Olen selaillut näitä perhe-palstoja, ja melkein joka keskustelussa on tullut joku nokkimaan ja leijumaan asian yläpuolella.
Onko Suomen äidit niin pahasti katkeroituneita, vihaisia oman navan tuijottajia, että kaikki netissäkin kirjoitettu koetaan jollain tavalla uhkaksi, kun sitä pitää lähteä haukkumaan ja tuomitsemaan.
Ensilähtöisestikin Suomi24 on väärä paikka lähteä hakemaan apua/neuvoa, mutta en ymmärrä minkä takia ihmisten pitää tarkoituksella pahoittaa toisen mieli ja tuomita valintoja (jos sitä kukaan täällä netissä niin itseensä osaa ottaakaan..). Tästä on hyvä lastenkin ottaa mallia, jos äidit kuin perseelle ammuttuja karhuja, jotka kokevat kaiken uhkana ja haukkuvat väärää puuta.
Jokaisella oikeus tuoda mielipiteensä esille, mutta asian voi muotoilla niin monella tavalla.
Elämäänsä tyytymättömiä
2
105
Vastaukset
- Lueskelija
On tosiaan omituista että monet hyökkäävät kysymystä/neuvonpyyntöä vastaan. Miksi ei voi olla vastaamatta jos ei tiedä? Mielipide on yleensä jotain arvostelua tai väheksymistä. Mutta pitää vain ymmärtää, että ehkä on ihmisiä joilla ei ole ketään kenelle mielipiteitään laukoo tai jolle vihottelee, kun on paha olla.
Mutta siitä on olen eri mieltä että Suomi24 olisi väärä paikka hakea apua/neuvoa. Pitää vain suodattaa typeryydet pois ja lukea asialliset vastaukset. Itse kyselen rakennus- ja remonttiohjeita, niihin saa hyviä vastauksia. Muita palstoja sitten vain selailen kuten perhepalstoja ja joskus heitän mielipiteeni kuten nyt. - suomalainen äiti
Mielestäni ei kannata koko Suomen äitejä leimata keskustelupalstojen perusteella. Tällä keskustelupalstalla on pieni promilleosuus Suomen äideistä kirjoittelemassa. Ihan rauhassa siis ja tulkintoja kirjoitusten perusteella on turha tehdä; se menee metsään kuitenkin.
Täällähän kirjoittelevat sekä miehet, naiset, eri-ikäiset "äiteinä". Oletkos itse äiti? Jos olet kuulutko ryhmään Suomen äidit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843442- 252033
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421329Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861303Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790