Minkä ikäisille myydään energiajuomaa? Olen 13v tyttö. Enkä tiedä koska voin ostaa energiajuomaa. Auttakaa!!
Energiajuoma
6
216
Vastaukset
- 13+87
Jotkut ne jaksaa trollata.
- juuusrtb
Huh huh, tuohon saman ikäinen tuumais: OOKS' TYHMÄ, vai jotain????
- Kokeile
- Esjone69
En tiiä ootko trolli vai etkö, mut se riippuu ihan kauppiaasta. Suomen laki ei rajoita niitten myyntiä millään tavalla
- unohdaenergiat
Sun ikäinen ei mitään "energia-juomaa" edes tarvitse ja vanhemmatkin hyvin harvoin - vain hyvin raskaan, fyysisen suorituksen jälkeen juomalla on jokin tarkoitus eli antaa energiaa kehoon ja palauttaa energiatasoa.
Noin muuten - pelkkä vesi riittää hyvin teinin kostutukseen ellei sitten one direction ja kuvitelma poikaystävän muka ollen kuin joku niistä markkinoiduista pelleistä - ihkuu.
Maailman ensimmäinen poikabändi oli Beatles vaikka tätä ei saa kertoa Jake Nymannille tai kundi suuttuu. - Mehusta_janne
Tytöt saavat tykätä kenestä haluavat ja juoda limsaa; energiajuomaa kannattaa ehkä juoda vain urheilusuoritusta ennen tai sen jälkeen ja kohtuudella. Hedelmistä ja marjoista itse tekemään mehua tehosekoittimella (ei se yhtye), sekaan maustamatonta jogurttia, vähän hunajaa ja raastettua inkivääriä, joka tosin on aika voimakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727