^
NAUTIN TÄSTÄ IHA JUMALATTOMASTI
24
59
Vastaukset
- -Raeppavika
hyvä!
- Siiliö
Sinähän suorastaan kerjäät, että joku kysyisi, mistä. Eikö niin?
No täytetään sitten sekin toive. Mistä sinä nautit?ocean-- kirjoitti:
OPETTELE EROTTAMMAAN TOTEAMUS KERJÄÄMISESTÄ!
Kerjäämisestä tulee vääriä mielikuvia...
Kerjään, että raiskaat minut.jokutyyppi19 kirjoitti:
Kerjäämisestä tulee vääriä mielikuvia...
Kerjään, että raiskaat minut.NO VITTU TUU TÄNNE SIT!
- kurpizza_
icepicked kirjoitti:
Jos Kurpizza ja IT olisivat täällä, tästä alkaisi helvetinmoinen nyrskytyskeskustelu.
Trotski// pystyt siihen näköjään yksinkin.
Ocean// tsemppiä sulle, mikä ongelma ikinä onkaan.
-Terveiset Pohjanmaalta, sivistyksen tuolta puolen. Täällä kyltit ovat ruotsiksi. kurpizza_ kirjoitti:
Trotski// pystyt siihen näköjään yksinkin.
Ocean// tsemppiä sulle, mikä ongelma ikinä onkaan.
-Terveiset Pohjanmaalta, sivistyksen tuolta puolen. Täällä kyltit ovat ruotsiksi.Kyllä pystyn. Hah, onnea sinulle Pohjanmaalle.
- Siiliö
"OPETTELE EROTTAMMAAN TOTEAMUS KERJÄÄMISESTÄ! "
Ömmm..... Sinä totesit, että nautit jostain jumalattomasti. Minä väitin, että kerjäsit toteamuksellasi, että joku kysyisi, mistä. Minä en siis missään vaiheessa sekoittanut mitään... Meneekö yli ymmärryksen? No jos vain luottaisit siihen, että minun logiikassani on järkeä, enkä vain puhu paskaa. En nimittäin taida osata selittää. Se on niitä asioita, jotka joko tajuaa tai sitten ei tajua.
Yritin muotoilla selitykseni järkevämmäksi, mutten onnistunut. Luota logiikkaani tai älä luota. Ei kiinnosta minua kunhan et tule ruikuttamaan minulle asiasta. No mutta SIINÄ on asennetta! Nyt voin olla ylpeä sinustakin.
ocean-- kirjoitti:
en ymmärrä............ : '(
No sitten minun käy sinua sääliksi, koska en jaksa selittää.
MIEN MITÄÄ SÄÄLI TARVI!!!!!!!!!!! hellyyttä vaa.......
Minä en -anteeksi nyt vaan- olekaan täällä pelkästään täyttämässä sinun tarpeitasi. (Perkeleen ihmiset! Älkää väittäkö, ettette ajatelleet väärin! Trotski ainakin myöntää ajatelleensa jotain muuta!)
Enkä sinulle täältä asti hellyyttäkään voi antaa mitenkään. (Kaiketikkaan?)jokutyyppi19 kirjoitti:
Jos olisin siellä, saisit hellyyttä.
Kai sinulla siellä joku on...?eiii.............
ei mun pitäs kaataa tätä teä niska......sori....
- kurpizza_
Hyvä se on jonkun niskaan kaataa. Ei sitä itse jaksa loputtomiin.
Eipä mitään. Minua ei ainakaan haittaa, vaikka joku kaataakin omaa pahaa oloaan tänne, kunhan ei ryhdy liiallisuuksiin. (Hyvä esimerkki: Rapella oli tylsää, hän päätti vittuilla koko palstalle.)
katsoin
mitä vittua tääl tapahtuu
Häh? Miten niin mitä tapahtuu? Ihan perusmeininkiä, sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1322929Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2552570Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641688Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911595- 591542
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831209- 431185
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771181Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M2961012Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012