitsen vamppyyri hampaat ennen 29.10 Voin vain hakia ilmajoelta kurikasta ja seinäjoelta voiko joku kertoa. Ja miten saada ne kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150