Mistä kaupasta löytyisi aidon näköiset vampyyrin hampaat? Käyn pelkästään Espoossa ja Helsingissä,
että jos tiedät sieltä joitain kauppoja jossa myydään
aidon näköisiä vampyyrin hampaita niin olisitko kiltti ja kertoisit sen kaupan nimen.
Vampyyri hampaat...
11
3700
Vastaukset
- minä vaa...
mä ostin tiimarista vamppyysin hampaat ja ne on aika aidon näköset... riippuu tietysti että onko sulla pienet hampaat ni sit ne voi olla aika isot mut siellä ainakin oli!! Toivottavasti löydät! :)
- PiiRoo
Hei!
Muistaisin nähneeni Pilailupuodissa (Pilis kait sen nimi on nykyisin) todella kivat, eli sellaiset jossa "liimataan" nämä pelkät torahampaat omien hampaiden päälle. Eli ei kömpelöitä "kokoproteeseja". - sue
kaisaniemen metrotunnelissa on kauppa nimeltä aprilli. sieltä saattaa löytyä.
- IIK
Mä löysin hesan malmin tiimarista sellasen pakkauksen,missä oli kaks irtonaista aidon näköstä vampyyrin hammasta.Mukana tulee purkkamaista 'liimaa' jolla saat ne kiinni.:)
- jipponen
eikä maksanut kuin 1,20 €.
- HeH...!
Mistä tiimarista, Seinäjoen?
- Vampyyri-fani!
Hih muutes mulla oli idea mut unohdin mut kertokaa pilailupuotien nimiä mistä saa vampyyri hampaita sellasia irtonaisia???
- Netistäkin löytyy
Punanaamiossa on.
- hui ku pelottaa
Et sä tarvii................Olet jo valmisVamppyyri.
- Kysymys---
Lähteeksns se liima pois
- Anonyymi
tarvitsen vamppyyri hampaat ennen 29.10 Voin vain hakia ilmajoelta kurikasta ja seinäjoelta voiko joku kertoa. Ja miten saada ne kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713