http://caramelitopromotions.com/pisara-steel-boxing-night-hannu-haapasalmis-grande-finale-4-10-2014-seinajoki/erve,
Osaako joku kertoa tästä Hannu Haapasalmesta vissiin ollut aikoinaan melko kovakin jätkä & ilmeisesti vieläkin kun otaa nuoria kundeja vasaan rahasta. Mutta joo vaikuttaa mielenkiintoiselta illalta ja tottamaar olen menossa katsomaan jos kyydin saan.
KOVA KOTIMAINEN ILTA!
5
127
Vastaukset
- Hans Assman
Hannu oli Tarmo Uusivirran sparrari. Lisäksi hän on kunnanvaltuutettu ja mahdollisesti tuleva Tasavallan Presidentti.
Hannu hävisi muutaman kerran joskus, kun vastustaja käytti likaisia temppuja ja tuomari oli Hannua vastaan.
Hannun poika Mika ei vielä ole Maailmanmestari kuten Hannu, mutta ihan vitun hyvä jo nyt!- John Sumuvuori
Hannun uusi koutsi on tuotu Afrikasta asti. Ennen tätä hommat rupes kiertään kehää. Hannu on myös tehnyt ainoana ihmisenä maailmassa nyrkkeilijän. Jokainen Sorsanpesäläinen on laulun arvoinen ja kerran vielä pisuaarilla mittanauhan kanssa kohdataan!
- Jorma Palo
Silloin on parasta olla erektiossa. Löysänä ei koskaan tiedä kuinka käy. Kerran sattu roikkumaan lötkönä tosi pitkänä kun kävin lentokentällä kusella, ja tein vielä helikopteriliikkeitä kusemisen aikana sen kunniaksi, varsi näkyi kropan takaa vastapäisestä peilistä ja koko vessa kuvitteli että mulla on 18cm löysänä ja joku 30 erektiossa!
- Masa_76_Keuruu
LAVANOSTIMELLA ONNISTUU TOI JORMANKIN TEMPPU....
ANTAA KÄLYN KOURIA - KAKKOSEEN SE ON MENOSSA.
KUN KEKLUSTA JUODAAN NIIN POHJOSEN POIKA PIIKKAA....
T: MASA - Anonyymi
Masa_76_Keuruu kirjoitti:
LAVANOSTIMELLA ONNISTUU TOI JORMANKIN TEMPPU....
ANTAA KÄLYN KOURIA - KAKKOSEEN SE ON MENOSSA.
KUN KEKLUSTA JUODAAN NIIN POHJOSEN POIKA PIIKKAA....
T: MASAKyä näi o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904