Kesäseurat Kiirunasta tänään perjantaina la ja su. www.lff.fi. Stormöte i Kiruna. Arrangör Kiruna fridsförbund, järjestäjä Kiirunan Rauhanyhdistys. Kaikki puheet tulkataan, Alla talen tolkas.
Kiirunan kesäseurat
10
564
Vastaukset
- svensk-finsk-norsk
Toela fiini hoito! Jätte fint!
Dit ska vi!
Lähe sieki!
Tule sieki fölhjyyn!
Tuleppas sinäkin myötä sinne! Silä oon tillaa ja hyät seurat! - 22+44
Tuleepa sieltä oikeata evankeliumia, ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, eikä vain seurakunnan pelastavasta julistuksesta!
- pellonmies
Niin tuli, olikohan se Kontio joka puhui illalla! Jumalalle KIITOS! Ei muille! Niin ja kiirunalaisille.. Niin ja oli siellä muitakin kalliita, en vain oikein ehtinyt kuunnella...
- tutkija222
Onko Kiiruna vanhoillisten aluetta? Vai Rauhan Sana? Vai esikoiset?
Nämä seurat taitaa olla lff-suunnan kanssa samaa väkeä..
Musta puhujalista näytti lff-väen mukaiselle..?
Vähäkangas, Kontio, Pettersen, Orre ja oliko Wälivaara??
Näitä on ollut ainakin Muonio Larsmo jne.- Pello_______
Mutta missä VASARA????????
- 88+46
Paljon olis vanhoillisilla oppimista näistä saarnoista!
- Tuppu
Seurat on nyt pättynyt, Seuraava viikonloppu seurat Kolppissa,
Nettilähetys Lff, n kautta - Pello - Korpilompolo
Joo, en ollut mukaan, en edes netin kautta, ei ollut mahdollisuutta tällä kertaa. Varmasti olisi vanhoillisilla paljon opittavaa ja kunnelteávaa. Kyllä moni SRK:lainen hämmästyisi tuota Sanan selitystä mitä siellä varmaan luultavammin on kuulunut. Miten vanhoillinen väki saatais kuuntelemaan näitä???
- ex hellaritollo
Pello - Korpilompolo kirjoitti:
Joo, en ollut mukaan, en edes netin kautta, ei ollut mahdollisuutta tällä kertaa. Varmasti olisi vanhoillisilla paljon opittavaa ja kunnelteávaa. Kyllä moni SRK:lainen hämmästyisi tuota Sanan selitystä mitä siellä varmaan luultavammin on kuulunut. Miten vanhoillinen väki saatais kuuntelemaan näitä???
Samaa pas.kaa eri paketissa. Hävetkää aivopestyt sukurutsat tollot.
- Tuppu
ex hellaritollo kirjoitti:
Samaa pas.kaa eri paketissa. Hävetkää aivopestyt sukurutsat tollot.
Seurat antaa voimia taistella vastaan sielun vihollinen,
ettei joutui epäuskon tilan, Tulee siekin takaisin rakas ystävä.
Armossa on varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388