Haluaisin lopettaa lopullisesti, taas jälleen kerran. Herkän masun takia en voi purkkaa enkä imeskelytabletteja käyttää. Enkä ikimaailmassa niitä repsulääkkeitä ota. Laastarit toimineet aiemmin hyvin joiden avulla pystyin olemaan parhaimmillaan nelisen kkta polttamatta. Oli lopetettava niiden käyttö koska ihoni paloi liimapinnan takia ja jätti karmeita jälkiä..
Olen tiettyä takarajaa itselleni ajatellut että viimeistään alkuvuoden tienoilla muutos eli ei ole kyse mistään uuden vuoden lupauksesta.
Mitä hitsiä tekisin kun tiedän ettei pelkkä jenkki poskessa ja positiivinen asenne auta? Musta tulee nikkiksissä hirveä tapaus, mua ei silloin kestä kukaan, en itsekään.
Ei olisi ikinä pitänyt ekaa röökiä polttaa..
Stoppi kessulle!
17
194
Vastaukset
- Apuvaa..
Eikä ne sähkötupakat ole mun juttu. Joko oikea tupakka tai ei mitään.
- Etelä
Kokeile nuuskaa! Paljon parempaa ja terveellisempää. Lisäksi enemmän potkua!
- Apuvaa..
Juu kiitti vaan "etelä" mutta kun ei kiinnosta nikotiini kun juuri siitä eroon haluan. Mälli huulessa ei nappaa edes näkynä ja mahdollinen suusyöpä riski vain kasvaa entisestään. Entäpä mihin pakenee ikenet? Kuvia voi katsella netistä..
Että eroon pääsystä on kyse, ei siirtymisestä johonkin muka terveellisempään kun sellaista ei ole.
Onko mitään luontaistuotetta esim?- Etelä
Itse asiassa ruotsalaisen nuuskan ja suusyövän välillä ei ole löydetty yhteyttä. Netissä oleva propaganda on vanhaa tietoa. Kyseiset suusyöpä kuvat on kenties aiheuttanut jenkkinuuska tai jokin muu. Ikenet pysyvät hyvässä kunnossa hammaspesulla ja suun kunnossa pidolla. Tietenkin ikenet voivat vetäytyä tai vaurioittua riippuen kuinka aktiivisesti käytät.
Ja jos nuuska ei ole sinun juttu, niin luulisi itsekurin riittävän tupakoinnin lopettamiseen. Mielestäni nikotiiniin ei saisi olla niin koukussa, ettei pystyisi lopettamaan. - zizzy
Etelä kirjoitti:
Itse asiassa ruotsalaisen nuuskan ja suusyövän välillä ei ole löydetty yhteyttä. Netissä oleva propaganda on vanhaa tietoa. Kyseiset suusyöpä kuvat on kenties aiheuttanut jenkkinuuska tai jokin muu. Ikenet pysyvät hyvässä kunnossa hammaspesulla ja suun kunnossa pidolla. Tietenkin ikenet voivat vetäytyä tai vaurioittua riippuen kuinka aktiivisesti käytät.
Ja jos nuuska ei ole sinun juttu, niin luulisi itsekurin riittävän tupakoinnin lopettamiseen. Mielestäni nikotiiniin ei saisi olla niin koukussa, ettei pystyisi lopettamaan.Miksi nikotiiniin ei voisi olla riippuvainen ihan hyvillä mielin? Tupakan palamistuotteet on myrkkyjä. Joten sähkötupakkaa huuleen vaan, toimii kyllä.
- Apuvaa..
zizzy kirjoitti:
Miksi nikotiiniin ei voisi olla riippuvainen ihan hyvillä mielin? Tupakan palamistuotteet on myrkkyjä. Joten sähkötupakkaa huuleen vaan, toimii kyllä.
Kiitos vastaajille mutta kun haluan eroon nikotiinista ja myös niistä kaikista salaisista myrkyistä mistä ei tupakoitsijoille kerrota.
Pidän ikenistäni tällaisina ja en lähde rahoittamaan uutta bisnestä eli sähkötupakkaa..
On helppoa puhua että voi lopettaa koska vaan mutta kun se hetki tuleekin niin se ei olekaan niin yksinkertaista kaikille..
Eli ethän "etelä" puolustele mälliä mitenkään.ok? Ja "zizzy" sähkötupakka on vain uusi tapa koukuttaa porukka muka terveellisempään tupakointiin..Tuloksia tulemme saamaan.
En tiennyt että tämä olikin vain tupakankannatus palsta.
Anteeksi kun eksyin. - Marko.l
Apuvaa.. kirjoitti:
Kiitos vastaajille mutta kun haluan eroon nikotiinista ja myös niistä kaikista salaisista myrkyistä mistä ei tupakoitsijoille kerrota.
Pidän ikenistäni tällaisina ja en lähde rahoittamaan uutta bisnestä eli sähkötupakkaa..
On helppoa puhua että voi lopettaa koska vaan mutta kun se hetki tuleekin niin se ei olekaan niin yksinkertaista kaikille..
Eli ethän "etelä" puolustele mälliä mitenkään.ok? Ja "zizzy" sähkötupakka on vain uusi tapa koukuttaa porukka muka terveellisempään tupakointiin..Tuloksia tulemme saamaan.
En tiennyt että tämä olikin vain tupakankannatus palsta.
Anteeksi kun eksyin.Mitä tulee sähkötupakkaan niin kukaan ei ole vielä kuollut kyseiseen laitteeseen ja sen nesteisiin tosin pitää olla myös järki kädessä, että mistä nesteet tilaa ja Kiina on yksi sellainen maa jossa e nesteissä käytetään tupakkalehteä eli lehdestä liotetaan tupakan makua ja samalla nesteisiin tulee tervat mukaan.
Itse tilaan nikotiinit Espanjasta pink-mule.com eli tulee huomattavasti halvemmaksi kun tekee itse nesteet ja lisää makuaineet sekaan, kyseisestä sivustosta saa todella halvalla esim. inaveran nesteitä joista voi kokata omat maut.
Totta on myös, että sähkötupakka koikuttaa, mutta sillä pääsee paremmin irti tupakasta kun voi itse säädellä nikotiinipitoisuuden ja maistuu huomattavasti paremmalta kun joku nicotinell tai nicorette joissa maku on lähellä samaa kuin miltä tuoksuu vedessä lilluneet natsat ja niitten nikotiinipitoisuus on naurettavan alhainen.
Itse aloitin noin 10 kuukautta sitten 18mg nikotiinilla ja nyt on 5.2mg, että ei mene kauaa kun pääsen irti koko sähkötupakasta tosin täytyy todeta, että maistuu hyvältä. - tupakkanesteet
Marko.l kirjoitti:
Mitä tulee sähkötupakkaan niin kukaan ei ole vielä kuollut kyseiseen laitteeseen ja sen nesteisiin tosin pitää olla myös järki kädessä, että mistä nesteet tilaa ja Kiina on yksi sellainen maa jossa e nesteissä käytetään tupakkalehteä eli lehdestä liotetaan tupakan makua ja samalla nesteisiin tulee tervat mukaan.
Itse tilaan nikotiinit Espanjasta pink-mule.com eli tulee huomattavasti halvemmaksi kun tekee itse nesteet ja lisää makuaineet sekaan, kyseisestä sivustosta saa todella halvalla esim. inaveran nesteitä joista voi kokata omat maut.
Totta on myös, että sähkötupakka koikuttaa, mutta sillä pääsee paremmin irti tupakasta kun voi itse säädellä nikotiinipitoisuuden ja maistuu huomattavasti paremmalta kun joku nicotinell tai nicorette joissa maku on lähellä samaa kuin miltä tuoksuu vedessä lilluneet natsat ja niitten nikotiinipitoisuus on naurettavan alhainen.
Itse aloitin noin 10 kuukautta sitten 18mg nikotiinilla ja nyt on 5.2mg, että ei mene kauaa kun pääsen irti koko sähkötupakasta tosin täytyy todeta, että maistuu hyvältä.House of Liquidin nesteet valmistetaan Ruotsissa ja uutetaan havannalaisesta tupakan lehdestä, mutta eivät ne kuitenkaan haitallisia ole tai sisällä tervaa. Tupakka kuuluu koisokasveihin kuten munakoiso tai tomaatti eikä siinä mitään karsinogeeneja tai tervaa ole jos niitä ei polta. Tuollaiset nesteet kuitenkin sopivat aloittelijalle erityisen hyvin, joka haluaa mahdollisimman tupakkamaisen aidon sikarin tai piipputupakan hyvän maun kuitenkin ilman savuaromia ja karsinogeeneja.
- tupakkanesteet
"Juu kiitti vaan "etelä" mutta kun ei kiinnosta nikotiini kun juuri siitä eroon haluan."
Itse aloitin tammikuussa 24mg/ml nesteillä ja havannalaisen sikarin makuisilla nesteillä, ja sen jälkeen olen vähentänyt nikotiinipitoisuutta 18, 12, 10, 8, 6, ja tällä hetkellä on enää 3,6 mg/ml nesteet käytössä. Tupakoinnin lopetus on sujunut erityisen kivuttomasti ja ongelmattomasti, ja varmaankin parin kuukauden sisällä voi nikotiininkin jättää kokonaan pois, jolloin ei ole tupakasta ja nikotiinista enää ollenkaan riippuvainen. Ehkä sen voisi nyt jo jättää pois kun pitoisuudet ovat jo niin minimaalisia. - mpoz
Marko.l kirjoitti:
Mitä tulee sähkötupakkaan niin kukaan ei ole vielä kuollut kyseiseen laitteeseen ja sen nesteisiin tosin pitää olla myös järki kädessä, että mistä nesteet tilaa ja Kiina on yksi sellainen maa jossa e nesteissä käytetään tupakkalehteä eli lehdestä liotetaan tupakan makua ja samalla nesteisiin tulee tervat mukaan.
Itse aloitin noin 10 kuukautta sitten 18mg nikotiinilla ja nyt on 5.2mg, että ei mene kauaa kun pääsen irti koko sähkötupakasta tosin täytyy todeta, että maistuu hyvältä.Terva on palamistuote, ei tupakkakasvin erityisominaisuus. Sitä ei siis voi siirtää tupakkakasvista e-nesteeseen. Sähkötupakka ei tuota tervaa ylipäätään millään e-nesteillä, koska siinä ei tapahdu palamista.
- lkiou
Tuolla asenteella ei ikinä voi lopettaa tupakointia, sanoit herkkä vatsa, juuri nikotiinihan sitä rauhoittaa, jotta ei heti tarvi rynnätä wc : hen kahvikupillisen jälkeen. Ja mitä koukuttamiseen tulee sitä sähkötupakka ei tee.
- Apuvaa..
"Ikiou" Eikö sähkötupakassa ole nikotiinia ollenkaan? Jos ei ole niin miksi sitä poltetaan?
Eikä herkkä vatsa ole asennekysymys jos on todettu ärtynyt paksusuoli joka tulehtuu helposti..myös ruokatorveenkin asti jolloin imeskelytablettien aineet ärsyttävät. Ihan jo moni perusruoka on kieltolistalla ja se ei ole asennekysymys, ok?
Mun kysymykset ei ole tsoukkia enkä mäkään. - ikiou
Juuri noissa tableteissa on sidosaineena laktoosia joista toiset on allergisia, toisin sanoen voi liiallisella käytöllä aiheuttaa laktasiivisia vaikutuksia kuten purukumissakin.
- Näin täällä meneee
Nimenomaan jos on ärtynyt paksusuoli, niin kannattaa lopettaa tupakointi vaikka väkisellä! Itsellä on sama ongelma ja minulla kyllä loppui sätkättely. Terveys on kuitenkin etusijalla. Minulla oli vielä verenpaineet ihan utopistisella tasolla, eli nekin oli tasattava. Kuukauteen laski verenpaineet liki normaaleiksi lopettamisesta. Maha reistaa yhä edelleen ja ruokavaliota testaan, mikä käy mikä ei. Jännä homma muuten, että alko ei käy minun mahalle ollenkaan! Ei vaan pysty juomaan. Toisaalta ihan hyvä. Asenne pitää saada kohdalleen, niin se lopettaminen onnistuu. Minulla se on, että nämä asiat eivät ole terveydelle hyväksi. Vahvistusta saan mahan oikuttelusta. Kuitenkin jossain vaiheessa ne oireet häviävät kun elää terveellisesti.
- Apuvaa..
Kiitos asiallisista vastauksista, "ikiou" ja "Näin täällä menee" : ).
Olen jo niin monta kertaa lopettanut ja lopettanut mutta nyt pitää oikeasti lopettaa. Siksi kelaan läpi ajan kanssa kaikki mahdolliset syyt ja selitykset ja mahdollisuudet, mitä ei oikeasti enään ole..
Sen tiedän että alku vuosi on takaraja ja siihen asti sallin armonaikaa.
Olen jo lopettanut vuosia sitten monia asioita mistä luulin olevan hyvinkin vaikea päästä eroon. Ne vaativat multa suuren valmistelun koska olen hyvin nautinnonhaluinen..
Vatsani on aikas ok ruokavaliolla eli olen enemmänkin keuhkoistani huolissani, sen tunnen ja sen myös kuulen.
Mulla alhainen verenpaine mutta tiedän että hammasta puremalla ja väkisin polttamatta olen hirviö.. Se ei tule toimimaan.
Jatkan itseni psyykkaamista, hyvää kesän jatkoa! - dirli
Se hirviövaihe menee ohi ajastaan. Kannattaa tupakointia lopettaessa antaa jotain itselleen anteeksi. Pääasia että pääset eroon tupakasta. Minä lopetin 7 v. sitten Campixilla. Muulla keinolla en olisi pystynyt lopettamaan. Olin polttanut 30 vuotta vähintään askin päivässä. Tuli se hirviövaihekin mutta meni onneksi nopeasti ohi. Minulle paras keino oli nopea päätös ja nopea toteutus. Jos jään jotain asiaa miettimään ja vatuloimaan niin se ei onnistu. Pitkittyessään mutkistuu.
- juuh,.
Lue Allen Carrin Stumppaa tähän -kirja. Hyvää tekstiä ja täyttä asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241