Mikäli niin ketäs veikkaatte uudeksi hallitsijapariksi viikonloppuna Porissa ? Suosikini kuniinkaaksi tummanpuhuva Köppinen, tammoista ei ota niin selvää, ehkä Vislakka.
Onko Ravinaisia ?
11
64
Vastaukset
Pelattu on,
aika hyvä pari olisi Vislakka ja Virijori,
toinen yhtä hyvä pari SaagaS ja Camri.
Köppistä kovasti joka taholla kehuttu
ja Yllin Kyllin juoksi Mikkelissä hyvin.
Juokseekohan Köppinen Porissa haukoissa kiharoissaan.
Paras pari, tiedä häntä, pahus kun en päässyt Poriin,
tunnelma on aina kuninkuusraveissa omansa.- kaunis kaisu
Hevosrääkkäystä ravit.
Kaunis kaisu,
Piipahdapas joskus raveissa, ehkä koet jotain mielenkiintoista ja uutta.
Ryhdy hevosen osaomistajaksi, Raviliigan kautta se on helppoa ja halpaa.
Ravitoiminta tulee näin tutuksi ihan pienestä varsasta ja voi seurata oman hevosesi kasvatusta ja valmennusta.
Ei se ole sen kummempi harrastus kuin mikään muukaan. Ehkäpä sitten eräänä päivänä et enää käytäkään sanaa rääkkäys hevosten yhteydessä.
Voin vaikka lähteä kaveriksi raveihin jos haluat.- kaunis kaisu
rosaliiin kirjoitti:
Kaunis kaisu,
Piipahdapas joskus raveissa, ehkä koet jotain mielenkiintoista ja uutta.
Ryhdy hevosen osaomistajaksi, Raviliigan kautta se on helppoa ja halpaa.
Ravitoiminta tulee näin tutuksi ihan pienestä varsasta ja voi seurata oman hevosesi kasvatusta ja valmennusta.
Ei se ole sen kummempi harrastus kuin mikään muukaan. Ehkäpä sitten eräänä päivänä et enää käytäkään sanaa rääkkäys hevosten yhteydessä.
Voin vaikka lähteä kaveriksi raveihin jos haluat.Kerran olen raveissa käynyt, siinä oli kerta liikaa. Hevosia doupataan ja piiskataan, niitä kuolee radoille, sairasta touhua.
kaunis kaisu kirjoitti:
Kerran olen raveissa käynyt, siinä oli kerta liikaa. Hevosia doupataan ja piiskataan, niitä kuolee radoille, sairasta touhua.
kaunis kaisu,
onpa sinulla käynyt tuuri, kun kaiken tuon olet nähnyt yhdellä ainoalla kerralla,
itse olen käynyt raveissa kymmeniä kertoja ja en ole moiseen raviradoilla törmännyt
ehkäpä me katselemme maailmaa erilaisilla silmillä
www.raviliiga.fi
- Ek-ohjastaja.
Itsekin ohjastunut porissa, Turun vanhalla Kupittaalla, Kokemäellä, Forssassa, Rahaakin tullut. Hieno kokemus päästellä tiiviissä porukassa. Ne ajat nyt takana.
- ollakovaiei1
Tyvär on ja eilenkin oli Porissa. Joskin hänenkin harrastuksensa lienee hieman haalistunut. Voittajavaikkauksista ei soiteltu.
- olimitenoli 2
Omistajan nimen alkukirjain B. Sen verran reviurheilua seuraan,että tiedän mistä puhun.
- henrjii
tammoista ei niin tiedä, veikkaan, yllin kyllin
- kohta nelosella
Huksi veikkaa Latvalaa.
- ei minua
kohta nelosella kirjoitti:
Huksi veikkaa Latvalaa.
Ketä kinostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862