seksi ennen neitsyyden menetystä?

bet ingi

Millaista seksiä olette harrastaneet ennen neitsyyden menetystä?

Tuli vain mieleen kun nykyinenkin tyttöystävä muisteli juuri näitä kertoja ja väitti ettei ole milloinkaan neitsyyden menettämisen jälkeen ollut yhtä kiihottunut. Kertoi saaneensa elämänsä parhaita orkkuja kuukausien ajan sillä että silloinen poikaystävä oli nuollut ja hyväillyt pelkkiä nännejä. Vain ne oli otettu paljaiksi puseroa nostamalla. Sen jälkeen kun "oikea" seksi oli aloitettu, tämä ei ole enää onnistunut kertaakaan vaikka nytkin sitä on koitettu ihan ajan kanssa.

Nykyisen lisäksi yksi toinenkin paljasti että olivat "harjoitelleet" bestiksensä kanssa suutelemista ennen kuin kummallakaan oli poikaystävää ja kokeilleet myös miltä rintojen ja pimpin hyväily tuntuu. Tämä oli jäänyt pois kun oikea seksi oli alkanut poikien kanssa eikä kummankaan mielestä tässä ollut mitään outoa koska "kaikki tytöthän kokeilee sitä kavereiden kanssa" Täh?

Itse harrastettiin silloisen kanssa ihan perinteistä pettingiä - suudeltiin ja kähmittiin tissejä samalla kun tyttö runkkasi lastit. Ei mitenkään erikoista paitsi ehkä paikat joissa se (en minä) sitä halusi tehdä. Vinkki: jos bussin edessä olevan penkin selkänoja näyttää tahmealta niin koittakaa olla koskematta :) Vieläkin harmittaa että menin puihin kun se olisi halunnut näyttää kaverilleen miten poika lypsetään...

nnut

1

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nannaliinu

      Ihan normi itsetyydytystä, mutta en työntänyt sisääni mitään, koska sinne ei mahtunut kuin kaksi senttiä keskisormestani, Poikien kanssa en koskaan tyydyttänyt, enkä ollut vetänyt keneltäkään pojalta käteen. Tytöt eivät tulleet mieleenikään, koska olen hetero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe