Oon kohta 12 vuotias tyttö. Mun kurkkua tänään on "kuristanut". Kipu tultuu jos makaan. Kaulassa ei tunnu mitään omituista.. Pelkään siis syöpää. Tää tuntu n.2 viikkoa sittenkin. Sitten hävis ja nyt taas sattuu. Mulla on korvatulehdus meneillään. Mulla on siis korvatulehdukseen antibiootit). Mutta en uskalla mennä lääkäriin! auttakaa mua):
mitä tää on??
apuaaaa
2
417
Vastaukset
- suomi24=anaali
En usko että on mitään vakavaa, mutta kannattaa silti mielummin mennä sanomaan vanhemmille/terveydenhoitajalle kun avautua täällä
- El Mango
Refluksitautia voisi olla.
RUOKATORVEN ULKOPUOLINEN REFLUKSI OIREITA
(varsinkin makuu-asennossa)
Kurkku-korva-nenä:
Palan tunne kurkussa, jatkuva rykiminen/kurkun selvittely, runsas lima kurkussa, kurkun alueen tiukkuus/kuristuksen tunne, kurkun takaosan limaisuus (postnasal drip, PND), poskiontelotulehdukset, korvatulehdukset, korvakipu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61810Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
- 39508
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86507- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel96488