Voi että se on mun mielestä hyvä!!!Se tulee vissiin maanantaina!Mä nauhotan sen ihan varmasti.
Millainen elokuva se on teidän mielestänne???
Odotan innolla kommentteja ja mielipiteitä!
:)
MISS KOVIS...arvosteluja
10
816
Vastaukset
- Raquel
Yllättävää kyllä, mutta minun täytyy myöntää, että pidin siitä leffasta. Siinä osattiin niin mainiosti ironisoida Miss Usa- ja Miss Universum-kisoja, eli parodiana hyvä leffa. Olisin kyllä uskonut, että tuosta aiheesta olisi voinut kehitellä vähän paremminkin toimivan jutun; se loppu oli sellaista kohellusta.
Ostin VHS-videona aikoinaan Sandra Bullockin vuoksi ja sen aihepiirin perusteella mitä elokuva käsittelee.
Korni on tuo käännösnimi; Miss Kovis. Kun alkuperäinen nimi on Miss Ystävällisyys, eli kuten tiedätte te , jotka missikisoja seuraatte, että amerikkalaisissa missikisoissa sekä kaikissa kansainvälisissä missimittelöissä kilpailijattaret valitsevat keskuudestaan suljetulla lippuäänestyksellä "mukavimman persoonan" - ja siihen asiaan tämänkin elokuva juonenkäänteet viittaavat.
Sandra Bullock on nykynäyttelijättäristä yksi harvoista suosikeistani Robertsin, Zeta-Jonesin ja Jolien lisäksi. Bullockissa on persoonaa, särmää, glamouria, muuntautumiskykyä.
Ihan "kiva" leffa. - mie
Olin positiivisesti yllättynyt! Michael Caine varastaa show'n ihan kokonaan homona stylistina! Ihan mukava, hyväntuulinen pätkä.
- Zede
Sellaista tusina tavaraa, jota Sandralta on tullut viime aikoina...
- ääliö
ennalta-arvattava. en nauranut kertaakaan, vaan kihisin raivosta millaista paskaa jenkit ulostavat.
Kiinnostua, koska siinä on tuo Sandra Bullock. Turhan "salkkari omenainen" näytteliä sarjaa =/
- gina9
...vaikea löytää
- AimeeMoon
Mie tykkään siitä ihan hirveästi!
Sandra on mun lempinäyttelijöitä, sano muut siitä mitä tahansa!
Ei sitä aina jaksa kahtoa vakavia leffoja ohta kurtussa... Mie en oo niin vakava ihminen :)- Keso
Ei niitä "otsat kurtussa" katsotakaan vaan vapaasti ja nauttien aivoja käyttäen.
- .,.,,...,
Keso kirjoitti:
Ei niitä "otsat kurtussa" katsotakaan vaan vapaasti ja nauttien aivoja käyttäen.
jos sä katot jotain miss kovista niin ei sellasen mitäänsanomattoman paskan aikana voi käyttää aivoja ! koska noin yksinkertainen turhuus ei aivoja vaadi. paitsi ehkä sulta.
Ihan hauska pätkähän Miss Kovis on. Ennakkoluulot ja asenteet naurattaa aina. Onhan leffa ratkaisuiltaan aika tavanomainen, mutta minusta onnistunut komedia, sellainen kasin filmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks705788Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.774107Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää903576- 1162981
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri672505Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1101916Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu431844En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131415Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11408Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801101