Mikä tekee juuri hänestä

special case

elämäsi naisen, jota kaipaat aina vaan? Miksi hän on erilainen kuin muut?

55

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullua..

      Ei sitä osaa järjellä selittää. Jokin, mitä ei muissa ole.

    • priit pruut

      en tiedä vielä

    • mitäs kysyit

      Kun sekin on niin ihastunut minuuuuuuuun.

    • uskomaton paketti

      Hän on erityinen ja muutkin huomanneet sen. Hänellä on riittää ihailijoita. Hänessä on vain jotain lumoavaa

    • rrrrrrakasMmmm

      Ymmärtää mua. Valitettavasti muitakin. Hän on mitä kukaan muu EI ole!

    • luojan luomaa

      Se ääni. Niin seksikäs. Tuntuu aina mahan pohjassa. Huh huh. Kurvikas nainen :D

    • sddf

      Tuntui vain tutulta koko olemus.

    • Nainen kuin 10

      Erilainen kuin muut ja erilainen juuri minulle. Spesiaalisen tunnistaa kai heti muissakin asioissa, miksipä ei ihmisissä. Alusta asti nainen sai kaikki aistit hereille ja rutiinikäytös meni ihan sekaisin. Kemiat pelasi heti ja hän pisti koko äijän tehosekoittimeen..pruuth.
      Kaunis, älykäs, hyvä huumorintaju, terävä, itsepäinen, sitkeä, ahkera, itsevarma, terve itsetunto, hyvä itseironia, arvomaailmat ja ajatusmaailma kohtaavat.
      Täydellinen minulle, näin näen hänet ja se toivottavasti liittyy vain meidän väliseen kemiaan, ettei ilmesty liikaa kilpailijoita.
      Jotenkin hän tekee minusta paremman, omalla persoonallaan. Huomaan itsestäni että käyttäydyn häntä kohtaan ja hänen seurassaan paremmin ja kohteliaammin kun yleensä. Tarkoitan ehkä positiivista huomioimista, tämän on muutkin huomanneet. Se johtunee varmaan naisen käytöksestä, hän käyttäytyy mielestäni niin, että olen hänelle erityinen. Se ehkä ruokkii omaakin käytöstäni samaan suuntaan.

      • 4+6

        Olipa jotenkin ihana kuvaus. Sitä toivoisi itsellekin samaa.


      • Onnen tyttö

        Todellakin. Sun täytyy kyllä saada tuo nainen, muuten ei ole universumi järjestyksessä. Mikä estää vai estääkö mikään? ;)


      • Eikö?

        Kuulostaa siltä olet löytänyt sen OIKEAn. Se on iloinen asia.


      • Nainen kuin 10
        Onnen tyttö kirjoitti:

        Todellakin. Sun täytyy kyllä saada tuo nainen, muuten ei ole universumi järjestyksessä. Mikä estää vai estääkö mikään? ;)

        Ei estä, nainen on minun ja tulee onneksi työmatkoilta huomenna ;)


      • Onnen tyttö
        Nainen kuin 10 kirjoitti:

        Ei estä, nainen on minun ja tulee onneksi työmatkoilta huomenna ;)

        Aivan mahtavaa! :D Onnea elämäänne teille!


      • kymppiä vielä etsii

        Kymppi naisella myös kymmenen peukkua? Aika hauska juttu, en paina enää lisää ;D
        Onnea teille! Hienosti kirjoitettu.


    • E.....PS

      Tosi tosi erillainen. Kaukana mistään bimbosta. Reilu ja rento ja juuri mitä tunnun millonkin tarvitsevani. Yli sanojako mutta kuin olisi vastaus mulle kaikkeen. Eikä ole ulkonäkökään paha, nätti naama.

    • ..aallokoihin

      Jokainenhan meistä on erillainen, se mikä toimii toisilla ei toimi toisilla... ja tietysti, jos puhutaan elämän naisesta hänessä todella pitää olla jotain mitä muissa ei ole.
      Varmaan se että on jaksanut joskus mahdottomuuttani, mutta niin taitaa olla myös toisin päin. Se miten rehellisesti näytti ihastumistaan, miten laittoi jalkaa toisen eteen köpötellen kunnes hävisi mutkan taakse ja varmasti tiesi minun kiinnostuksestani, tuli ja toivoi, tulin ja toivoin ja vain meidän yhteisen hiljaisuuden katseen innoittamana, missä kumpikin toivoi selvyyttää ja rohkeutta,se oli myös rohkeaa hiljaisuutta.
      Niin ja loppu tietysti pitää ottaa muilla tavoilla ja keinoilla selville.
      Jos joku iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta, ei sille aina pidä löytyä heti kaikkia vastauksia, niin vain on, se on lähtölaukaus, vaikka kieltämättä siinä voi olla omat riskinsä ja vaaransa suinpäin ajautua ihastusten ja rakkauksien..

    • Sinun miehesi

      Hyvien rintojen lisäksi panostan talouspuoleen ja älyyn!:-) En etsi mitään pillittävää missityyppiä.

      • secretsecretdream

        Rintava mies onkin unelma.


      • Teuvo, mis tissis o
        secretsecretdream kirjoitti:

        Rintava mies onkin unelma.

        Meinaat varmaan lihaksia, ei manboobseja?
        ..tuli heti boobsit mielee ja reps


      • Vihtoriksi nurkkiin?

        Tarkoitatko talouspuoleen panostamisella aikomusta siipeillä sitä älykästä mutta tissikästä ei-missiä....? ;)


    • eilähelätkimään

      Mun elämäni nainen nukkuu vaikka ojassa kanssani. Rakastaa oikeasti. Tämä nyt vaan tämmönen en tiedä onko sellaista edes.

    • Flame that burns

      Palapeli on kokonainen kun se ihminen on siinä ... lähellä.

      • niin......

        Se hieman huolettaakin, kun janoan erään miehen läheisyyttä, että näivetynkö kokonaan jos en hänen läheisyydestä enää nauttia saa..


      • palasina

        ja ilman sitä on musta aukko eikä mikään tunnu ihan oikealta


    • sen pituinen se

      Aika moni mies yllättäen riensi kuvailemaan mielitiettyään.... Ja mitä rikkaimmin sanakääntein! Täällä ne suomen miehet kaikki kanittaa! Onko se pelkoa vai mitä? Tuntuu siltä että kirjoitetuista sanoista päätellen he vain odottavat sitä oikeaa, jonka kanssa riennetään elämän aamuun:

      http://www.hs.fi/elama/Kun oli aika perustaa perhe rilluttelu vei voiton/a1406689607354

      Mutta minä kerron hänestä ( miehestä)

      Aivan täydellinen -joka suhteessa! Ja mikä parasta, tunnemme toisemme -eli hän minut ja minä hänet. Siinäpä se on elämää molemmille. (!)

      Sen pituinen se ja vieläkin täydellisempi -että miksi juuri hän. Varmasti juuri siksi.

      • 1+»5

        Mun naiseni on vaan niin"Lutunen".Paljon muutakin,kuten hyväksyy harrastukseni ja lähtee,jopa vetää mua samoihin meluisiin puuhiin.


      • kaulin puuttu

        Varmaan siksi miehet riensivät, kun piti kuvailla koettua naista jne.
        Onnea sinulle ja miehellesi. En ymmärrä tuota kanittamista, mitähän mahdoit sillä tarkoittaa, ihme avautuminen/puuska.


      • ed.
        1+»5 kirjoitti:

        Mun naiseni on vaan niin"Lutunen".Paljon muutakin,kuten hyväksyy harrastukseni ja lähtee,jopa vetää mua samoihin meluisiin puuhiin.

        Ai minkä harrastuksen? Tulee mieleen elokuva Lilja 4 ever!

        Tiedä sustakin, mikä hirviö oikeasti olet!

        Lapsen raiskaaja KIRKOSSA ISTUVA Jumalan sanansaattaja pettäjä perkele!


      • ed.
        kaulin puuttu kirjoitti:

        Varmaan siksi miehet riensivät, kun piti kuvailla koettua naista jne.
        Onnea sinulle ja miehellesi. En ymmärrä tuota kanittamista, mitähän mahdoit sillä tarkoittaa, ihme avautuminen/puuska.

        Tämä on helvetin esikartano! Köyhien suomalaisten miesten thailand!


      • iyweroiuqewriouqew
        kaulin puuttu kirjoitti:

        Varmaan siksi miehet riensivät, kun piti kuvailla koettua naista jne.
        Onnea sinulle ja miehellesi. En ymmärrä tuota kanittamista, mitähän mahdoit sillä tarkoittaa, ihme avautuminen/puuska.

        Nyt menee toi valvoja todella nastan alle!


      • fipeoiwepriewri
        iyweroiuqewriouqew kirjoitti:

        Nyt menee toi valvoja todella nastan alle!

        Se on vastuussa omasta toimestaan viimekädessä.


      • just joo!!!
        ed. kirjoitti:

        Ai minkä harrastuksen? Tulee mieleen elokuva Lilja 4 ever!

        Tiedä sustakin, mikä hirviö oikeasti olet!

        Lapsen raiskaaja KIRKOSSA ISTUVA Jumalan sanansaattaja pettäjä perkele!

        Asut hienostoalueella ja käyt raiskaamassa maahantuotua panttivankinuorta! Mitä hurskaampi, sen sairaampi ja tämä on totuus!!!!!

        Sinä ja sun kaveri (t) perkele!

        Jumalauta on niin sairas maailma että ei ole millään moraalilla rajaa! Ja sinä esikuvana oikein!

        Puhhu vaan kovalla äänellä jumalauta kaikesta, ne pippelikarvat oli varmaan vaan esimakua kaikelle! Mikä MOTHER!!!!!!Huom!


      • upsis-----
        just joo!!! kirjoitti:

        Asut hienostoalueella ja käyt raiskaamassa maahantuotua panttivankinuorta! Mitä hurskaampi, sen sairaampi ja tämä on totuus!!!!!

        Sinä ja sun kaveri (t) perkele!

        Jumalauta on niin sairas maailma että ei ole millään moraalilla rajaa! Ja sinä esikuvana oikein!

        Puhhu vaan kovalla äänellä jumalauta kaikesta, ne pippelikarvat oli varmaan vaan esimakua kaikelle! Mikä MOTHER!!!!!!Huom!

        Huomhuom sulle vaan!!!!!! MOTHER!!!


      • ed-
        upsis----- kirjoitti:

        Huomhuom sulle vaan!!!!!! MOTHER!!!

        Olen ymmärtänyt lasten olemassaolosta, kuinka uniikkia tämä elämä on ja kuinka haavoittuvaista ja kuinka heikolla lapsi on lopulta!


        Joten älä yritä, jos olet tehnyt tieten tahtoen tänne enemmäm kuin yhden lapsen.


        Lasta ei tehdä tänne omaksi iloksi -sosiaaliturvaksi-korjaussarjaksi, Lapsi on aina rakkauden hedelmä!


      • hourulan aamu
        ed- kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt lasten olemassaolosta, kuinka uniikkia tämä elämä on ja kuinka haavoittuvaista ja kuinka heikolla lapsi on lopulta!


        Joten älä yritä, jos olet tehnyt tieten tahtoen tänne enemmäm kuin yhden lapsen.


        Lasta ei tehdä tänne omaksi iloksi -sosiaaliturvaksi-korjaussarjaksi, Lapsi on aina rakkauden hedelmä!

        Vähänkö sä oot sekaisin :DDD Ei voi muuta sanoa.

        En mä mitään yritä! Ja mulla on YKSI lapsi. Mut miten se liittyy tohon sun keuhkoamiseen :DD


    • kys.

      silmissä on liikaa pilkettä sillä naisella

      • fpewåewfpo

        Oleksä muslimi? Tulkintakys.

        Naurulle eikä ilolle voi mitään. Jos yrittää, menee pieleen -kokemusta on!


      • ed.
        fpewåewfpo kirjoitti:

        Oleksä muslimi? Tulkintakys.

        Naurulle eikä ilolle voi mitään. Jos yrittää, menee pieleen -kokemusta on!

        Koraani alkaa tuntua oikealta vaihtoehdolta!


      • whaattafck
        ed. kirjoitti:

        Koraani alkaa tuntua oikealta vaihtoehdolta!

        kumppaniksi? eiks se oo kirja?


      • ed.
        ed. kirjoitti:

        Koraani alkaa tuntua oikealta vaihtoehdolta!

        Mä hymyilen VAIN omalle miehelleni ja iloitsen perheeni kanssa -ja muuten piiloudun kaapuun, silmät ristikoidun hunnun takana!

        Näin on turvallista!


      • ed.
        ed. kirjoitti:

        Mä hymyilen VAIN omalle miehelleni ja iloitsen perheeni kanssa -ja muuten piiloudun kaapuun, silmät ristikoidun hunnun takana!

        Näin on turvallista!

        Ei ole kaikenmaailman pöllöt herättämässä omia tulkintojaan musta ja minä niiden kohteena, kun en sitten osaa olla.


      • jassooo
        ed. kirjoitti:

        Ei ole kaikenmaailman pöllöt herättämässä omia tulkintojaan musta ja minä niiden kohteena, kun en sitten osaa olla.

        :D


      • sinä sen sanoit
        ed. kirjoitti:

        Koraani alkaa tuntua oikealta vaihtoehdolta!

        Koraani! Se on juuri se, elämäni rakkaus.


      • booklovers.com?
        sinä sen sanoit kirjoitti:

        Koraani! Se on juuri se, elämäni rakkaus.

        Oisko mun sitten Sinuhe?


      • jdfwäefiäefwioä
        booklovers.com? kirjoitti:

        Oisko mun sitten Sinuhe?

        olipakerrankirjajasennimiolisinuhejasenkaikkitunsivat Tai ainakin luulivat ja sen nimesivät. Kun eivät muutakaan osanneet. Suomalainen on aina suomalainen, ja hänen ihanteensa on saada karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan!!!!

        Ja sen pituinen oli se! Saatanan suomalaiset! Menkää dresmanniinn ostamaan paitoja!


      • ed!!

      • sori mut..

      • ed.
        sori mut.. kirjoitti:

        :DDD

        Muakin nauratti kun linkitin kappaletta! Oikein hersytti. Kaappilepakolle!


      • rumasti puhut
        ed. kirjoitti:

        Muakin nauratti kun linkitin kappaletta! Oikein hersytti. Kaappilepakolle!

        En ole kaappilepakko.

        Mut sä olet ilkeä haukkuja näköjään.


    • jousaaantti

      mul oli hyvä olo

    • Ei ymmärrä

      Mitä toi loppusotku oikein on nimimerkistä "sen pituinen se" lähtien? Joku on sekaisin kuin seinäkello. Ei liity avauksen aiheeseen mitenkään. Pitäisitte sekopäät tai kännissä tai aineissa olevat päänne kiinni. Sairasta juttua teiltä.

      • hylkiöitä

        Älä välitä, ne tietää sen itsekin ja turhautuvat. Eivät kelpaa kenellekkään.


      • sen pituinen se.
        hylkiöitä kirjoitti:

        Älä välitä, ne tietää sen itsekin ja turhautuvat. Eivät kelpaa kenellekkään.

        Toivon että löydät rakkauden ja pääset täältä pois. Toivon sitä, todella :)

        Minä kelpaan liian monelle. Vain yhden kelpuutan. Tässä on nimittäin järjen ja tunteen liitolla olemista.

        En koskaan kuvitellut tätä kaikessa yksinäisyydessäni, hädässä, kokemattomuudessa.

        Todella, rakastan häntä kaikesta sydämestäni, kunnioitan ja arvostan. Mutta olen myös vittumainen, mun kunnioitus pitää ansaita.


    • kysyy hän

      Millä se ansaitaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe