Uimaranta ja kaljoittelu

Paheksuttavaa

Kuka ihme hakee tuolle nuorisolle kaljaa, kun ovat joka viikonloppu kännissä ronkaalan uimarannalla. On siellä kännissä vähän vanhempaakin porukkaa, mutta he osaavat käyttäytyä toisin kun nämä n. 15-vuotiaat. Syljeskelyä, kiroilua, huutamista, pullojen särkemistä ja paikkojen hajottamista. Ei uimarannalla ole paikkoja mitä hajottaa, mutta kylällä on, kun sinne sitten kännissä menevät heilumaan. Lasinsiruun on poikani meinannut astua ainakin kolme kertaa. Sentään olleet niin isoja siruja että on huomannut juuri ennen astumista. Minua ei kaljoittelu haittaa jos osaa käyttäytyä. Ottaisivat tosiaankin nuoriso mallia niistä muutamasta vähän vanhemmasta ihmisestä siellä. Jotka tosiaankin juovat sivussa omassa rauhassaan aiheuttamatta kenellekkään minkäänlaista häiriötä. Ketäkähän nekin ovat? Asiallisia ihmisiä vaikuttavat olevan.

18

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selmamies

      abc ari hakee
      näin olen kuullut

      • Loppuu se hakeminen

        Kukas se tämä abc Ari oikein on? Joku Ari joka on abc:llä töissä vai? Jos tuollaista puhutaan niin mitenkähän kauan saa työpaikkansa pitää. Toivottavasti hänestä on poliiseille ilmoitettu, että loppuu se nuorisolle kaljan hakeminen. Siis jos on todellakin varmaa tietoa, että hän sitä hakee. Jos abc:llä töissä niin hänhän voi myydäkkin alaikäisile. Minulla on usein ollut vain nuoria tyttöjä, mutta on siellä joskus joku poikakin ollut. Itse voi ilmoittaa poliisille, kun en kyseistä Aria tiedä. Jos jollakin on varmaa tietoa niin ehdottomasti tieto eteenpäin virkavallalle.


      • hoh hoi
        Loppuu se hakeminen kirjoitti:

        Kukas se tämä abc Ari oikein on? Joku Ari joka on abc:llä töissä vai? Jos tuollaista puhutaan niin mitenkähän kauan saa työpaikkansa pitää. Toivottavasti hänestä on poliiseille ilmoitettu, että loppuu se nuorisolle kaljan hakeminen. Siis jos on todellakin varmaa tietoa, että hän sitä hakee. Jos abc:llä töissä niin hänhän voi myydäkkin alaikäisile. Minulla on usein ollut vain nuoria tyttöjä, mutta on siellä joskus joku poikakin ollut. Itse voi ilmoittaa poliisille, kun en kyseistä Aria tiedä. Jos jollakin on varmaa tietoa niin ehdottomasti tieto eteenpäin virkavallalle.

        Ei todellakaan ole kukaan Apsin työntekijä!


      • kössi eduskuntaan!

        Näky istuskelevan eilenniin pitkäripasen seinustalla, nautiskeliko auringosta vaiko mitä mutta ohikulkijoita jututti eikä siinä mitään, luulisin.


      • kössi eduskuntaan!

        Näky istuskelevan eilenniin pitkäripasen seinustalla, nautiskeliko auringosta vaiko mitä mutta ohikulkijoita jututti eikä siinä mitään, luulisin.


    • Elsa-Pekka

      Lääkäreillä lienee varoittavaa tietoa sellaisille henkilöille, jotka juovat alholijuomia kasvuiässä.

    • Atshiii!

      Elsa-Pehve otti nyt esille erittäin tärkeän näkökulman. Näkökulmasta johtuukin sivumennensanoen mieleeni, että tietyt idässä olevat kansat omaavat niin hyvän näkökulman, että näkevät kulmankin taakse. Johtuu kaiketi silmän erityislaatuisesta muodosta, joka näin ollen tuottaa tällaisen hyödyllisen ominaisuuden, näkökulman.

      Mutta alkuperäiseen aiheeseen näin muodoin palatakseni, että kyllä ei pitäisi viunaa juoda varsinkaan kasvu iässä juurikin kuten Elsa-Pehve tuossa edellä totesikin. Myöskään ei tulisi henkilön polttaa tupakkaa etenkään kasvuiässä. Siinä jää kasvu kesken. Ja myös jää pikkuveljen kasvu kesken. Siinäpä sitä sitten ihmettelyn aihetta kerrakseen myöhemmin kun alkaa se yksi kiinnostaa, muttei tahdo onnistaa.

      Voi voi heitä. Surupukuun pitäisi pukeutua kun nämä nuoret näkee, etten paremmin sano.

      Mitäs sanoo kylän poliisivoimat, jos apsin ari hakee kalijaa? Vai ettei olisi TS?

    • saastekasvatus

      Vapaan kasvatuksen saastuvat, loisivat ja notkuvat ongelmajäte-vahinkolaukaus-janipetteri-lissutiinat tulisi pamputtaa nokialaisella nuoriso-ohjaajalla hiekalle siinä määrin, että ranta saisi sopivan punertavan värityksen loppukesäksi, jotta kuminkäytön laiminlyömisestä syntynyt valitettava bakteerimassa saisi edes ripauksen pitkään kaivattua, tärkeässä kasvuiässä saamatta jäänyttä kurinpalautusta.

      • Kari Runk

        Ei noita ongelmia tuolla tavalla hoideta. Hengellisen Israelin saarnaaja paikalle niin ranta tyhjenee nopeammin kuin teinien vatsalaukku liiallisen ryyppäämisen jälkeen.


    • selmamies

      Abc Ari ei ole siellä töissä vaan iso karvainen mies joka istuu terassilla päivät pitkät ja puhuu sekavia. ei ole varmasti missään töissä.
      vuosia sitten olen kuullut että se hakee lapsille alkoholia mutta voivat olla huhujakin.

      • Vaimoko ?

        Ei ole varmasti töissä ? Mistä tiedät, asutko hänen kanssaan ?


      • selmamies
        Vaimoko ? kirjoitti:

        Ei ole varmasti töissä ? Mistä tiedät, asutko hänen kanssaan ?

        vaimoksi en voi ruveta ellen käy leikkauksessa enkä aiokkaan käydä
        mutta olen kuullut että asuu äitinsä kanssa


    • troijatuija

      Kylläkai niitä hakijoita nuorille tytöille riittää, voi kun vanhemmat pitäisivät paremmin huolta lapsistaan. Tupakkaakin 10 vuotiaat polttelevat. Niitä näkee apsin alikulussa , uimarannoilla, siltojen lenkin varrella ja urheilupaikkojen luona puhumattakaan nuorisotalosta. Ette vanhemmat tiedäkään mitä kullannuppunne touhuavat. Vai jaksatteko välittää.

    • epoo-tietoo

      Joo tuo oli kyllä hyvä ohje: Hengellisen Israelin saarnaaja paikalle! Israel on tosi hyvä henkinen ja hengellinen oppi-isä kaikille.
      Vaan tulipahan mieleen, notta jäiköhän isoo-Aatulta jotai vähän kesken, kun ei saanut riittävästi pitkänokkia, noita konkkanokkia rosvoja poissa eläessään, että pitääköhän siihen vielä jonkun ryhtyä, ennenkuin luvattu kansa lähtee - oliko se Aabrahamin helmaan?

      • Eikö muuta asiaa...

        Typerää, niin typerää... Kyllä on Haapajärven eliitti tässä taas keskustelemassa...


    • Apsi ari

      Stuurwax 420 halpa hallista t: ari vuohtoniemi. Mitä sitten vaikka haen tupakkaa ja viinaa ala ikäisille ei ole teidän asia.

    • slebä

      Onko oikein että joku täällä kirjoittelee toisen nimellä? Tuskin Ari tätä oikeasti kirjoitti kun istui apsin terassilla noihin aikoihin... Toisen nimellä esiintyminen on rikos...Tiedoksi vaan...

      • arskaaa6968

        Arska olen mä suuri, kulliani näe en mä juuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe